~Gayet samimi bir tavırla yakalarındaki armadan tanımış olduğu, Başkan Namjoon'un adamlarını sıcak görünen bir gülümseme ile içeri davet ettikten sonra genç, eli ile odada bulunan toplantı masasını işaret etti ahşaptan ve deri sandalyelerden yapılmış yuvarlak masaya adamlar ve avukat emin adımlarla yürüyüp oturduklarında Taehyung devlet misafirlerine telefonundan sekreterini arayıp dört kahve getirmelerini istediğini söyledi ardından telefonu kapatıp o da sandaleyeye oturarak tabletindeki mühim olan dosyayı açtı ve yüzünü adamlara doğru çevirip rahat görünmeye çalıştığı belli olmayan bir tavırla konuşmalarını bekledi.
Üstündeki arma ve giyiminden de anlaşılacağı üzere daha kıdemli olan beyaz tenli kumral adam samimi görünen ama Taehyung'un altında bir şeyler arayacağı türden konuşmaya başladı
"Merhaba avukat bey, eminim burada olma nedenimizi biliyorsunuzdur. Bizi başkan Namjoon özel olarak gönderdi. Önünüzdeki dosaydan da kısaca anlaşılacağı üzere tekrar bu toprakların altını delmeye çalışanlar var ve sanırım bu sefer çözemediğimiz bir şekilde içimize kadar işlediler. Asıl olay ve şüphelerimizin başladığı yer başkanımız ile yaptığımız devlet için mühim ama sır teşkil etmeyen konuların ifşalanmasıydı biz de bunun üzerine derin bi araştırmaya koyulduk şu an Philadelphipa şehir başkanından şüpheleniyoruz elimize bir kaç delil de geçti ama bilirsiniz bu mecrada okları başka yöne çevirmek hiçte zor değil biz yine de tedbirimizi alarak soruşturmayı başlattık yalnız bilin isterim ki bu dosya ve tüm detayları kağıtlar üzerinden bire bir aktarılacak dijitalin tehlikeli olduğu fazlasıyla açık."
Kıdemli kumral adam boğazını temizlediği sırada Taehyung pür dikkat onu dinliyor önündeki kağıda bir kaç şey not alıyordu tam o sırada kapı çalmıştı esmer genç ilk başta konuya odaklandığı için anlamasa da iki saniye sonra misafirlerine 'kahveler' diye işaret edip gür bir sesle 'gel' dedi. Ardından kahveler ikram edildi ve söz sahibi konuşmaya kaldığı yerden devam etti.
"Detaylara gelecek olursak uzunca bir süredir kısa aralıklarla merkez bankasından yüklü miktarda paralar çekiliyor bunların hepsi de vergi ve bağış adı altında olduğu için dikkatimizi ilk başta çekmedi bilirsiniz bu tip şeylerin dönem dönem iyi reklamlar olduğu açık halkın güvenini arttırıyor, fakat bu paraların gittiği yer bizi uyandıran nokta oldu, Philadelphipa da çok fazla gizli çete var özelikle uyuşturucunun yasallaşması ile birlikte sayıları bayağı arttı uyuşturucu satıcısı kılığında devletin sırlarının öğrenilemeye çalışıldığını tespit ettik fakat bir kaç kukla isim dışında bulabildiğimiz hiç bir şey yok. Başkanımıza bunları iletince en güvendiği isim olarak aklına siz geldiniz araştırmalarınızı titiz ve pürüz bırakmadan yaptığınız için bizde bu konu da uygun bulduk sizi."
Taehyungun dikkatli bakışları gevşeyip dudakları yukarı kıvrılmıştı. Taehyung'un övgü duymak her zaman hoşuna giderdi övgü, başarı, tebrik, işinin en iyisi olması onun bu hayattaki amaçlarından biriydi şüphesiz bunu oldukça iyi başarıyordu.
"Teşekkür ederim efendim bu benim için bi onurdur."
Cümlesini tamamlayınca kahvesini yudumlayıp adamı dinlemeye devam etti
"Anlayacağınız bay kim bu işin içinde biz de belli bir yere kadar varız başkan mevzu çözülmeye başladıkça sizinle bire bir görüşmek istiyor bunun için sejun beye bir numara bıraktık yeterli ve güvenli bilgilere ulaşırsanız haber vermeniz kâfi olacaktır."
Adam konuşmasını profesyonel bir şekilde bitirince iş arkadaşlarına baktı söylenecek söz kalmamış gibi görünüyordu bu yüzden avukata döndü kumral adam kalkacaklarını söyleyeceği sırada Taehyung konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor || Taekook
AdventureSuçlar... Kime göre neye göre Taehyung, adalet hakkında en ufak bir söz söylemeye hakkı olmayan insanlar adaleti sağlamaya çalışıyor sence de çok komik değil mi? ve biliyor musun hayatım boyunca en çok güldüğüm şeyin ne olduğunu, Ellerini kana bulay...