biraz ciddi bir bolum oldugu icin yazmaya hem usendim hemde zorlandim
benim isim girgir samata 🤷🏼♀️
bolumun sarkisi,
taylor swift - my tears ricochetiyi okumalar o zamaannn
-
aksamin bir vakti, bir mezar tasinin basindaki genc sayisi kesinlikle normalin ustundeydi.
taehyung, jungkook'un coktan ucmus kafasiyla babasinin mezarinin basinda kendisinden bahsedip agladigini duydugunda, eski sevgilisinden uzak durmasi ile ilgili aldigi kararlarini tamamen siktir edip hic dusunmeden evden cikmisti. gercekten hic dusunmemisti, uzerindeki siyah pijamalari hala duruyordu. sonrasinda yoongi hepsini toplayip hizli bir sekilde sevgilisinden aldigi konuma goturmustu.
herkes eski arkadaslari icin endiseliydi. seokjin duygularini digerlerine göre daha cok belli ettigi icin yolda sürekli sevgilisini darlamis ve namjoon'un jennieyi aramasini saglamisti. kiz da hafif guzel kafasiyla jungkookun hala agladigindan bahsetmisti. diger herkes endiseli olmalarina ragmen daha soguk
kanli ve sessizdi. ancak kimse taehyung kadar endişeli degildi tabiki de.vardiklarinda, taehyung ezbere bildiği mezara dogru kosmaya basladiginda diğerleri de onu takip etmisti. kosar adimlari, babasinin mezar tasinin basinda aglamaktan içi gecmis cocugu gormesiyle durmustu. birini sevmek neydi, neye benziyordu hic bilmiyordu jungkooktan once. belkide su an da bilmiyordu. ancak hic birini aglarken gordugunde icinin bu kadar gittigini hatirlamiyordu.
jungkook hareketlenmeleri hissettiginde sesin geldigi tarafa dondu ve kısık bir nefes kacirdi dudaklarinin arasindan. "taehyung..."
sonra oldugu yerden dogruldu. taehyunga dogru adimlarken taehyung ona 'sorun yok' dercesine gulumsemeye calisiyordu ancak beceremiyordu. arkadaslari saatlerdir onu mezar tasinin basindan ayirmaya calisirken o sevdigi adami gormesiyle aninda kalkmisti.
"ne isin var burda taehyung?"
"senin icin-"
"sen bana hazir degildin, eger beni bir ölüden farksiz saydiysan simdi neden basimdasin taehyung?"
beyaz tenli bunyesindeki alkolun etkisiyle normalde oldugundan daha acik sozlu ve konuskandi. taehyung ise yanagindan suzulen damlalarla sessizdi.
"senden ayrildigimda, hatirliyor musun? babami kaybetmistim, cok kotu bir ruh halindeydim ve senin telefonlarini bile acmiyordum. sonra bir anda sana ayrilmak istedigimi soyledim. sana bunu soylemeden once kafamda bu sahneyi kac kere kurguladigimi hatirlamiyorum. belkide ayrilmamin nedenini söylediğimde, babam istedi bu yuzden yapmak zorundayim dedigimde cabalardin, bir sekilde ikna ederdin beni. omuzlarimdaki sucluluk hissini hafifletirdin hatta yok ederdin. ben surekli bunlari dusundum-istedim daha dogrusu, cok istedim. ama sana ayrilmak istediğimi soyledigimde hicbir sey demedin. birden gittin hayatimdan. babami kaybettigim gibi seni de kaybettim taehyung ben o gun."
herkes sessiz bir sekilde ikiliyi izliyordu. taehyung ve jungkook icin ise ikisi dısında kimse yoktu orda. jungkook cümlesini bitirdiginde bisey dememisti, beyaz tenli onun bisey demesini de beklemiyodu aslinda. sadece duysun istemisti, duysun ve tum suc ondaymis gibi davranmasin. o zaten elindeki her seyi kaybederek tum sucunun bedelini odemisti. gozyaslari coktan kurumus, alkolun etkisiyle gozleri kapaniyordu. tam arkasini donmustu ki, guclu bir sekilde bedeninin taehyung tarafindan kendine cekildigini hissetti.
"ozur dilerim, ozur dilerim sevgilim. sen babanin acisini yasarken ben sadece bana yasattigin o cehennemi hak etmedigimi dusunerek senden nefret ettim. cunku senden nefret etmek kolay geldi, canimi daha az acitir sandim. ozur dilerim, bencillik ettim."
gozleri kapali bir sekilde sonunda sessizliğini bozarak konustugunda basini da dibindeki saclara gommus, mahrum kaldigi kokuyu doya doya icine cekiyordu. kollarindaki gencin yuzunu omzuna yasladigini hissettiginde gülümsedi. tekrar evindeymis gibi hissediyordu.
"tanrim! sonunda bu gunu de gorduk. artik rahatca olebilirim."
"bence mezarliktayken kelimelerini dogru sec jennie. her an bir ruh seni kacirabilir."
jennie'nin ellerini cirparak yaptigi sevinc konuşmasına namjoonun yanit vermesiyle kizin sevinci yerini dehsete birakmisti ve sevgilisinin kucağına atlamasina neden olmustu. jisoo da korkan kiza sadece saka yaptigindan bahsederken namjoona oldurucu bakislar atiyordu. namjoon da korkmus olmaydi ki "evet sevgilin hakli, sakaydi." diye bir aciklama yapmis ve sonucunda hoseokun "lan siz sevgili miydiniz!?" diye bagirmasina neden olmustu. taehyung ve jungkookta sarilarak mezarligin ortasinda, gulumseyerek arkadaslarinin kaynasmalarini izliyorlardi.
artik gitmeye karar verdiklerinde herkes cikisa dogru yonelmisti ancak jungkook hala taehyunga sariliyordu. "sana bir daha kotu seyler yasatmayacagima soz veriyorum sevgilim" ardindan digerlerini takip ettiler.
-
bence ustun duz yazi yazma yeteneğime ragmen (saka) gayet okeyto yazmisimtoxic taekook bitti sira asik taekookta yani benim icin sıkıcı bolumlere geciyoruz
saka sakabi de smut patlatirim yazmazsan agzima edersiniz cunku biliyorum
oppuldunuuzz
-luna
ŞİMDİ OKUDUĞUN
style | taekook ✓
Teen Fictionkisa bir sure once ayrılmış olan taehyung ve jungkook'un hala okulun en iyi cifti oldukları dedikoduları ikisinide rahatsiz eder.