Narukami adasına geçerken ne Thoma ne de ben hiç konuşmamıştık. Ben sadece meraklı bir şekilde etrafımı inceleliyor Thoma da belki de yüzüncü defa elinde tuttuğu bütçe artırımı belgesini okuyordu. Yolculuğumuz tamamlandığında tekneden inerken ilk konuşma girişiminde bulunan Thoma oldu.
"Sana tekrardan teşekkür ederim. Ayrıca söylemeden edemeyeceğim iki dakika öncesinde sana söylediğim şeyi bir koza çevirip öne sürmen gerçekten büyüleyiciydi. İlk başta neredeyse anlaşmayı mahvettiğini sanıyordum ama sen ters köşe yaptın."
Ne yalan söyleyeyim Thoma'nın bu övgüsü birazcık egolanmama sebep oldu ama aslında gerçekten pek bir şey yapmamıştım ancak sürekli mütevazilik yapmak da bir süre sonra can sıkıcı oluyordu.
"Rica ederim Thoma. Ayrıca unutma şu an ben Narukami Adası'nda isem bu senin sayende. Hem sen -" sözümü bitiremeden çok da uzaktan olmayan bir kızın bağırışını duymamızla ikimiz de başımızı o yöne çevirdik.
"THOMA !" kız sevinç içinde bize doğru koşarken bende uzaktan hızlıca onu süzdüm. Sarışın, kırmızı tonlarda giyinmiş, yine aynı tonlarda aksesuarlar takmış cıvıl cıvıl bir kızdı.
"Yoimiya, sen dükkandasındır diye tahmin ediyordum. Bu saatlerde genelde çalışırsın. Bir şey mi oldu ?"
Adının "Yoimiya" olduğunu öğrendiğimiz kız görüntüsünün verdiği cıvıllığı konuşmasına da yansıtarak, fazla neşeli bir şekilde cevap verdi.
"Bugün çoğu siparişin teslim günü. Ancak hem siparişlerin teslimini hem de havai fişeklerin yapımını aynı anda yürütmek çok zor oluyor. Sahi sen Yashiro heyeti tarafından istenen havai fişekleri bugün almaya geleceksin değil mi ? Daha Narukami tapınağına ve Arataki çetesine uğramam gerekiyor. Eğer sen gelemeyeceksen de birini gönderebilirsen çok iyi olur. Çünkü -"
"Yoimiya, sakin. Merak etme geleceğim. Ritou adasında bir işim vardı onu hallettim. Hem denk gelmişken seni Lauren ile tanıştırayım. Kendisi iki gün önce Liyue'den geldi ve bir süreliğine Inazuma'da kalacak." Thoma, Yoimiya'nın üzerindeki bakışlarını bana çevirdi ve konuşmasına devam etti.
"Lauren, bu hanımefendi de Yoimiya. Kendisi Inazuma'nın en iyi havai fişeklerini üretir. Bu vesileyle tüm kutlamalarda, gösterilerde payı vardır."
"Beni onere ettiniz Bay Thoma. Bu arada memnun oldum. Uzun zamandır Inazuma'ya fazla kalacak kişiler gelmiyor. Malum önsezi fermanı kalkıp sınırlar açıldıktan sonra birçok insan ülkeden adeta kaçtı. Açıkçası seni buraya getiren ne oldu merak ettim."
Benim buraya gelme kararım aslında çok ani olmuştu ama aslında gelme gerekçem belli idi ; kimliğimi bulmak. Şu an o anıları hatırlamak istemesem de Signora, bir konuşma esnasında (ki genellikle bu konu açıldığında geçiştirirdi) bana "Inazumalı"olduğumu söylemişti. O günden beri tekrardan Inazuma'ya gelmek hep aklımda vardı. (İlk kez fatui planı ve pususu için gelmiştik.) Kısacası kim olduğumu artık öğrenmek istiyordum ama bunları böylece karşımdaki oldukça sevimli görünen kıza anlatamazdım. Bu sebeple de konuyu kestirip atacağım tabi ki.
"Şu ana kadar Mondstadt, Sumeru ve Liyue'ye gittim ve sonraki durağım olarak da burayı seçtim diyelim. Hem birçok kişi de Inazuma'yı görmem gerektiği konusunda tavsiyede bulundu. Bende elime geçen fırsatı değerlendirmek istedim diyelim. Eğer hoşuma giderse tamamen kalırım, kim bilir ?" Yoimiya benden aldığı bu cevaba karşılık genişçe gülümseyerek o an hiç beklemediğim bir şekilde koluma sarıldı.
"Madem öyle, şu andan itibaren tur rehberliğin benim almamda bir sakınca yoktur umarım ? Thoma büyük ihtimal heyete döner. Şu sıralar fazla yoğunlar. Öyle değil mi Thoma ?" Ben belki reddeder diye zihninden geçirsem de Thoma resmen minnet içerisinde Yoimiya'ya baktı ve hızlıca başını salladı. Benim için sorun yoktu da... Yoimiya biraz fazla hızlı konuşuyordu ve onu dinleyip aynı şekilde cevap hızında ona yetişmeye çalışmam biraz tecrübe gerektirecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Inazuma Masalı- Kamisato Ayato
FanfictionBir yanda Inazuma'nın yönetimindeki üç heyetten birinin başkanı olan genç bir adam diğer yanda ise bir zamanlar Fatui'nin en başarılı silahşörlerinden olan genç bir kadın. Kader onları bir araya nasıl getirecekti ? Ya da getirebilecek miydi...? #Alı...