°7°

35 2 0
                                    

Tanrım böyle birşey olacağını hiç tahmin etmemiştim! Tanrı aşkına, Jimin yani, hiç kimseyle tartışması olmayan, kibar platoniğim, bir anda bana aşık olduğunu söylüyor ve benimle yatma hayali kuran bir kızı dövüyor! Tanrım inanamıyorum! Hala garip geliyor Jimin'le sevgili olduğumuz! Ayrıca kızın birkaç kemiğini kırmış, güçlü manitim benim ya. Neyse yine okula giriyorum, bakalım ne olcakkk?

-Selamm!

+Hoşgeldin bebeğim, nasılsın?

-İyiyim de asıl sen nasılsın? Disipline gidecek misin?

+Hayır bebeğim, sorun yok. Hocalar benim iyi bir öğrenci olduğumu biliyorlar. Hatta ben değil, o gidecek disipline. Öldüreceğim o orospu çocuğunu. Öldürmezsem bana da Jimin demesinler.

-Jim, saçmalama istersen. Ben seninim zaten. Yıllardır senin hayalini kuruyorum sevgilim. Benim platoniğimdin ve karşımda duruyorsun! Sence o sürtüğe bakar mıyım?

+Haklısın Minjeong ama napiyim? Korkuyorum. Ben de senin hayalini kuruyorum!

-Sevgilim, seni seviyorum. Sana olan aşkım okula geldiğinden beri devam ediyor, hayalini kuruyordum gerçek oldun bebeğim. Ve evet sen söylemeden ben söyleyeyim, seni okula geldiğin an gözüme kestirdim.

+Ciddisin?

-Evet bebeğim ciddiyim.
Deyip dudaklarına kapandım. Öpüşüme karşılık verdiğinde, dillerimiz de girdi araya. Ondan ayrıldım ve dedim ki,

-Seni seviyorum sevgilim Yoo Jimin.

+Ben de seni seviyorum sevgilim Kim Min-jeong. Devam edelim mi bebeğim?

-Bugünlük bu kadar Jimin. Okuldan çıkınca bana uğrarsın artık.

+Min-jeong bebeğim sen çok fenasın!

-Intikam soğuk yenen bir yemektir, Yoo Jimin. Ben de soğuk yiyorum işte.
Kıpırdayıp uzaklaştım.

+Min-jeong! Min-jeong!








Bu amk bölümü de burda biterr. Ve bu kız bölümü atıp kaçarrrrrrrrr










𝑴𝒓𝒔. 𝑽𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓𝒆|𝒘𝒊𝒏𝒓𝒊𝒏𝒂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin