22'

404 17 8
                                    

selam bebisler

bu bolumde smut var 🤭

iyi okumaalaarr!

-

ciplak bedenini yatakla bulusturduktan sonra hizla ustune cıkıp tırnaklarimi puruzsuz gogsunde gezdirmeye basladim. bu, aylardir yapmadigim, mahrum kaldigim bir seydi bu yuzden taehyung beni ne kadar arzuluyorsa onun on kati arzuluyordum onu su anda.

taehyungla ayrildiktan sonra birakin birlikte olmayi, elimi bir baskasinin eline bile surmemistim, taehyungun aksine. okulda duyulan dedikodulardan dolayı taehyungun biz ayrildiktan sonra ne kadar hizli yasadigini biliyordum. onu suclayamazdim ama her dusundugumde kendi canimi parcalamak isteyecek kadar kiskanmistim onu. benim bir baskasiyla birlikte olmayisimin nedeni ise 'yokluguna bile ihanet etmem' kafasinda olmamdan dolayi degildi aslinda. biten bir seyin ihanete girmediginin farkindaydim ve bir daha bir araya gelebilecegimize bile ihtimal vermiyordum aslinda. bunun nedeni tamamen cok secici biri olmamdan kaynaklaniyordu. herkesi begenemiyor, herkese tensel cekim de hissedemiyordum. icten ice tum sevgimi, sehvetimi taehyungta tukettigimi ve bir baskasini da onun gibi sevemeyecegimi biliyordum ama bir hafta once tekrardan bir araya geldigimizde ona sil bastan asik olmus gibi hissetmistim. hala da ilk gunku gibi heyecanli ve dorukta hissediyordum.

"yemin ederim, kimse bir sen olamaz jungkook."

islak saclarini arkaya yatirirken nefes nefese soylenmis ve ardindan dudaklarima saldirmisti. benimleyken kendini kontrol edemiyordu, bunu yanindaki baska insanlarla beraberken gordugumde fark etmistim. eh, baskalarinin yaninda durgun bir su birikintisi gibiyken benim yanimda firtina gibi olmasi hosuma gitmiyor degildi tabiki.

ben onun ust dudagini, onun hizina yetismeye calisir gibi aceleci bir sekilde emerken bir anda alt dudagimi uzunca isirdiginda boguk bir sekilde inledim. bir yandan da bedenim bedeninin ustundeyken iki buklum ettigim belimle aletine surtunurken eliyle adeta belimi kirmak istercesine baski yapiyordu.

alt dudagima cektirdigi eziyete son vermeye karar vererek dudaklarimdan ayrildiginda bir cırpıda bedenleriminiz yerini degistirerek ustume cıktı.

"sen beni ciplak seyredebiliyorsun fakat beni de bembeyaz teninden mahrum bırakıyorsun oyle mi?"

taehyung her zaman sevisirken karsilik beklemeden konusmaya bayilirdi. bu aliskanligini tekrarladiginda hatirlayabilmistim bu yuzden tisortumu cıkarmasina yardimci olmak icin kollarimi kaldirirken bir yandan da kıkırdamadan edemedim. hosuna gitmis olmaliydi ki beyaz tisortu uzerimden cikarip bir kenara firlattiktan sonra gulumseyerek yanagimdan uzunca optu. benim dısımda kimseye bu kadar tatli bir sekilde davranmadigini biliyordum, asik oldugum adami taniyorum ve sanirim en sevdigim ozelligi de bu. bir anda sinirlarini zorlamak ister gibi sertken bir yandan da bana karsisinda kucuk bir cocuk varmis gibi dusunceli davraniyordu. ask baska nasil tanimlanabilirdi ki?

dudaklari boynuma kapanirken basimi geriye atarak ona yer acmaya calistim. islak bir sekilde boynumun her yerine opucukler kondurmaya calisir gibi aceleci davranirken yavasca ustumden gogsume dogru indi. ve ardindan daha da asagiya, daha asagiya... bende bu sirada basim hala arkaya yatikken gozlerim sımsıkı kapali bir sekilde seslice inliyordum. "ah-taehyung!"

belimi iki yandan sıkıca tutup yatakta iyice asagiya indikten sonra altimdaki esofmandan bir cirpida kurtuldu. sonrasinda dizlerinin uzerinde dikleserek kendisininkini de cikartti, ikimizde siyah boxer ile kaldik.

taehyung islak saclari ve esmer teniyle inanilmaz bir seydi.

ve su an karsimdaydi. benimdi ve her zaman benim olacakti.

uzgunum baba. istedigin evliligi yapip mutsuz bir aile kurmaktansa taehyung ile sonsuza kadar mutlulugu seciyorum. kendimi seciyorum, eger bir yerlerde beni duyuyorsan cok uzgunum ancak beni taehyungsuzken gorseydin sende onu secmemi isterdin. bunu bildiğim icin icim sonuna kadar rahat.

taehyung un aletim üzerinde gezinen eli dusuncelerimden siyrilmami saglamisti. arsizca gülerken beni karsisinda cirilciplak birakti. ve yine elleri belimi kavrarken beni yatakta yuzustu cevirdi. bir sure sessizlik olustu, o sessizlikte kendi ic camasirindan da kurtuldugunu tahmin ediyordum ki bedeni tekrardan üzerimde yer alirken sicak nefesini ensemde hissettim.

"islat bakalim bebegim."

dizlerimin uzerinde, kalcam havada duruyordum. parmaklari dudaklarimin arasinda ipislak olmustu ve diger elide aletimi cekistiriyordu. tam anlamiyla doruktaydim. islak parmaklarini dudaklarimin arasindan cikartip hic beklemeden icime soktugunda benden sesli bir inleme kazanmisti. "ah-sımsıkısın"

parmaklariyla icimde bir kac gel gitten sonra makas yaparak iyice genisletmeye calisti ve kisa sureligine icimden cikip kendi penisini islatti. sertliginin bir kac kez yanaklarima carptigini hissettikten sonra bu sefer sertce icimde hissettim.

"beni bir kez daha terk edersen bir daha bedenine bu kadar iyi davranmam kook."

-
nasi kestim ama yarida ahahanznaakzkam

bazi okuyucularimin deja vu'dan geldigini fark ettim, seviliyorsunuz 🥹🫶🏻

-luna

style | taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin