°{8}°

40 4 2
                                    

Jimin'den

Evdeyim. Televizyon izliyorum. Yine aynı haberler. Ölen kişilerin boyunlarında mrs. yazıyormuş da şu kadar kurban varmış falan. Sürekli aynı şey olmaz ki. Çok saçma. Neyse sıkıldım. Minjeong'la oyun oynarız diye düşünmüştüm ama uyuyormuş. Onunla zaten ilgilenmiyorum. Giselle'le dc oynamıştık ve c seçtiğimde bana bu görevi verdi. Arabayla ona bilerek çarptım çünkü tam görevim onunla sex yapmaktı. Ama onun bana bu kadar ilgili olduğunu bilmiyordum gerçekten. Onun platoniğiymişim, hah! Ona bakar mıyım sanıyor ki? Ama cidden güzel sexy ve iyi bir kız, yani bir süre daha oyalanmaya değer. Kendimi rahatlatmak ve şu disiplinden kurtulmak için katlanmam ve keyfini çıkarmam lazım. Yarın sabah onunla tuvalete girip tekrar sevişeceğim. İnanması güç ama zevk veriyor, zevk suyum sadece onunlayken akıyor ve bu çok garip. Ayrıca Giselle'in amacı benim Minjeong'la olduktan sonra Giselle ve Ning'i yapmak. Sonra ne yaparsan yap, dedi. benim de pek umurumda olduğu söylenemez ama deneyeceğim. En yakın arkadaşım ve hoşlandığım kız için, evet yapacağım. En azından sevdiği kişiyle olsun. Ben önemli değilim ki. Tanıştığımızdan beri Ning'in hayalini kurduğunu biliyorum, tutup da "Aeri ben sendeen hoşlanıyorum" demek olmaz o yüzden Minjeong'un bana olduğu gibi, ben de Aeri'ye platonik olacağım, yani öyle görünüyor. Uyumaya gideceğim, uyumaya ihtiyacım var.



Minjeong'dan

Ah Jimin, canım sevgilim benim için Lia'yı dövdü! Canım bebeğim, ayrıca ben Jimin'in benden hoşlandığını bilmiyordum, yani beni bu kadar çok sevdiğini ve bana ölesiye aşık olduğunu bilmiyordum! Demek ki beni seviyor, gerçekten seviyor. Tanrım neyse şuan bunun sırası değil. Kan içmem lazım, kana susadım. Pencerenin önüne geçtim.

-Hmm, bugün kimi kurban seçsem acaba? *O piti piti yapmaya başladım* O piti piti karamela sepeti, terazi lastik jimnastik! Seni seçtim pikachu! *Deyip giyinmek için odama gittim. Evet vampir olmak zor iş, her gün haberlere çıkıyorum. Ama gerçek hayatta masum, şirin biri olduğum için kimsenin benden şüphe etme imkanı yok! Witer işini biliyorsun! Merdivenlerden inip evden çıktım. Evim kuytu yerde ve akşamları nerdeyse kimse olmaz. Neyse genelde 3-5 kişi anca olur, evet şimdi onu kaçıracağım! Arabayı aldım ve arka-sağ kapıyı açık bıraktım kapı kadına çarptı ve kadın yere düştü. Kadını arabaya attım, çığlık atmalarından neftet ediyorum, kapıyı kapattım ve doğruca ormanlık araziye sürdüm. 5-10 dakika sonra ordaydım. Tanrım bunu yapmayı seviyorum. Ama birisinin beni koruması lazım ve böyle birisi yok. Neyse zevkime düşüncelerimi ortak etmeyi sevmem.

-Merhaba bayan!

"Sen kimsin deli sapık! Eğer sex yapmak için getirdiysen lezbiyen değilim!"

-Sex umurumda değil bana kan lazım! deyip tek hamlede döndürdüm kadını. Dişlerimi çıkarmam için dudaklarımı ensesine koydum, sonra da dişlerimi geçirdim. Tanrım şimdi en sevdiğim yer geliyor! Dişlerimle mrs. kelimesini kazdıktan sonra kadın acıyla konuştu,

"Tanrım ne yapıyorsun?! Sen kimsin?!"

-Ben mi? Ben Mrs. Vampire.







HİÇ BEKLEMİYORDUNUZ DİMİ AJHSHJAHJSAHJAH bu birazcık itiraf bölümü oldu ama yeter bence

𝑴𝒓𝒔. 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆|𝒘𝒊𝒏𝒓𝒊𝒏𝒂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin