Jimin'den
Tanrım çok güzel uyumuşum! Artık okula gitmeliyim, evet dün söylediğim gibi bugün Minjeong'u tuvalete kilitleyip sevişeceğim! Tanrım çok güzel olacak! Zevk suyum sadece onunlayken akıyor, ilkini bana verdiği için dapdar, ve bu da benim için çok iyi! Çok sexy, çok güzel ama o beni hak etmiyor, yıllarca bana platonik olmuş, gelip söyleyebilirdi. Ayrıca en fazla 2 gün, 2 gün sonra seni sevmiyorum deyip ayrılacağım ondan. Ama önce zevkini çıkarmalıyım. Evet biraz televizyon izleyip çıkacağım evden. Televizyonda her gün aynı şey, her gün 1 kişi ölüyor, bunu çok önemsemiyordum ama çok uzun zaman oldu! Bunu biraz araştırmam lazım, sürekli birileri ölüyor ve aynı alt yazı geçiyor. "Otopsi sonuçlarına göre kurbanların boyunlarında mrs. kelimesini kazıyan bu kadın kurbanlarını öldürmeden önce kendisinin ismini soran kurbanlarına isminin 'Mrs. Vampire' olduğunu söylüyor." Yalnızca bu yazıyor. Görüntüsü, gerçek ismi, yaşı hiçbirşey verilmiyor. Yine aynı şey, aynı haberler, dün akşam birilerini öldürmüş. Elbette bir vampir olduğuna inanmıyorum, sadece filmlerde olur ama bu kadının dişleriyle birilerini öldürmesi gerçekten garip. Neyse, çantamı alıp çıktım. Bu arada şimdi ben Jisu' yu neden dövdüm, yalandan da olsa Min-jeong şuan benim sevgilim. Onunla hele benim yanımdayken sex hayalleri kurması beni delirtiyor. Onunla sadece ben sevişebilirim. Neyse okula girdim.
-Jimin!
Offf bi bırak artık beni Min.
+Merhaba Min! Nasılsın?
- Min derken? Jimin-ah biz sevgili değil miyiz, senin de bana Min-ah demen gerekmiyor mu?
+Hayır gerekmiyor.
Deyip yanından ayrıldım.- Jimin! Jimin!
"Min-jeong bebeğim,"
+Bebeğim derken?
"Evet, bebeğim diyemez miyim? Min-jeong'u üzdün, bak senin yüzünden ağlıyor!"
+Peki bundan sanane, Ning Yi Zhuo?
"En yakını olduğum için olabilir mi?"
+Minjeong'un en yakını benim!
"O yüzden mi Min-ah demedin?"
Ning'den
"O yüzden mi Min-ah demedin?"
Oh olsun sana Yoo Jimin. Min-jeong benim. Üzgünüm, onu sana bırakamam.
+Ning Yi Zho, sana bir kere soracağım, ve cevap vereceksin.
"Hıhı"
+Min-jeong'dan mı hoşlanıyorsun?
-Ne? Jimin saçmalama, o benim arkadaşım!
Saçmalamıyor, Min-jeong senden hoşlanıyorum."Evet" dememle suratıma inen yumruk bir oldu.
Jimin'den
-Aaaaa Jimin, bebeğim dur!
+Jisu'yu öldürmedim, ama seni öldüreceğim!
"Sen de Min-jeong'dan hoşlanmıyorsun Jimin!"
Arkamdan gelen Aeri'nin sesiyle durmam bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒓𝒔. 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆|𝒘𝒊𝒏𝒓𝒊𝒏𝒂
Vampire"otopsi raporlarına göre kendisine 'Mrs. Vampire' diyen bu esrarengiz kadın, kurbanlarının boyunlarına 'mrs.' kelimesini kazıyor."