Któryś.06.2024
Jupiiii! Wiem kim jestem (chyba😅) (nah, chciałobyś🥲). A więc jestem:
Nonbinary girlflux!
21.06.24
Albo nie xd. Jednak chyba jestem genderfluid. Dowolne zaimki. Pozdro. Mam wszystko w dupie, poszedłem na zakończenie roku w ogonie z tęczową przypinką.
W końcu wolność! Żadnych sprawdzianów, kartkówek, pytania i marnowania naszego cennego czasu w szkole!
22.06.24
Wczoraj po zakończeniu byłem na zakupach z mamą, a jako że od dwóch dni czuję się chłopem to jak po sklepach z ubraniami mnie ciągała to próbowałem się niepostrzeżenie dostać do działu męskiego.
No i potem wieczorem jakoś tak rozmawiałem z mamą, i zacząłem ciekawy temat. Opiszę tą rozmowę po prostu jak taki dialog:
Ja: mamo, nie nazywaj mnie *zdrobnienie mojego dedname*.
Mama: to jak mam cię nazywać, *mój pełny dedname*, córeczka?
J: nie, po prostu mnie nie nazywaj tak.
M: to co, mam do ciebie w ogóle nie mówić?
J: mów, ale nie tym imieniem, chcę je zmienić.
M: Zmienisz jak będziesz miała 18 lat
J: ale nie możesz mówić do mnie innym?
M: nie, bo takie imię ci wybrałam, mi się podoba.
J: ale mi nie, a to moje imię.
M: no to jak będziesz miała 18 lat to zmienisz albo dasz córce imię takie jak co się podoba. Chociaż pewnie jej też się nie będzie podobało.
J: nie będę miała dziecka, a jak będę miała to dam takie żeby pasowało (chodziło mi o gender neutral imię, np Alex)!
M: ja jak ci dawałam imię to też pasowało.
J: mi nie.
M: a komu?
J: dziewczynce...
I zamknąłem się w pokoju. Potem jak wyszedłem to ona jakby totalnie zignorowała naszą rozmowę, nic o tym nie mówiła, jakby albo nie dosłyszała ostatniego zdania, albo zapomniała, albo nie zrozumiała, albo po prostu totalnie mnie olała i miała w du*ie całą rozmowę, z czego ostatnie jest najbardziej prawdopodobne, ponieważ moja mama głucha, głupią ani zapominalska nie jest (w przeciwieństwie do mnie, heh).
25.06.24
Podejrzewam, że jestem genderfluid. Ale ja ogl nie mam tak że raz jestem całkiem dziewczyną, raz całkiem chłopakiem, raz oboma po równo a raz apłciowx, u mnie to taka zazwyczaj mieszanka apłciowości z chłopakiem/dziewczyną.
Uh, i jeszcze te głupie zaimki. No bo niby wolę teraz zaimki on/jego (chociaż dalej jak powie ktoś inne to spk), i piszę i mówię do siebie w męskich, ale jak kogoś poznaję nowego to że stresu chyba zapominam o nich i zaczynam w żeńskich mówić, a potem głupio w męskich zacząć gadać trch. Porażka totalna.
I jeszcze ostatnia taka sprawa trochę głupia, ale... jak powiedzieć komuś, że się w tym kimś zakochałem? W sensie napiszcie jak wy komuś powiedzieliście albo jak ktoś wam powiedział, albo jak byście chcieli żeby ktoś wam powiedział, po prostu dajcie jakieś nie cringe i głupie propozycje. Jakby, nie twierdzę że się w kimś zakochałem, tak tylko na przyszłość pytam (chciałbym mieć chłopaka/dziewczynę/drugą połówkę czy coś... chociaż chb za młody jestem).
Bajooo💚🖤🍄✨️🌿🐾 ~Night, funkcjonujący teraz pod imieniem Ray
CZYTASZ
Pamiętnik Małego Grzyba
Diversos‼️WCHODZISZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ, NIE PŁACĘ ODSZKODOWAŃ, NIE ODPOWIADAM ZA ZNISZCZONĄ PSYCHIKĘ‼️ Jakieś historie z mojego życia, wyżalanie, rozkminianie i głupotki. Głownie jakieś historie i zastanawianie się kim ja kur#a jestem. Pisane dość c...