1.Bölüm(Zerre)

385 28 17
                                    

Giriş

ÖLÜM BANA BORÇLU..
ZERRE..

Uzaktan gelen nal sesine karışan uluyan kurtların sesi kulağımdan süzüldü içeriye canlandırdı ölmeye düşen zihmini.
Üşüyordum tenim ıslak.
Üstümdeki kara toprak sıkıyor beni.
Sağa dönmemişim başımda dokuz dizim tahta yok.
Beyaz olmalıydı kıyafetim, çenemi kim çözdü?
Oysa telkinde duymadım, sahi imam yaşıyormu, onu kim vurdu imam vurulurmuydu?
Allah çarpmazmı?
Kuran hakkı için, kulun hakkı olmazmı?

AYIKAMIYORUM....

Sırtım sızlıyor, bacaklarım yok gibi.

Ölmek ayaklardan başlar derdi nenem boğaza takıldımı açılır perdeler ya cennet ya cehennem sirayet eder sıfatına...

Boğazımda acıyor şimdi iman tahtam yerindemi çökmüş sanki, içine nefes alamıyorum..

Uğultu yaklaştı başım kaynıyor.
Ben cennetten bir pencere göremiyorum, cehennem neme gerek?

* Kara* heryer kapkara.

Kulağım işitiyor neden göz kapaklarımı kaldıramıyorum tenimde his yok.

Bir asa ucu sağa çevirdi bedenimi eksiğim buymuş galiba şimdi huzura erdi nefesim, uçtu gitti ruhum can bedenden çıktı dedikleri bu olsa gerek...

Kan kokusu duydum, yok yok hâlâ nihayete ermedi ömrüm ben bunca günahkarmiydim sevmek suçmuydu hemde kimse bilmiyorken hani cennette kavuşurdu sessiz aşık.

" Uyan"
Dedi boğuk ses..

Ağzımda birşeyler vardı, hem içeri hem dışarı sızan kan demire çaldı dilimin tadını.

Sağ gözümü açar gibiyim,geri kapandı.
Sol gözüm oyulmuş yerinde yok, ağrı dahi yok öyleki hissiz.

Olmuyor toplayamıyorum.

"Uyan" diyor yine sesi çok derin benden daha beter durumda sanki.

Karanlık, düştüm baş aşağıya çakılmak üzereyim uyan ne demek..

" dur kan boğuyor" dedi sonra bir el bedenimi çevirdi hisettim tenim açıktı yer yer bir sıcaklık geldi geçti..

Sağ gözümü açan bir güç vardı,gördümmü yoska beynimin cilvesimiydi simsiyah bir gece,beyazı kırmızıya dönmüş kapkara bir çift göz sarılı bir yüz gördüm.

Azrail, bunca günaha güzel gelmemişti demekki bedelini banamı kestiler?

Belimin altına birşeyler koydu ılık ılık giden ne varsa tehlikedeydim.
Yüzüme soğuk bir su değdi.
Şimdi daha netti açılan gözüm, eminim artık soldan kördüm.

Gözümün içine bakan kanlı kara gözleri yine gördüm emindim o adamdı nasıl bulmuştu beni yoksa o da mı ölmüştü?

Ayaklarımda güç olsa, geri geri sürünmeye çalıştım imkan yoktu sırtım paramparça, derime açılan yırtiklar içine toprak dolmuştu, heryerimde batmış dikenler.
Kesik kesik almış olduğum nefes yaşatacak kadar değiyordu ciğerime.
Atın kişnemesini duydu kulaklarım.

Hayattaydım ölmüş olmayı ne çok isterdim oysa...

Tanışalım ben Zerre.
Kainatta bir Zerre.
Kara çalınmış bahtına, tahtı olmayan biçare....

ZERRE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin