+Seni becermeye geliyorum!
-Ne??
"Minjeong sana söylemiştim işte! O sana aşık!"
+Evet aşığım sana Kim Min Jeong! Şimdi çıkar üstünü, sevdiğim kızın üstünde arkadaşını değil kendimi görmek istiyorum.
-Jimin saçmalama.
+Çıkar üzerini Min. Yoksa ben farklı yollarla çıkarıcam.
Çıkarmıcam. Bakalım neymiş o farklı yolları?
-Hayır çıkarmıcam.
+Öyle mi?
-Öyle. Ben seninle değil Ning'le yatmak istiyorum. Senin yüzünden ölüyordum!
+Ning'le mi yatmak istiyorsun?
-Hıhı.
"Aradığınız Ning'e şuanda ulaşılamıyor, lütfen Jimin'le yatınız."
-Tanrım Ning sen de mi?
"Evet ben dee! Hadi Jimin'le yat ama sargılarına dikkat et Minjeong!"
-Hayı-
+Emin misin Minjeong? Ben seni çok güzel zıplatırım.
-Giselle'le yaptığın içindir. İnsanları güzel zıplat-
+İlkimi sana veriyorum, Minjeong çünkü altımda görmek istediğim Giselle değil, sensin. Zıplatacağım kişi de sensin.
-Ama ben üstümü çıkaramam ki.
+Neden?
-Kolum sargılı.
+Minjeong kolunda sargı yok.
-Hayır var.
+Yani diyorsun ki sen çıkart.
-Hıhı
+Öyle mi?
-Öyle.
+Peki.
"AY ÇOK HEYECANLIĞ"
Jimin yavaş adımlarla yanıma doğru gelmeye başladı. Ama geldiği yer benim yanım değil kapıymış. Kapıyı kilitledi. Sonra üzerime gelmeye başladı.
+Okula ilk geldiğim an, seni gözüme kestirdim, Kim Min-jeong.
Sonra üzerime çıktı. Tanrım bu bir rüya olmalı. BANA AŞIK OLDUĞUNU SÖYLÜYOR AĞLICAM
+Peki sen Min? dedi. dudaklarını dudaklarıma sürttü.
+Peki sen beni gözüne kestirdin mi?
EVET GERİZEKALI BEN SENİ 3456789765435678 YILDIR GÖZÜME KESTİRMİŞTİM AMA SEN GİSELLE'CİĞİNLE MEŞGULDÜN
Dudaklarını çekerken cevap vermemi bekliyordu.
-Hayır. Ben seni gözüme kestirmedim.
+O zaman ben kendimi kestireyim.
Tek hamlede tshirt'ünü üzerinden çıkardı. Benim göğüslerim onun dolgun göğüslerinin yanında sönük kalıyordu.
+Ne oldu Kim Minjeong? Etkilendin mi? Sen bir de altımı gör.
"Oha ama yani napıyorsunuz amına "
-Sen benimkileri gördün mü?
+Çıkarırsam görürüm.
dedi ve cropumu üzerimden attı. Kahretsin, bugün sütyen giymemiştim. Ama şimdi sıra bende.
-Ne oldu Yoo Jimin? Neden far görmüş tavşan gibi bakıyorsun? Etkilendin mi?
+Evet. Etkilendim.
demesiyle göğüslerime gömülmesi bir oldu.
-D-dur napıyosun?
+Seni becereceğimi söylemiştim.
kendi shortunu ve benim shortumu da çıkardı. Sonra külotlarımızı yere attı.
+Kim Minjeong ben sana gerçekten aşığım.
dedi ve dişlerini göğüslerimi geçirdi. İnlememek için kendimi zor tutuyordum. Göğüslerimi yalayarak aşağı doğru indi. Karnımda garip bir his var.
-Jimin?
Boynumu emdikten sonra konuştu.
+Hmm?
-Bana çarptıktan sonra böyle olacağını biliyor muydun?
+Hayır beni reddedeceğini düşünmüştüm. Aslında kabul etmiş sayılmazsın.
-Kabul etmesem üstümde değil karakolda olurdun.
+Demek ki sen de benden hoşlanıyorsun. Yani beni gözüne kestirmişsin Kim Min-Jeong
-Bilemiyorum Yoo Jimin.
+Devam edelim mi?
-Hıhı.
Parmaklarını içime gönderdiğinde boğuk bir şekilde inledim.
+Tanrım sırılsıklamsın Min!
Elini vajinamdan çekti.
-Elini çekme, devam et.
+İnleyecek misin?
-Tamam inleyeceğim.
Parmaklarını tekrar içime gönderdiğinde bu sefer gerçek anlamda inledim. Tanrım zevk veriyor!
-Tanrım..
Kendini bana doğru sürtmeye başladığında o da inlemeye başladı. Böylece ikimizin de inlemeleri odayı doldurdu. Tanrım Ning'e rezil oluyoruz! Boşalacağını hissettim. Hareketlerini durdurdu ve üzerime uzandı. Dudaklarını göğsüme bastırdı. Eşzamanlı kasıklarını da kasıklarıma bastırdı ve boşaldı. Ayağa kalkıp kıyafetlerini giydi ve kendi kıyafetlerimi de bana attı. Ben de giydim.
+Bu günlük bu kadar Minjeong. Hastaneden çıkınca bana uğrarsın artık.
ALLAHIM BEN NE YAZDIM TÖVBE ESTAĞFURULLAĞĞĞĞH ÇARPILCAM ÇARPILCAM AĞAĞAĞĞAĞAĞAĞ
bu bölüme 10 oy sınırı koyuyorum ama dayanamazsam yb atabilirim görüsürüz bebislerr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒓𝒔. 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆|𝒘𝒊𝒏𝒓𝒊𝒏𝒂
Vampiros"otopsi raporlarına göre kendisine 'Mrs. Vampire' diyen bu esrarengiz kadın, kurbanlarının boyunlarına 'mrs.' kelimesini kazıyor."