Bu ficde " işaretleriyle belirtilen konuşmalar başkasına, eksi ile belirtilen konuşmalar Winter'a ve artı ile belirtilen konuşmalar Karina'ya aittir. Bilmeyenler için Jimin Karina'nın ve Minjeong da Winter'ın gerçek adı.
-Minjeong'dan
Her zamanki gibi sabah kalkıp okula gitmiştim, dersten hiçbirşey anlamayıp sıranın altından telefona bakmak üzere.
Okula gitmek için tek bir nedenim var galiba.
Jimin
O kız için kurşun atar kurşun yerim aq, çok sexy çok çalışkan ve bir o kadar da güzel. Ama yönelimini bilmiyorum. Ve bana bakar mı onu da bilmiyorum. Onun tipi olmadığım kesin ama belki bi' ihtimal olamaz mıyız? Offf, evet olamayız.
Ning'in koluna girdim ve aşağı, yemekhaneye doğru yöneldik. Orda. Yine. Giselle'in yanında ve yemek yiyor. Giselle'in yerinde olmak isterdim çünkü şu an Jimin ona gülerek kimchi yediriyor. Giselle'i kıskanıyorum, hem Jimin gibi güzel bir arkadaşı var hem kendisi de çok güzel. Çok şanslı. Ah Winter, kızım senin tek şansın para galiba.. Tanrım ne olurdu sanki Jimin gibi bir sevgilim olsa? Bütün erkekler peşimde koşuyor ama ben tek bir kişiyi istiyorum.
Jimin'i.
Yemek yerken doğal taş manzaramı izledikten sonra edebiyat dersine girmek için sınıfa gitmiştim. Galiba sevdiğim tek ders edebiyat. Keşke Jimin'in sıra arkadaşı olsaydım. Sıra arkadaşı Wongyoung ile çok yakın arkadaşız, ama Wongyoung benim Jimin'den hoşlandığımı bilmiyor. Galiba ona bunu söylemeliyim.
-Ning
"Efendim Minjeong-ah?"
-Ben biraz Wongyoung'la konuşup geleceğim.
"Tamam Minjeong-ah görüşürüz"
-Görüşürüz.
Koşarak Jimin'in yanında oturan Wongyoung' un yanına gittim.
-Wonny! Wonny!
+Minjeong iyi misin? Bi' şey mi oldu?
Sıçtım
-Ah iyiyim Jim, birşey olmadı. Wonny bi' gelir misin? Konuşmamız gerek.
"Tamam Jeong. Tanrım iyisin değil mi?"
-İyiyim dedim ya Wonny, ama sana birşey anlatacağım.
"Of Jeong! Eğer yine Yujin'in benden hoşlandığını söyleyeceksen bu sefer seni gerçekten-"
-Wonny! Bekle biraz! Hayır, bu seninle değil, benimle ilgili.
"Anlatsana Jeong! İnsanı çatlatacaksın."
- Wonny ben Jimin'den hoşlanıyorum.
"Gerçekten mi? Jeong sakın geçen seferki gibi DC oynayıp C seçtikten sonra Yeji'den hoşlandığını söylediğin gibi yapmış olma."
-Hayır Wonny. Ben ciddiyim, okula geldiğinden beri Jimin'den hoşlanıyorum. Ama bana bakar mı bilmiyorum. Okula nerdeyse onun için geliyorum artık Wonny, ben ona tutuldum galiba.
"Minjeong benim de sana söylemem gereken birşey var. Ben de Yujin'den hoşlanıyorum. Ama bana çıkma teklifi etmediği için hala bir şey söylemedim."
-Sonunda Wong, gerçekten sevindim doğrusu.
"Ben de Jeong, ben de."
Arkadaşlar ficdeki Winter'ın modelini şöyle düşünebilirsiniz💫
Karina'nın modelini de şöyle düşünebilirsiniz💫
Yeni başladım ve neden böyle bi şey yaptığım hakkında hiçbir fikrim yok ve yazılı haftam. Hayırlısı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒓𝒔. 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆|𝒘𝒊𝒏𝒓𝒊𝒏𝒂
Vampire"otopsi raporlarına göre kendisine 'Mrs. Vampire' diyen bu esrarengiz kadın, kurbanlarının boyunlarına 'mrs.' kelimesini kazıyor."