Yeni bölüme hoş geldiniz aktif bölüm atacağım demiştim ben de şaşırdım sözümü tutmama neyse iyi okumalar.
İki genç arabadan inmiş karanlık ve dar sokaklarda Philadelphia'nın en ücra köşesinde bulunan bu yerde Vegasın çetesinin olduğu yere doğru yürüyorlardı, Yoongi bir yandan elindeki tabletten konum açmış gidecekleri yönü Taehyunga gösteriyordu.
"Sağdan gir."
Taehyung komutlarını dinleyip sağa doğru ilerlediğinde kocaman tren raylarının olduğu yere gelmişlerdi bir kaç merdiven yukarıda duran bu yerde sanırım serbest koruma sistemi vardı, çünkü eli silahlı bir kaç kişi trenlerin üzerinde devriye atıp fenerle etrafı kolaçan ediyordu. Taehyung biraz endişeyle hemen arkasında tabletle ilgilenen gence döndü.
"Şimdi ne yapacağız, burdan gidersek yakalanırız?"
Yoongi susmuş elindeki tablete pür dikkat bakarken arkadaşını emniyete almak ister gibi kolundan tutup binanın arkasına doğru çekti bir şey demeden sabırsızlıkla tablete bakıyor sanki bir şifrenin ya da uygulamanın açılmasını bekliyordu. Elini yumruk yapıp dişlerini sıkarak zaferle 'yess be' dedi kısık sesle haykırarak. Ardından karşısında ona sorgulayarak bakan gence döndü.
"Taehyung yavrum, tabii ki burdan gidemeyiz aptallıktan başka bir şey olmaz. Bende bi arkadaşımdan bu bölgenin konumunu atıp gizli ne kadar geçit varsa yollarını bulup sistemden konum olarak iletmesini istedim."
Yoongi tableti arkadaşına doğru çevirdi gece görüşlü bir yol haritası vardı ellerinde ve de tünellerle kaplıydı. Taehyung etkilenmiş ve sevinmişti yan bir gülümseme ile karşılık verdi.
"Hadi o zaman ne duruyoruz."
Yoongi başıyla onaylayıp gidecekleri yönü parmakla beni takip et işareti yaparak gösterdi biraz ilerleyip bir binadan içeri girdiler, binanın bodrum katına indiklerinde yongi büyük yuvarlar bir kapağı sertçe çevirmeye başladı bir kaç kilit sesinin ardından kapı açıldığında yavaşça iceri girip telefonunun ışığını arkadaşına doğru tuttu Taehyung da kolayca içeri atlamış ardından kapağı tam kapanmayacak şekilde çekmişti.
İkisi de sessiz ve kendinden emin davranıyordu. Ortam nem ve rutubet kokuyordu bir kaç fare sesinden ikisi de etkilenmedi labirent gibi bir yoldu burası değişik farklı yerlere açılan bir çok kapı vardı lakin geçecekleri kapı tablet teki konum üzerinde işaretlenmişti.
En son işaretli kapının önüne geldiklerinde demir bir kilit ile kitli olduğunu gördü yazılımla korunuyor olsaydı Yoonginin halletmesi on dakika sürmeyecekti fakat manüel olması siktir çekmesine neden oldu.
"Siktir amına koyayım nasıl açacağız bunu?"
Taehyung düşünceli bir şekilde etrafa bakındı ikiside sabırsızca düşünüyordu taehyung tırnağını yerken aklına bi fikir geldi susturucusu takılmış silahı çıkardı.
"Geri çekil"
Yoongi bir iki adım gerileyip Taehyungun arkasına geçmişti ne yapacağını anlayınca ışığı ona doğru çevirdi.
"Tae susturucu da olsa ses çıkaracak yankı yapacak bir yerdeyiz dikkatli ol!"
Fısıldayarak konuşmuştu her an geçitlerden biri gele bilirdi evet gizliydi ama bir çetenin bunlardan habersiz olması pek de zor değildi. Taehyung yan bir duruş alıp başını öne eğerek sert yüz hatları ile vuracağı noktaya odaklanmıştı ve çok beklemeden bir el ateş ederek kilidin yere düşmesini sağladı. Fakat asıl sorun düşen kilitten çıkan yankılı sesti. Taehyung tısslarcasına konuştu.
"Sikeyim, bu kadar ses çıkarmak zorunda mıydın lan."
Sanki kilit dile gelip özür diliyecekmiş gibi kızmıştı. Yoongi çok beklemeden kapıyı açtı. Tam o sırada uzaktaki sol koridordan ışık ve koşuşturma sesleri geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor || Taekook
AdventureSuçlar... Kime göre neye göre Taehyung, adalet hakkında en ufak bir söz söylemeye hakkı olmayan insanlar adaleti sağlamaya çalışıyor sence de çok komik değil mi? ve biliyor musun hayatım boyunca en çok güldüğüm şeyin ne olduğunu, Ellerini kana bulay...