Min-jeong'dan
İnanamıyorum. Ve inanamıyorum. Gözlerim kan çanağına döndü. En yakın arkadaşım benden hoşlanıyor, sevdiğim kız bana aslında aşık olmadığını söylüyor...
"Kana ne dersin Min-ah?"
K-kan! Kan içmeliyim. Her zaman olduğu gibi penceremin önüne geçtim. O piti piti yapmaya başladım.
"Bugünlük senin yerine ben yapayım?"
- Olur Aeri. Sen yap. Ve bu arada Jimin'in benden hoşlanmadığını söylediğin için sağol Aeri.
"Rica ederim Min-ah. O piti piti karamela sepeti! Sizi seçtik pikachular!"
Giselle'in vampir olduğunu biliyordum ama arkadaş değildik. Ben de onu bugün evime davet ettim.
-Harikasın Giselle!
"Hadi inip onları yiyelim!"
-Hadi onları içelim! Ama bu sefer sen geçir dişlerini.
"Bunu yapmayı sevmediğimi biliyorsun, Min-ah!
-Hep ben yapıyorum sen içiyorsun Gissie, sıra sende.
"Peki Winter."
Aşağı doğru indik ve arabanın kapısını açık bıraktık. Ben yolda yürüyen biri gibi görünüp onları arabaya attım, zorluk çıkardıkları için Aeri de gelmek zorunda kaldı. Aeri doğruca arabayı sürdü ve ormanlık arazimize geldik. Aeri yediklerimizi her gün başka yerlere götürüyor, bu yüzden yakalanmıyoruz. Kurbanlarımızı yere yatırdık ve Aeri onlara dişlerini geçirdi. Dişlerimiz zehirli, birine geçirdiğimizde 1 dakika içinde ölüyor.
Ölmeden önce de bize sorulan tüm sorular aynı, 'siz kimsiniz?' diye soruyorlar."T-tanrım s-siz kkk-kimsiniz?"
Diye sordu bi' tanesi cesaretimi toplayıp.- Ben Mrs. Vampire. Ve bugünki kurbanlarımız sizsiniz! Dedim.
Bir dakikanız doldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒓𝒔. 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆|𝒘𝒊𝒏𝒓𝒊𝒏𝒂
Vampire"otopsi raporlarına göre kendisine 'Mrs. Vampire' diyen bu esrarengiz kadın, kurbanlarının boyunlarına 'mrs.' kelimesini kazıyor."