7.BÖLÜM:SESSİZ ŞARKI(ONUR'UN ANLATIMIYLA)

18 4 0
                                    

Ömür'ün arkasından koşuyordum ama gözden kaybolmuştu.

"Ömür nerdesin"

"Ömür nolur cevap ver Ömür ne olur!"Uzaktan Ömür'ün çaresiz bağrışı geldi

"Onur!Onur!Onur!Onur yardım et nerdesin Onur!"Göz yaşımın çaresizce düşüşünü izlemek benim canımı acıttı koşuyordum arkamdan diğerleri koşuyordu.

"Ömür"

"Dayan kurtarıcam seni ne olur dayan Ömür!" Ses gelmedi ve ses gelmedi!

"Ömür ne olur cevap ver Ömür ne olur!" Ağlıyordum evet ben nadir ağlardım ve ağlıyordum.

"Ömür ne olur bırakma beni Ömür!"

"Dayan Ömür!"

"Seni bırakmakta çok büyük hata yaptım ne olur ses ver Ömür ne olur !"

Uzakta yerde birini gördüm ellerimin titrediğini hissetim.Koşuyordu, durdum .

Ona birşey olmıyacağına inanmıştım taki onu yerde yatıyor halde görene dek.

"Ömür!"sesim titriyordu.Ölmedi ,ölmedi,ölmedi,ölmedi,ölmedi,ölmedi,ölmedi.

"Ömür!Ömür ses ver Ömür!"

"Onur!"dedi Semih korkmuş sesiyle.Yanına çöktüm Ömür'ün kapanmış gözleri çaresizliğini o kadar iyi açıklıyordu.

'Ömür kurtarıcam seni kurtarıcam'nefes alıyordu ama gözlerini açmıyordu.Semih doktorluk okuduğu için Ömür'ün yanına oturdu.

'Bilincini kaybetmiş'

'Yani açık konuş Semih'

'Komada uyanması uzun sürücektir.'Hepsi benim suçumdu hepsi neden neden.

'Ama uyanmıyabilirde'Ya benim yüzümden hiç uyanmazsa ne yapıcam ne yapıcam.Özür dilerim Ömür,özür dilerim Ömür,özür dilerim, çok özür dilerim,özür dilerim ne olur affet beni ne olur özür dilerim Ömür hayatını maffettiğim için özür dilerim.

TUTSAK CAFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin