7.bölüm -Dalgalı Evim

16 4 2
                                    

Gözlerimi araladım ve yattığım yerden doğruldum. Güneş daha yeni yeni kendini belli ediyordu ve ben kendi kendime erken kalkmıştım, şaşırdım.

Dün yaklaşık yarım saat boyunca yürümüştüm sonra varmam gereken yere varıp kendimi yatağa atmıştım.

Peki burası neresiydi?

Burası benim kendi evim, gerçekliğimdi.

Sahil kenarında yeşilliklerle dolu bir alanda sessiz ve kimsesiz bir alandı burası, ben gibi.

Burada bir ev vardı. Daha doğrusu bir ev değil külübe tarzı ama 1+1'leri andıran sağlam bir yapıydı.

Benim burayla olan bağlantım ise o kutu gibi olan evdi.

Onu oraya ben yaptırmıştım.

Nasıl yaptırmıştım?

Burayı yaklaşık bir senedir biliyordum yani şuan on dokuz yaşıma girdim varsayarsak bir senedir gelip gidiyordum.

Buraya ilk geldiğimde yolumu kaybetmiştim ve nasıl buraya geldiğimi bile bilmiyordum. O gün içimde ne varsa bu sahile gelmiş ve hepsini denize anlatmıştım. Cevap olarak ise sert ve mavi dalgalar vermişti bana.

O zaman Bade ile konuşmuştum. Bazı şeyleri gözden geçirmiş ve bir karar vermiştik.

Gerçekleri Bade'de biliyordu elbette ona söylemesem olmazdı ama ilk zamanlarda kabullenme konusunda baya zorlanmıştı.

Ben öğrendiğimde dört gün üst üste Bade'de kalmış annemin yüzünü dahi görmek istememiştim ama ona belli etmemek için samimiyetten ödün vermiyordum.

Bade ise anlattığım an ayaklanmış kendi kendine nasıl olur diye düşünmeye başlamıştı.

sonra sakin bir kafa ile düşünüp belki ileride ihtşyacımız olur diyerek beraber belli bir seviyede bu evi yaptırmıştık.

Annem dediğim kişi varlıklıydı isteseydim kendim çok rahat yapardım ama yüklü miktarfa para gerektiren bir iş olduğu için fark edilirdim ve illaki sorardı.

Bade'ye bunu söylediğimde başta bir şey bulamamıştık ama sonra Bade;

"Benim cebim ne güne duruyor kızım? Ben  halledeyim yeterli kadar var hatta biliyorsun neredeyse ömürlük para var. Sen benim kardeşimsin ve ben bu parayı sanada harcamayacaksam nie sahibim?"
demişti. Elbette başta kabul etmek istememiştim ama sonradan kendi aramızda uygun bir anlaşma yapmıştık ve Bade hemen ertesi gün sessiz sedasız burayı yaptırmıştı.

Bir zamanlar buraya bir kaç saatliğine oturmaya gelirdim bu evden sonra ise günlerce kalmaya gelmeye başladım. Sık sık gelirdim.

Sebebi ise tamamen tüm hayatımın yalan olmasıydı.

Annem dediğim, senelerdir güvendiğim,canımdan çok sevdiğim,en güzel şeyleri ondan öğrendiğim kişi aslında sadece bir rol bedeniymiş.

Bundan bir ay önce Bade ile akşam biraz takılmaya karar vermiş ve dışarı çıkmıştık, annem ise biz çıktıktan sonra "eve geçiyorum" diye mesaj atmıştı. İşi yeni bitmiş ve paydos vermiş olmalıydı.

Saat on civarlarında artık yürümekten yorulup sahil kenarında bir yere oturmuştuk Bade ile.

Bir süre konuştuktan sonra benim telefonum çalmıştı fakat umursamamış ve ekrana bile bakmamıştım.

Tabiki çok kısa bir süre sonra tekrar ard arda bildirim gelmeye başlayınca Bade'de kendi telefonuna dalınca bakmaya karar verip telefonu elime almıştım.

Mavilikleri Görüyor Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin