A więc, osobo która tu zawędrowała, witaj w moim dziwnym i skomplikowanym świecie! Jestem Night (może kiedyś zdradzę tu moje imię ale jeszcze nie teraz) (nie lubię go), mam *naście lat.
Moje zaimki to ona/jej (chyba że się zmienią, wtedy was poinformuję) i jestem sama nwm kim (chodzi o płeć), ale raczej coś z niebinarnych bo trans na 100% nie jestem ale dziewczyną cis też raczej nie (zastanawiam się nad: demigirl, girlflux, paragirl), a moja orientacja tooooo... też nie wiem✨️😅. Może asexual ale im not sure (jak będę w środku zdania zmieniać na ang to sory, po prostu to łatwiejsze niż polish) oraz bi/ominiromantic, pożyjemy zobaczymy🥲
Jestem też therianem (pampasowiec grzywiasty, pies mieszaniec, jakiś kot) oraz furry.
Jestem trochę overthinkerem a przynajmniej tak mówi moja przyjaciółka z klasy (jedyna xd reszta z innych klas albo nawet szkół)
A i jeszcze jedno Amethyst, Mary albo ktokolwiek kogo irl znam, jeśli to czyltasz... LEAVE. Jakby, wolę pisać do obcych ludzi😅 Nie no, możesz zostać tylko... no, niezręcznie się zrobiło.
Miłego dnia/nocy ~Night🖤✨️🌿🐾
PS. Nie wiem czy to publikować, ale trudno, zaryzykuje, najwyżej to usunę🙃
Update wstępu, bo trochę się zmieniło.
Tą część będę co jakiś czas zmieniać, żeby było aktualnie.
Nazywam się Ray albo Kuba, moje zaimki to on/jego, ewentualnie ono/jego, po angielsku he/him i they/them. I tak, jestem trans (jak to pisałem nie wiedziałem jeszcze że nonbinary to też trans, chociaż chodziło mi raczej o to że nie jestem trans chłopem. I tak jestem tak jakby:3 ) i nonbinary, nie znam do końca mojej płci. Swoją orientację określam na razie jako queer romantic i queer sexual bo nie potrafię znaleźć pasującego terminu.
Therianem jestem dalej oczywiście (nie jestem jakimś fake, nie można przestać być), ale jednak mam inne theriotypy niż myślałem, jeden wykluczyłem i odkryłem kilka innych. Teraz to:
Czarny wilk, szarobrązowo biały pręgowany kot, wilk grzywiasty, oraz prawdopodobnie rudy lis.
Odkryłem też, że jestem otherkinem smokiem wodno lądowym.
Nwm co więcej napisać więc tyle.
CZYTASZ
Pamiętnik Małego Grzyba
Random‼️WCHODZISZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ, NIE PŁACĘ ODSZKODOWAŃ, NIE ODPOWIADAM ZA ZNISZCZONĄ PSYCHIKĘ‼️ Jakieś historie z mojego życia, wyżalanie, rozkminianie i głupotki. Głownie jakieś historie i zastanawianie się kim ja kur#a jestem. Pisane dość c...