Kusura bakmayın, biraz kısa oldu. Sınavlara çalışmak zorundayım ve matematikten aşırı korkuyorum. İyi okumalar,
🤍
Baş Belası Wade: O yanında ki piç kim!
Baş Belası Wade: Telefonlarımı aç, örümceğim!
Baş Belası Wade: Bu kimin partisi? Sarhoş musun! Lanet olası MJ ve inek arkadaşın nerede!
Baş Belası Wade: Oraya geliyorum!
Peter, sıra sıra gelen bildirim seslerinden rahatsız oldu. Kardeşi Harley'i takip ederken girdiği bir partiye girdi. Kardeşi, saatler önce bir kızla yukarıya çıkmış ve aşağı inmiyordu. O sırada Harley'in kaba arkadaşları yüzünden baş aşağı bir şekilde bardak bardak bira içti. Midesi yanıyordu. Hıçkırdı.
"Babama, seni söyleyeceğim, Harley."
Hem içkili bir partiye geldiği için hem de reşit olmadan bakirliğini kaybettiği için. Sarışın babasının tepkisini izleyecek ve esmer babasının açık artırma rekorunda ki gibi ceza yükseltirken gaza getirecek. Gerçi sarışın babası, kendisinden çok daha iyi bunu yapıyor.
O sırada içeriye Wade Wilson girdi. Girdiği gibi de ortalığı yıktı. Herkesi itip geçti ve masum örumceğini aradı. İçinden defalarca "Tanrım, lütfen kimse zarar vermesin, Tanrım, lütfen kimse zarar vermesin." Diye geçiriyordu. Kendisinin kıçına direksiyon girebilir fakat Peter'ın saç teline bir şey gelirse kendi dahil herkesi rencide ederdi.
Sonunda koltukta oturan sevgilisini gördü. Gözleri doldu ve gülümsedi. Uykusu vardı belliki. Kucağına aldı ve çıkışa yürüdü.
Araba'nın ön koltuğuna Peter'ı yatırdıktan sonra koltuğu biraz geriye aldı. Kendisi sürücü koltuğuna geçti ve arabayı çalıştırdı. Tony lanet olası Stark'ın ultra korunaklı malikanesine rotayı ayarladı.
"Babanın, bana mazot borcu var, örümceğim. Gerçi onu, senden alırım."
O sırada sıcacık bir ev koluna dokundu. İçi ürperdi Wade'in. Yavaş yavaş başını çevirip baktı aşkına. Kısmış güzelim gözlerini, açmakta zorlanıyor. Yanakları şişmiş, pespembe hafif kırmızıya çalan dolgun dudakları kurumuş, yüzü kıpkırmızı. Kalbi hızlıca atmaya başladı.
"Eve gitmeyelim. Babamlar, beni bu halde görürlerse mahvederler."
Wade, öfkeyle nefes verdi. Haklıydı, o iki sinir bozucu babaları. Yakında o Tony Stark ve seksi asker kendi babaları olacaktı. Sonuçta damat gidiyordu o eve. Yarısı olursa hakkı.
"Nereye gideceğiz o zaman?"
Peter, düşünür gibi oldu ama bu kafayla düşünmek zordu.
"Benim, evime gidelim mi? Söz, sana zarar vermem."
"Olur,"
Wade, duyguyla gülümsedi. Sonunda kabul etti. Ama evi bok götürüyordu. O uyurken hızlı bir temizlik yapmalıydı.
Eve geldi ve Peter'ı kendi yatağına yatırdı. Kemerini çözdü ve yanına koydu. Biraz rahat uyumasını istiyordu. Oturma odasına gitti ve yemek yığınlarını temizledikten sonra getirdiği çarşaf ve yastığı koltuğa serdi. Üstüne battaniyeyi örtüp tavana bakıp gülümsedi.
"Benim, olacaksın, örümceğim. Benim,"
Derin bir nefes verdi ve gözlerini kapattı.
"Eğer istersen benim, olacaksın. Eğer istersen..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası Wade
FanfictionWade, 20 yaşında bir üniversite öğrencisi. Peter ise 17 yaşında bir lise öğrencisi. Wade, Peter'a deliler gibi aşık ama Peter, çok nazlı. Kaderlerinde ne var?