|3|

72 20 14
                                    

Selamlar öncelikle bölüme hoş geldiniz. Medyaya istediğim şarkıyı ekleyemediğim için buraya yazacağım fic ile şarkı dinlemeyi sevenler için.

The ngbhd ~ Lurk

İyi okumalar

***

O gece iki gençte güzelce yemeklerini yiyerek boş sohbet ettiler saat çok ilerlemeden esmer genç masayı topladı ve iş çantasını da alarak salonun ortasındaki camdan, normale göre biraz daha alçak olan, yuvarlak ve geniş salon sehpasını çok zorlanmadan kenara itti, yerdeki geniş siyah tüylü halının üzerine oturup dava dosyalarını çıkarttı Yoongi ise böyle durumları fazla ciddiye alır her şeyi göz önünde tutmayı severdi bu yüzden 130'a 150 olan mantar panoyu Taehyungun çalışma masasından getirmiş yine Taehyungun odasında olan yazıcıyı açarak salona ilerlemişti eşyaları bıraktıktan sonra kısa bir süre mutfağa gidip buzlu viski bardaklarını hazırlayarak yerde oturan arkadaşına uzattı. Taehyung viski bardağından bir yudum alıp kenara koymuştu.

  "Hadi gel otur artık, öncelikle bu gün bana iletilen kağıt dosyaları incelemen gerek."

Yoongi gencin gösterdiği kağıtları fark ettiği gibi yere oturup eline alarak incelemeye başlamıştı bir süre sonra yanındaki not kağıdına bir şeyler yazmaya başladı.

"Şu Philadelphia da amma belalı yer polisler bile görevini yapamıyor bir keresinde gittiğim zaman hatırlıyorum olay çıkmıştı ve heriflerin dediği tek bok uzak durun gerekirse kaçın, güvenliğe bak anasını satayım. Bence belaların ve problemlerin böyle sıçramasında devletin payı büyük göz önünde olmayanı taktıkları bile yok adamların yıllardır kimsenin ilgi ve sorumluluğu altında değil ismi sağ olsun sadece bir başkanları var."

Taehyung tabletindekilere odaklı bir şekilde yoongiyi dinledi, ardından kendince objektif düşüncelerini paylaştı.

"Devlet yönetimi kolay değil yoongi hele ki söz konusu ABD ise, Philadelphia bildiğim kadarıyla kökünden sorunlu bir şehir. Odaklarını oraya verirlerse bu sonrası için iyi olmayabilir kendi halinde bırakmak en mantıklısı."

Yoongi buzlu viski bardağından sert bir yudum alıp konunun özetini ve taslağını kağıtlara yeterince döktüğünde kalemi bırakarak Taehyung'a yöneldi.

"Dostum yapıcı eleştiride bulunman sana zarar vermez. Devlet yönetimi kolay bir iş değil ama söz konusu milyonlar hatta milyarlar olunca iş insan haklarına kadar düşüyor en iyisini ve en doğrusunu yapmak zorundalar. Hem senin her hangi bir dava zor diye yapamadığın, kaybettiğin oldu mu?

  Yani demem o ki bahanesi pek yok. Ortada bir sorun varsa bir ihmalde vardır bence bu kadar basit."

Esmer gencin düşünce yapısına hiç uymayan bu sözlere karşılık vermemiş sadece 'işine odaklan' demişti arkadaşına.

Saatler birbirini kovaladığında etraf savaş alanına benziyordu. Taehyung hazırladıkları büyük panoyu dikleştirip gerisinde duran sehpaya dayadı ortalıktaki çöplüğü de bir poşete doldurarak lazerli uzayan çubuğunu eline alıp çekiştirmiş boğazını temizleyerek arkadaşına durumu özetlemeye başlamıştı.

"Hikayemiz Amerika'nın Pensilvanya eyaletinin en doğusunda bulunan Philadelphia şehrinde başlıyor olayın burada başlamasının sebebi ise oldukça açık.

Dikkat çekmemek, sen de dedin oldukça belalı bir yer. Büyük şehir başkanımızın ise merkez bankasından almış olduğu bütün vergiler burada gözüküyor."

Taehyung elindeki oku sağ üst köşeden başlayarak isim ve fotoğraflar olacak şekilde yöneltirken Yoongi pür dikkat onu dinliyordu.

"Başkanımızın resmi ise bu. Evet kabul ediyorum oldukça masum görünümlü biri ve hayatı boyunca bu soruşturmaya kadar en ufak adli sicil kaydı yok New York üniversitesi sosyal bilimler ve uluslararası ilişkilerden birincilik ile mezun olan Beckham beyin iş birliği yapmış olduğu çetelere ulaştık. Demek ki o kadar da masum görünmesi aldatıcı olmamalıymış."

Doctor || TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin