Irmak GÜRTAŞ
Gözümü açtığımda penceremden ışık hemen yüzüme vurmuştu.Işığın yüzüme vurmasıyla beraber yataktan doğrulup lavaboya doğru ilerledim.
Salona gittiğimde ne annem ne de teyzem vardı,mutfağa baktığımda kahvaltı hazırlamış beni bekliyorlardı.Annem ve teyzeme günaydın diyip masaya geçtim, masaya oturur oturmaz teyzem başladı yine ahiret sorularına "Erken kalktın okulun başlamasına daha var iyi misin" dedi,hemen iç çekerek "iyiyim"dedim ve kahvaltıya başladım yavaş yavaş kahvaltımı bitirdim, annem ve teyzemle sohbet ettikten sonra hazırlanmak için odama doğru gittim.
Bugün okulun ilk günü olacaktı ama yeni bir okulda yeni kişilerle, heyecanlıydım bir andanda korkuyordum kimseyi tanımıyordum bu şehirde yaşasam bile içimde endişe vardı.Dolabımı açıp içinden beyaz bir gömlek altınada etek almıştım,Evet özel okuldu,aldıklarımı giydikten sonra saçımı tarayıp düzleştirdim,parfümü sıktım,çantam,telefonumu ve kulaklığımı alarak dış kapıya doğru ilerledim.Annem ben tam çıkarken bağırmıştı "Dikkatli ol bebeğim" dedi bende "Tamam görüşürüz" dedim ve ayakkabımı giyip evden çıktım.
Okula doğru giderken bir çıkmaz sokağın önünden geçtim "keşke geçmez olaydım" siyah dalgalı saçlı bir çocuk sandalyeye oturmuş yanında da iki uzun boylu çocuk vardı onlar ayakta bir çocuğa vuruyorlardı biraz durup köşede onlara baktım bunlar kimdi de o çocuğa vuruyorlardı.Sandalyede oturan çocuk ayağa kalkıp dövdükleri çocuğun omzuna elini koyup bir şeyler söyledi ama benim için çoktan iş geçmişti yanındaki kumral çocuk eliyle beni gösterdikten sonra bana doğru ilerlemeye başladılar bende hemen ileri doğru koşmaya başladım ama arkamdan bir ses geldi "Yakalayın şu kızı" sıçtım hemde fena durmadan koştum bir sokağa girdim ondan sonra bir sokağa daha arkamdan gelen iki çocuk halen beni yakalamaya çalışıyorlardı yine bir ses geldi bu sefer beyaz tenli olandan "Sikerim böyle işi bu nasıl hız" dedi ama durmadılar.Koşarken önüme duvar çıktı sağımda dar bir sokak vardı arkamdan küfür ederek koştukları için düşünmeden direk o dar sokağa girdim tam çıkış ucundan kaçıcaktımki karşıma siyah dalgalı saçı olan çocuk karşıma çıktı "Yoruldun galiba" dedi yutkundum arkamdan koşan çocuklar arkamda durup hızlıca nefes alıp veriyorlardı ve bana sövüyorlardı dalgalı saçlı çocuk "Tutunda kaçmasın" dedi,kumral çocuk beni hızlıca tuttu sonra sarışın çocuk tuttu "Kaçarsan bu sefer fena olur" dedi kumral bey,sesimi çıkartamadım ve ilerledim biraz yürüdükten sonra yine aynı yere gelmiştik dalgalı bey "Otur" dedi ve kömür gözleriyle sandalyeyi gösterdi, oturdum.
Dalgalı bey öbür çocuklara kafasını arkaya doğru hareket ettirdi sonra tekrar bana döndü "iki sorum var niye ordaydın ve neden kaçtın" dedi nefes alıp verdim ve "Bakın dalgalı Bey ben okula giderken arkadaşlarınızın çocuğa vurduğunu gördü-" sözümü kesip " Dalgalı Bey mi" dedi ve kömür gözleriyle bana ters ters baktı "Adını bilmediğim için dedim" "birdaha deme" dedi kafamı olumlu bir şekilde salladım "Devam et" dedi "Ve ne olduğunu anlamak istedim" dedim iç çekerek"Niye kaçtın ozaman" dedi "Kibar arkadaşlarınız üstüme öyle koşunca korktum ve kaçtım" dedim elini cebinden çıkartı gülümseyerek kafasını olumlu şekilde salladı ve elini sandalyenin sağ tarafına koyup gözlerimin içine bakarak "Bir daha seni görmicem etrafımda" dedi ve arkasını dönüp gitti,sanki onu 10 dan fazla gördüm *bordaha gormucam seni etrafomda*
Pisliğe bak hem suçlu hem güçlü ben sanki onu çok görmek istiyordum.
Sandalyeden kalkıp okula doğru tekrar yürümeye başladım halen aklımda sadece tek bir soru vardı bunlar kimdi?,neyin nesiydi?Okula gelmiştim hılzıca sınıfa gidip boş sıralardan birine oturdum, telefonumu çıkarıp onla uğraştım.Sınıf doluydu sadece yanımdaki sıralardan biri boştu,zil çalmıştı ders rehberlik dersiydi hoca okulu tanıtıyor kendini tanıtıyordu arka kapıdan kapı tıktıklama sesi geldi kapıya baktım, baktık, hoca "Gel" diye seslendi kapı yavaşca açıldı *SİKTİR DALGALI BEYİN BURDA NEYŞİ VAR* hoca "Geç oğlum boş sıralardan birine otur"dedi YANIMAMI HAYIR HAYIR OLAMAZ dalgalı bey etrafa baktıktan sonra yanımdaki boş sıraya baktı ardından bana baktı saşırdı,şaşırdım.Sıraya doğru ilerleyip oturdu ve bana sesizce "Ne işin var burda" dedi "Okulumdayım asıl senin ne işin var burda" dedim "Bende Okulumdayım" dedi ve güldü kafasını sıraya koyup uyumaya başladı,kafamı cama çevirip dışarıyı izledim hoca ise tanışalım diye masaya oturup telefonla uğraşıyordu.
Yarım saat sonra zil çaldı,hoca sınıftan gittikten sonra 5 öğrenci kapıya geldi ve içlerinden biri "MURATT" diye bağırdı Murat? Kimdi derken dalgalı bey ayağa kalkıp "Ne var lan ne havlayıp duruyorsun" Murat diye bağıran çocuk "Sonunda karşılaştık seni orosbu çocuğu" diyerek Murat'a yumruk atamaya çalıştı Murat iste sağa doğru geri adım atarak yumruğu yememiş oldu çocuk sıranın üstüne doğru gelince ben ayağa kalkıp sağ köşeye doğru ilerledim,arkadaki 2 çocuk ilerleyerek Murat'a yumruk ve tekme atmaya çalıştılar Murat ise ani bir hareketle engellemişti,bir çocuk eline masayı alıp Murat'ın üstüne doğru ilerledi Murat köşeye çekilince çocuk masayla üzerime doğru gelmeye başladı korkudan ses çıkaramadım tam çocuk masayla üstüme düşerken Murat çocuğun bir eliyle yakasından diğer eliyle masayı tutup çevirdi ve çocuğu karşısına alarak "Derdiniz benimle başkasını sokmayın" dedi sonra çocuğu itip "Siktirin gidin daha fazla dayak yemeden" dedi çocuklar hızlıca sınıftan kaçarak gitiler Murat yine bağırdı "Ne bakıyorsunuz lan dönün işinize" dedi sonra yanıma gelip "İyimisin" dedi,kekeleyerek "İyiyim" dedim hafifçe gülümseyip sınıftan çıktı.Bu dalgalı bayınn adı Muratmıydı neden herkesle kavgalıydı ,başımıza iç açacaktı sabah gördüğüm şeyler yetmiyormuş gibi bide bunlar çıkmıştı başıma,keşke orda durup izlemeseydim yolumda ilerleseydim...~Sorular acımasız cevaplar düşman*Ayas*
Okuduğunuz için teşekkür
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayas
Teen FictionGecenin rengi neydi? mavi,kırmızı,lacivert bir anlamı var mıydı? Ay neyi temsil ediyor? Güneşi özlüyor,tutulmayı bekliyor aynı Irmağın intikamını almak için o geceyi beklediği gibi Texting vardır Başlama tarihi (2/06/2024)