°6°

46 3 0
                                    

Tanrım hala inanamıyorum! Platoniğimle sex yaptım hem de bana arabasıyla çarptığı gün! Tanrım sen affet ama çok güzeldi. Gerçekten çok güzeldi. Bana aşık olduğunu ve beni istediğini söyledi, ne diyebilirim ki? Evet şimdi okula gidiyorum, sadece boynum ağrıyor ama bir şey olmaz.

"Merhaba Minjeong"

"Minjeong nasılsın"

"Minjeong bebeğim neden gelmedin?"

+Kimin bebeğine bebeğim dediğinin farkındasındır umarım, Hwang Yeji. Abinle görüşmemi istemezsin, değil mi?

"Tamam özür dilerim Jimin."

+Minjeong bebeğim hadi kucağıma gel.

-Jimin saçmalama.

+Minjeong bebeğim hadi gel.

Yavaş adımlarla Jimin'in yanına gittim, herkes bize bakıyor. Kucağına oturdum. Tanrım vajinasını hareket ettiriyor.

"Minjeong ve Jimin sevgili mi?"

"Minjeong'u ben istiyordum!"

"Ama yakışıyorlar Ryu."

"Yakışıyorlar gerçekten."

"Jimin'i ben alacaktım!"

"Yujin."

" Aaa, Efendim Wongyoung?"

"Bana hala çıkma teklifi etmedin, benden hoşlanmıyor musun?"

"Sana deli gibi aşığım Won! Benimle çıkar mısın?"

"Evet! Seninle çıkarım Ahn Yujin!"

"Tanrım ciddi olamazsın!"

"Evet ciddiyim, ben de sana deli gibi aşığım Yujin-ah"

+Minjeong sevgilim gel dışarı çıkalım.

-Aa olur çıkalım.

-Jimin ben seninle sevgili olabileceğimizi söylemedim. Bana çıkma teklifi bile etmedin.

+Altımda inleyerek kabul etmemiş mi oluyorsun Minjeong-ah?

-Heeeey ayıp oluyor ama!

+AMA YATTIK!

-Ya ne bağırıyosun herkes bize bakıyo!

"Tanrım bir de yatmışlar"

"Jimin'in yerinde olmak isterdim."

+Sussan iyi edersin Choi Jisu, değil mi?

"Yoo iyi etmem, bir kere, Minjeong benimdi. Onunla yatmayı hayal ediyorum, beraber klüplere gidip içiyoruz, sarhoş sarhoş sex yapıyo-"

+Jisu!

"Hatta Minjeong'la o kadar ıslak hikayeler kuruyorum ki hepsinde altımda inliyor. Onu kucağımda zıplatırken göğüslerine şarap döküyorum, ve hatta-"

demesiyle birlikte Jimin'den ona doğru gelen bir yumruk gördüm. Jisu'nun her yeri kan olmuştu, tanrım!

+Ben, (dedi ve bir yumrukla daha Jisu'yu yere serdi.) Sana sussan iyi edersin(bir yumruk daha) demiştim(abow tekme atio) değil( bir yumruk daha) mi Choi Jisu?! (yumruk+tekme) ha(bir yumruk daha) değil mi Choi Jisu?!

-Jimin tamam sakin ol sevgilim!

+Seni öldüreceğim orospu çocuğu! Öldüreceğim seni orospu evladı!

"Jimin ne oluyor burda?! Ayrılın hemen!"

+Hocam bırakın öldüreceğim bunu!

"Jimin bırak kızı! Jimin öldüreceksin yapma kızım!"

+Şimdilik bırakıyorum seni, ama sağ olamayacaksın! Seni sağ bırakmayacağım orospu evladı! Benim olana dokunmak neymiş göstereceğim sana! Seni anandan doğduğuna pişman edeceğim orospunun dölü! Sen Minjeong'la bir daha konuş var ya, o dilini götüne sokarım, gömerim sonra oraya monte ederim! Yedi düvelini sikerim senin var ya, yedi düvelini sikerim senin onun bunun evladı!




Uyyyy ne bölümdü aq. Şimdi siz hani vampir fln nerde diosunuzdur ilerleyen bölümlerde vampirimiz gelcekk>>>>>>>>>>>




𝑴𝒓𝒔. 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆|𝒘𝒊𝒏𝒓𝒊𝒏𝒂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin