style 1k okunma almis sonunda saclarim agardi valla
bu bolumde tahminimce cok hosunuza gidecek seyler olucakk
iyi okumalarr!! 🫶🏻
-
taehyung'tan,
icine gizlice alkol koydugum kirmizi pet sisedeki sıvıyı tek yudumda bitirip siseyi de hemen yaninda durdugum masanin ustune biraktim.
okulun balo sacmaligi vardi, joohyun arayip tekrar deneyip deneyemeyecegimizi sormustu ve aklimin eski sevgilimle karismasindansa bu kizda olmasina karar vermis ve aslinda gelmeyi dusunmedigim baloya onun israrlari ile gelmeye ikna edilmistim.
cogu kisi gelmis cogu kisi ise henuz gelmemisti. yalniz basima masanin basinda dikilip surekli telefona bakiyordum cunku joohyun beni buraya zorla getirmeye ikna etmemis gibi kiz arkadaslariyla dans edip egleniyordu ve kendi arkadaslarimin da henuz kapidan iceri girdiklerini gormemistim. telefonumun ekranini acip bir dakikanin artik gecmis olmasini umarken omzumda bir el hissettim.
"hey, taehyung, gelmeyeceksin saniyordum. neyse sana bir sey soylemem lazim." yoongi kivircik biraktigi siyah saclarini geriye dogru ittirirken ayni benim gibi beyaz bir gomlek ve siyah kumas pantolon giymis kendi kendine aksiyon yaratarak hizli hizli konusurken bir yandan da etrafi kolacan ediyordu.
ellerimi ceplerime yerlestirirken soylemesini belirtircesine kafami salladim. ne söyleyecegini merak etmistim acikcasi. "ama bak, kimseye soylemek yok, tamam mi? herkes benden duysun isti-" "soyle artik!"
"biz jiminle birlikteyiz!"
"ne!?" duydugum seyin sok dalgasiyla ellerim ceplerimden otomatik bir sekilde cikmis ve sirtim istemsizce diklesmisti. jimin ve yoongi ikisinin arasinda bir seyler oldugu hepimizin ortak fikrince bir suphe konusuydu ancak ozellikle de jiminin cesaret edip jungkooka ihanet edebilecegini düşünmüyorduk ancak sevgisi agir basmisti bu aralar demek.
yuzumdeki saskin ifade giderek yumusadiginda gulerek yoonginin omzuna fazla sert olmayacak sekilde vurdum ve "aferin lan, tebrik ederim." dedikten sonra tokalasarak kisa bir sekilde sarildim.
"saolasin olum da sende durumlar nasil gidiyo? cok durgunsun bu aralar, bi sıkıntı var mı halledelim."
yanimizdan gecen garsondan kaptigi iki bardaktan birini uzatirken sorgularcasina bana bakiyordu. onlara jungkook ile konusmamizdan henuz bahsetmemistim. kirmizi bardagin icine cebimden cikardigim matarayi dokerken soylemem gereken cumleyi tartiyordum, bir süre soluklandim ve, "aslinda jungkook ile aramizdaki her seyi bitirdik ve tekrar joohyum ile tekrar birlikteyiz sanirim."
elimdeki matarayi kapip kendi bardagina doldururken, "senin adina sevindim mi üzüldüm mü bilemedim. umarim bundan sonra sadece yüzümüz guler taehyung." demisti ve bende sadece gulumseyerek tepki verdim. bardaklari tokuşturarak bir kac yudumda bitirdik. gece hizli baslamisti.
sonrasinda digerleri de yanimiza gelmis, yoongi iliskisini onlara da duyurmus, tebrik etmek icin birer bardak daha iciyorduk ki joohyun beni onlarin yanindan çekişterek ayirmis ve dans etmek istedigini soylemisti. kafam hala yerindeydi. yanimda dunyalar guzeli bir kadin vardi. ancak bakislarim ve aklim kapidan iceri giren siyahlar icindeyken bile kimsenin ulasamayacak oldugu bi guzellikte olan jungkooktaydi.
onunda bakislari beni buldugunda gulumseyen ifadesi durgunlasti, kirgin bir hal aldi. bense tahminimce sert ve keskin bakislarimla ona bakiyordum.
jungkook cok guzeldi. sadece kedi severken cok guzeldi, babasini kaybettiginde salya sumuk aglarken de cok guzeldi. jungkook beni reddederken de hatta benden ayrilirken bile gozumde ondan daha guzel biri olmamisti.
benden ayrildiginda, ben onu kosulsuz severken ve iyi gununde kotu gununde yaninda olurken benden ayrildiginda sevgimi asla hak etmedigini dusundum. ama bir daha da kimseyi onu sevdigim gibi sevemedim. yerini kac kisiyle doldurmaya calistim inanin saymadim ancak kimse bir jungkook etmiyordu iste.
joohyun bakislarimin eski sevgilimde kilitlendigini fark edip rahatsiz olmuş olmali ki cenemden sertce tutup yuzumu kendine cevirdi ve yine sert bir sekilde opmeye basladi. refleks olarak kapanan gozlerimi araladigimda, jungkook dili yanaginda gezinirken bize bakiyordu. sirf benim ne kadar kirildigimi anlamasi icin kizin belini tutup bedenini bedenime yasladim ve onu sertce opmeye basladim. jungkooka olan sinirimi joohyundan cikariyordum ve o bunu onu istedigim icin yaptigimi saniyordu. neyseki onunda beni zamaninda aldattigini bildigim icin icim rahatti aksi taktirde onu kullandigimi dusunup üzülürdüm.
dudaklarimdan ayrildiginda jungkook yanindaki sarisin kizla gulerek sohbet ediyordu ve sanki benim oldugum tarafa ozenle bakmamaya calisiyordu.
benden sonra ilk defa yaninda birinin oldugunu goruyordum ve bunca zaman o kadar alismistim ki bu duruma benden sonrasi olmaz gibi geliyordu. ancak simdi onu karsimda yanindaki kizla gulerek konusurken gordugumde sanki simsiyah devasa bir yilan her uvuzumu sıkıyor ve sanki beni bogarak oldurmek istiyordu. bu hisse kiskanclik diyemezdim, sadece jungkooku baska biriyle gordugumde bedenimi ele geciren seydi bu. sadece ona ozeldi. kiskanclik diyip genelleme yapmak yanlis olurdu benim adima. yanindaki kizdan bin kat daha guzel oldugunun bile farkinda degildi.
daha fazla bunu izlemek istemeyerek cocuklara biraz yalniz basima hava almak istedigimi soyleyerek disari cikmistim. benim gibi tek tuk insan kapinin onundeydi. cebimden bir dal cikardim ve uzun bir sure yanip sonusunden sonra hiz kesmeden bir tamesini daha cikardim. stresli oldugum zamanlar normalden fazla iciyordum ve bu engel olmak istedigim bir sey de olsa onune gecemiyordum. ve su an fark ediyorum ki ben sadece konu jumgkook olduğunda bu kadar cok iciyordum. yine de umursamadım.
icerden gelen muzik sesinin ucuncu degisiydi, disarda gereginden fazla durduğumu dusunuyordum ki duydugum topuklu ayakkabi sesi dusuncelerimi dagitip odagimi oraya toplamama neden oldu.
"bu gece biraz fazla düşünceli gibisin sanki taehyung."
arkamdan gelen kiz sesiyle o tarafa dondugumde uzun sapsarı saclari ve bedenini saran siyah elbisesiyle bu kesinlikle daha demin yanyana olduklari jungkookun yeni kiz arkadasiydi. peki neden onun yanindan ayrilmisti ve benimle konusmaya calisiyordu?
sadece kafami sallayarak önüme donmus, muhattap olmak istemedigimi acikca belirtmistim. ama kiz, siz nasil tanimlarsiniz bilmiyorum ama benim, dibime kadar girip elini omzuma cıkarttıgında kesinlikle arsizca buldugum bu hareketiyle, konuştu.
"sen her zaman cok sert gorunurdun taehyung, hala da oyle gorunuyorsun. siz jungkookla guzel bir ciftken ve ben ikinizi de arzularken senin hakkinda yine bu sekilde dusunuyordum."
duydugum seyin igrencligiyle aninda bir kac adim uzaklasmis, kizin omzumdaki elinin de bosluga dusmesine neden olmustum. bunu bana dokundugu an yapmamam zaten hataydi. kaslarim tahminimce olabildigince catilmisti ve icimden jungkookun benden sonra buldugu kisiyi tum ictenligimle taktir ediyordum. saka yapiyorum tabikide. bu kiz zaten okulda adi cikmis biriydi, onu bi sekilde kandirmis olmaliydi.
"ne sacmaliyorsun sen-"
"seninde bu tarz seylerden hoslandiginin farkindayim tae, itiraf et. neyseki jungkooku tavlamak kolay oldu. ama seni de elde edene kadar
durmayacagim, bunu bil."tum bu cumleleri o kadar itici bir gulumsemeyle kuruyordu ki onun yerine ondan utandigimi hissediyordum. dudaklarimi araladim, kizi kendimden uzaklastiracak en mantikli cumleleri ariyordum. ancak kiz bir anda bir elimi sıkıca kavradi, diger elimi ise beline yerlestirdi.
ve birden yanimizda jungkook belirdi.
-
ne kadar rezalet duz yazi yazdigimi anladiniz artik, idare etmissinizdir 🫶🏻bolum yine cok uzun olacagi icin yarida kesmek zorunda kaldim devami diger bolumm!! 😽
-luna
ŞİMDİ OKUDUĞUN
style | taekook ✓
Novela Juvenilkisa bir sure once ayrılmış olan taehyung ve jungkook'un hala okulun en iyi cifti oldukları dedikoduları ikisinide rahatsiz eder.