1. SS Ourang Medan
Temmuz 1947'de Malakka Boğazında bir gemi, yakınlarındaki gemilere tehlike sinyalleri yolladı. Mesajda "Kaptan dahil tüm memurlar öldü, hepsi güvertede ve köprüde yatıyor. Büyük olasılıkla tüm tayfa öldü." diyor ve bir süre mesaj sessiz kaldıktan sonra "ben de öldüm" diyerek bitiyor.
ABD gemisi "Gümüş Yıldız" bu çağrıyı duyuyor ve incelemek üzere gemiye yanaşıyor. Ourang'ın tayfasının tümünü ölü olarak buluyorlar. Ölülerin yüzlerinde ise donuk bir korku ifadesinin olduğunu, kollarının ise bir şey yaklaştığını görerek açılmış durumda kaldığını görüyorlar. Gümüş Yıldız Ourang'ı limana çekerek götürüyor. Götürdükleri sırada da güvertenin en dip bölümünde bir yangın çıkıyor ve kısa zamanda yangın söndürülüyor. Bugüne kadar da hala hayalet gemiye kimse ne olduğunu bilmiyor ya da bilmemiz istenmiyor.
2. Caroline Walter
Trajedi Almanya'nın Freiburg şehrinde gerçekleşiyor. 1867 yılında 16 yaşında Caroline ölüyor. Kız kardeşi, kardeşinin mezarına aynı Caroline boyutunda onun hemen hemen aynısı olan ürpertici bir heykel yapmasını heykeltıraştan istiyor. Üzerinden 148 yıl geçmesine rağmen birisi halen hep aynı buket çiçeği heykelin kollarının arasına koyuyor.
3. Sodder Çocukları
945'in yılbaşı arefesinde Sodder ailesinin evinde bir yangın çıktı. George ve Jennie Sodder dört çocuğuyla yangından kaçmayı başardı fakat beş tane kardeş yangının içinde kaldı. Yangın sonunda çocukların cesetleri bulunamadı. O kadar kısa sürede de çocukların kül olmasına imkan yoktu.
Yangından 20 yıl sonra, Sodder ailesinin eline postayla üzerinde gönderen adresi bulunmayan bir fotoğraf geçti. Yangında ölen Louis adlı çocuklarının fotoğrafı olduğunu anladılar. Fotoğrafın arkasında "Louis Sodder. Kardeşim Frankie'yi seviyorum. "Ilil" çocuklar. A90132 ya da 35." yazıyordu. Ailesi bunu uzun süre araştırsa da netice elde edemediler. Çocuklara ne olduğu bilinmiyor.
4. Hinterkaifeck
Bu Münih'e çok yakın küçük Bavyera köyünde 63 yaşındaki Andreas Gruber, eşi Cäzilia, dul kızları Viktoria Gabriel ve Viktoria'nın iki çocuğu Cäzilia ve Josef ve hizmetçi Maria Baumgartner gizemli bir şekilde aynı gün içerisinde öldürüldüler.Ölümlerden önce, aile o gece şüpheli bir şeyler olacağını farketti. Garip ayak izleri karda belirmiş, uğursuz bir ses tavan arasından geliyordu. Ev anahtarlarının hepsi kayıptı. Sabah ise herkes öldürüldü. Katil ile ilgili tek ipucu ise katilin silahı olan kazma ve onu tüm gece sıcak tutan ateşti. 1922 yılında gerçekleşen hadisede katil bulunamadı.
5. YOGTZE-Fall
Gıda mühendisi Günther Stoll, 1984 yılında ölümünden önce karısına sürekli onların peşinde olduğunu söylüyordu. Eşi ise ona inanmıyor ve onların kim olduğunu umursamıyordu. Ölümünün gerçekleştiği gece eşiyle birlikteyden birdenbire "Jetzt geht mir ein Licht auf!", "Şimdi anladım!" diye haykırdı, sandalyesine YOGTZE yazdı. Arabasına bindi ve evden ayrıldı. Gece saat 3 civarında, cesedi arabasının içinde bir otoban kenarında bulundu. Tamamen çıplak bir haldeydi. En ilginci ise araba kazasından önce yaralıydı ve başka bir araba tarafından çiğnenmişti. Cesedi oraya yerleştirilmiş olmalıydı. Bir çok soru cevapsız durumda kaldı, en azından "YOGTZE"'nin anlamını bilseydik dimi?
6. Benedetto Supino, İnsan Meşalesi
İspanya'da yaşayan Bendetto Supino, 1982 yılında çizgi roman okurken birdenbire kendini alevlerin içinde buldu. Favori çizgi roman karakterleri gibi o da kendisinde süper bir güç olduğunu sandı. Kahramanlarının aksine o bunu kontrol edemiyordu. Yattığı çarşafları o sırada alev almaya başladı ve etrafındaki elektronik cihazlar da bundan nasibini aldı. Bilim adamları bunun nasıl olduğunu hala anlayabilmiş değil.
7. The Dylatov Geçidi Olayı
1959 yılında, 9 tecrübeli dağcı cesur bir kararla Rusya'daki Ural Dağlarının yamaçlarına tırmanmaya karar verdi. Dağcıların hepsi öldü hem de oldukça gizemli bir biçimde. Araştırmacılar, dağcıların olay gecesi bilinmeyen bir nedenden ötürü -30 derece sıcaklıkta çadırlarını yırtarak yalın ayak şekilde kar üzerinde yürümeye başladıklarını anladılar. Buldukları iki cesedin üzerinde sadece iç çamaşırı vardı.
Araştırmacılar kamp ve diğer iki cesedin arasında üç ceset daha buldular. İki ay sonra da kalan dört ceset de bulundu. Bu dördü ise bir dağ geçidinin yanında bulundu ve ölen dağcıların giysilerini giymişlerdi. Bu korkunç olay halen daha tartışma konusu.