Pov. RON
Obudziłem się poprzez jakiś nie znany dla mnie zapach którego nawet nie znam. Nawet ładnie pachniało ale mogła to być trutka w powietrzu więc nie oddychałem. Kiedy otworzyłem oczy zobaczyłem tego pieprzone go Rosjana w mojej celi.
Kiedy zauważył że na niego patrzę, to szybko zamknołem oczy. Wtamtym momęcie się trochę bałem ale wiem że muszę wygrać wojnę fla mojego dziecka Polski, by potem miał własne teren jak ja miałem... przed wojną.
Kiedy tak myslałem IR podszedł do mnie i... pocałował?
"To jest tylko pieprzony sen, tylko pieprzony sen RON. Zapamiętaj że on się w tobie nie zakochał. Bo po co miał by ciebie pocałować?" Te słowa krążyły mi po głowie cały czas. Nawet nie zauważyłem że IR już wyszedł z celi i poszedł w stronę wyjścia.
Pov. IR
Czy ja zrobiłem to co zrobiłem przed chwilą? Czy ja go właśnie pocałowałem? Dobrze. Teraz tylko będzie zaklopotany czy coś do niego czuję Czy nie. Teraz będę robił tak bt nie podejrzewał że się w nim zakochałem. Będę go częściej torturował. Niech wie kto tu żądzi.Pov. RON
Mineło już kilka dni od tego "pocałunku", zaczęło się więcej tortur. Prawie Nawet uciekłem ale ten pieprzony Prus złapał mnie nad rzeką. A ten Austria, to on nawet pilnować nie umie. Miał pilnować mojego syna, a go tak nie przypilnował że złamał sobie rękę zbiegając po schodach. On się uważa za odpowiedzialnego? Raczej go powinno się nazywać najbardziej. Nie odpowiedzialnym opiekunem wszechczasów. Jeszcze ten IR zrobił bal na którym miałem być cały nago, ale wstrzymał się.
-Szybciej się zbieraj! Bo Imlerium nie będzie czekal na ciebie wieki! - Czemu akurat ja? Czemu akurat mnie wybrali na rozbiory?
-Kto się śpieszy to się diabeł cieszy. - Posiedzilem z małym uśmieszkiem na twarzy do rycerz który mnie prowadził do biura tych gnojków. I niby tam zdecydują co mają że mną zrobić.
Jakiś krótki rozdział na początek, i trochę za szybko wszystko się tu działo.
Mam nadzieję że okus się spodoba ra książka. Nawet ja na innym kącie mam jeszcze lepszą książkę ktòra liczy 2 rozdziały i jest chyba na 6 miejscu. I ona jest o Finest.
Nie wiem kiedy będzie następny rozdział. Postaram się żeby był jak najszybciej.
CZYTASZ
,,To jest prawda? Tak?" *IR x RON*
FantasyBędę prubowała tą książkę zrobić jak najlepiej by chociaż 5 osób ją widziało :3. Rzeczpospolita Obojga Narodów (RON) podczas rozbioròw był w lochach Imperium Rosyjskiego (IR). Prusy był bardzo wściekły że nie był u niego. On się zakochał w RONie tak...