Rozdział w tematyce therian, jak cię nie interesuje to pomiń. A i ogl będę używać zaimków ono/jeno bo sprawdzam czy mi pasują.
TAK. WIEM. Jest praktycznie lato. W takim razie jaki sens ma nazwa tego rozdziału? Żaden. Nara.
Nie no, żart. A więc ostatnio, kiedy patrzę na filmy i zdjęcia z jakimś ośnieżonym terenem, szczególnie lasem, nocą/wieczorem (w sensie to na zdjęciach ta noc jest) to czuję taką jakby nostalgię. Może to być spowodowane dwoma rzeczami, z czego druga wydaje mi się bardziej prawdopodobna.
1. Bo jakby, o therianach dowiedziałom się w grudniu, czyli zimą, i dla tego jak na yt widzę jakiś film z quadrobics zimą to mi się przypomina jak ja się uczyłom (głupią autokorekta poprawia mi na "uczyłem" xd) quadsów. Ale to nie wyjaśnia dlaczego akurat nocą i dlaczego las (tym bardziej że jak pierwszy raz byłom tak dłużej na dworze quads robić to już śniegu nie było, quads na śniegu robiłom tylko chyba raz, i to było w środku dnia). Więc raczej to mało prawdopodobne.
2. Jakiś mój theriotyp to zwierzę aktywne nocą, żyjące w tajdze. Zastanawiałom się nad tym, i to chyba najbardziej prawdopodobne. Więc tak, na początku pomyślałom że może sowa śnieżna, ale nie sądzę żebym było ptasim therianem, więc to raczej nie to. Druga myśl: wiewiórka. Tak, pomyślałom o wiewiórce. Nie pytajcie czemu, tak po prostu. Ale doszłom do wniosku, że to raczej nie wiewiórka, bo pomimo że lubię wspinać się na drzewa, to nie aż tak. Rysiem raczej nie jestem, myślałom już o tym kiedyś, ale jakby ja moje theriotypy rozpoznaję po tym, że jak na nie patrzę to po prostu mam takie uczucie, że tak, to jestem ja, to mój theriotyp, a przy rysiu tak nie miałom. Więc pomyślałam o wilku.
Wcześniej myślałom, że jestem otherhearted wilkiem szarym, ale teraz zastanawiam się, czy to nie jest jednak mój theriotyp. Myślałom, że jednym z moich theriotypów jest pies, ale im dłużej o tym myślę, tym bardziej sądzę, że się myliłom. Możliwe, że jest na odwrót niż mi się wcześniej wydawało, i jestem otherhearted psem i therianem wilkiem, albo wgl nic mnie z psem nie łączy. Po prostu wilki są dla mnie bardziej znajome niż psy, plus ta "zimowa nostalgia", trochę wilcze zachowania, to że jak byłom małe bawiłom się w wilka sporo, i parę innych rzeczy. Co o tym myślicie?
Bajooo:P
~Night🖤🐾🌿✨️
Piosenka dnia (będę dawać jakieś random piosenki z mojej playlisty) - "All i want is you" - Rebzyyx
CZYTASZ
Pamiętnik Małego Grzyba
Random‼️WCHODZISZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ, NIE PŁACĘ ODSZKODOWAŃ, NIE ODPOWIADAM ZA ZNISZCZONĄ PSYCHIKĘ‼️ Jakieś historie z mojego życia, wyżalanie, rozkminianie i głupotki. Głownie jakieś historie i zastanawianie się kim ja kur#a jestem. Pisane dość c...