Bir hatırlatma yapmak istiyorum
Seungmin gerçekte Chan dan daha uzun olabilir ama burada kurallar gereği ssgksgdkdhs Chan az da olsa daha uzun hayal edelim olur mu
5 - 6 cm bile yeter svdjshskdb
İyi okumalar
-
"Seungmin ben gerçekten çok üzgünüm. Sana yı öpmedim. Anlattım işte her şeyi... Lütfen affet beni"
Gözleri git gide dolan çocuğa dayanamıyordum. Ama kalbim çok acıyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum.
"Chan"
Chan kaçırmış olduğu gözlerini tekrar dikti bana. Yaşların aktığını görmek çok üzüyordu beni. Artık konuşmam gerektiğinde yutkundum. Tutmuş olduğu elimi artık çekmeye çalışmıyordum.
"Ağlama"
Küçük bir çocuk gibi eliyle akmakta olan birkaç yaşı silip zorla gülümsedi.
"Chan ben seni çok seviyorum, gerçekten kısa zamanda bağımlı oldum sana. Ama o gece sizi, ikinizi öyle gördükten sonra çok düşündüm. Gerçekten seni ve bu acıyı istiyor muyum? Diye. Ve ben bu sorunun cevabını bulamıyorum..."
Gözlerim benim de yavaşça dolduğunda gözlerimi akmaması için yukarı kaldırdım. Bir süre öyle durduktan sonra tekrar baktım ona.
"... Biz fazla hızlı yaşıyoruz ilişkimizi. O sebepten... Biraz zaman istiyorum senden. Ara verelim. Ben bu kadar acı çekeceğimi düşünmüyordum. Sorun sizi yanlış anlamam değil, buna hazır olmamam. Üzgünüm"
Elimi yavaşça avucu arasından aldım. Ayağa kalkıp ona arkamı döndüm. Tam gidecekken durdum ve ona dönmeden konuştum.
"Seoul e dön-"
Kolumda hissettiğim el beni çevirmişti. Aniden dip dibe bulmuştuk kendimizi. Kaşları çatık ama yine yaşlı gözlerde bakıyordu bana. Kolunun belime sarılışını hissettiğimde gözlerim sonuna kadar açılmıştı.
"Sana bir daha acı çektirmeyeceğim"
Ona cevap vermeme izin vermeden dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı. Sadece üst üste duruyordu dudaklarımız. Ben şaşkınlıktan hareket edemiyordum. Diğer kolunu da belime doladığında göğüslerimiz birleşmişti. Dudaklarındaki baskısını bitirip tekrar konuştu.
"Hızlı ilerlediğimiz falan yok 2 yıldır anca buraya gelebildik. Sana 2 yıldır aşıkken sence bunları benim sorgulamam gerekmiyor mu?"
İki yıl..? Hiçbir şey anlamamıştım. Şaşkınca ona bakarken tekrar dudaklarıma kapandı. Gözleri kapalı sadece dudaklarımı hissediyordu. Benim gözlerim aklıma gelen ilk öpüşmemiz ile kapanmıştı. Üst üste bekleyen dudaklardaki ilk hareket benden gelmişti. Küçükçe aralamıştım dudaklarımı sadece. O bana karşılık vermeye hazır beklediğini anladığımda ise ellerimi göğüslerine koyup itmiştim. Kollarından ve dudaklarından ayrılmıştım. Yanaklarımı hafif allaştığını hissedebiliyordum. Tam gidecekken konuştu.
"Tüm zamanlar senin olsun. İki yıl beklemişim seni biraz daha bekleyebilirim. Ama şunu unutma ki hayat çok kısa, günlerimiz sayılı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cover me | Chanmin
Fiksi PenggemarSeungmin ve Chan arkadaşlarının arasını yapmaya çalışırken fazla yakınlaşırlar... 27.05.2024 #1 skz Chanmin Minsung Hyunlix Jeonbin [Tamamlandı.]