İlgimi,aşkmı?
Nefretmi,aşkmı?
Neydi bu, anlamaz bir çelişki
Murat bana pis pis sırıttıktan sonra zil çalmıştı o da hemen kapıya doğru gidip benden uzaklaşmıştı mızmız nolucak, kapıya doğru ilerledim,koridorda bir sağa bir sola baktım derken Asl üst merdivenlerden inip gülümseyerek bana doğru yaklaşmaya başladı bende aynı şekilde ona doğru ilerledim, birbirimizle buluşunca durduk Asl "Ders nasıl geçti" dedi "Çok kötü tarih hocası ödev verdi" dedim,aşağı merdivenlerden inmeye başladık Asl "Yardım edebileceğim bir şeyse ederim" dedi ona baktım, gülerek"Edemezsin çünkü bu tanışma ödevi" dedim somurtarak "Tanışma ödevimi bir gün boyunca sıra arkadaşınla mı" dedi, şaşırarak ona baktım "Evet sen nerden bildin" dedim ona bakarak "Bende aldım çünkü" dedi,kafamı olumlu bir şekilde hareket ettirerek "Benim gibi nefret ettiğin biriyle değildir inşallah" dedim ve sinirli bir şekilde güldüm "Hayır ben tanıdığım biriyle oldumda sen kimle oldunki" dedi "Hiç sormaa" dedim son basamağı atarken biri önüme çıktı yere baktığım için şuan resmen önümde diliyordu kafamı yavaşça kaldırmamla Muratın bana iyice yaklaştığını fark ettim"Ne yapıyorsun" dedim bi anlık sinirle Asl ise bileğimden tutup arkasına doğru çekti ve Muratın karşısına geçti "Rahatsız edecek kadar yüzsüzmüsün" dedi Murat kafasını sola çevirdi sinirli bir şekilde sonra tekrar bize dönüp "Seni ilgilendiren bir konu olduğunu sanmıyorum" dedi "Senle konuşmak istemiyor" dedi Asl, Murat ve Kağan aniden bana döndüler "Ödevimiz var biliyorsun değilmi" dedi, Asl kulağıma doğru eğilip "Bahsettiğin kişi Muratmıydı" dedi "Özür dilerim" dedim "Sorun değil"dedi ve tekrar kafasını Murat'a çevirdi "Aynı ödevden bende aldım ve illaki bugün yapmanız şart değil" dedi "Yarın görüşürüz küçük hanım" dedi Murat bana bakarak, ilk önce Asl'a ters ters baktı sonrada omuz atarak merdivenlerden yukarı çıkmaya başladılar bizse bahçeye çıktık,durduk,Asl bana bakıyor ama ben bileğime,bileğime baktığımı anlayınca oda baktı sonrada elini elimden çekti,kafamı kaldırdım "Muratla arkadaş olmadığını söylemiştin" dedi, iç çekerek"Öyleydi zaten ama yanımda o vardı" dedim sakin bir ses tonuyla "Anladım ödev yaparken bir şey olursa beni ararsın" dedi ama bir şey eksikti "Numaran bende yok" dedim Asl elini arka cebine götürüp kalem çıkardı ve bileğimi tutup numarasını yazdı "Artık var" dedi ve güldü...Bahçedeki oturaklardan birine oturup sohbet ediyorduk, içim yada kalbimde bir sıkıntı vardı sanki bir pişmanlık gibi bir şeydi neydi bu? Anlamadığım bir hismi yoksa hastalıkmı yine çelişkideydim.
Murat ASLAN
Merdivenlerden çıkıp Kağanla tuvalete gidip elimi yüzüme su çarptım,sakindim ama Asl benle nasıl öyle konuşabilirdi anlamıyordum.
Kağan elini omzuma koyarak "İyimisin kardeşim" dedi "İyiyim bir şeyim yok o piç ne yapabilir ki" dedim iç çekerek "Sen niye sinirlendinki Irmağın senle konuşmak istememesinemi yoksa Asl'ın konuşma tarzınamı" dedi, ters ters ona bakarak "Sence" dedim ve kafamı çevirip aynadan kendime bakmaya devam ettim "Anladım,Irmak için" dedi kafamı yavaşça çevirip yine ters ters ona baktım "Irmak için niye sinirleniyon anlamadım" dedi "Allah Allah Kağan sen malmısın yoksa rol mü yapıyorsun" dedim, Irmağın benle konuşmamasını anlarım iyi olmaya bilirdi, neyse aman banane ya hep Kağan yüzünden konuşmazsa konuşmasın ödevde zaten mecburi dedim içimden, sırıttım "Ne sırıtıyon lan mal mal" dedi Kağan "Kağan Siktir git belanı benden bulma" dedim, kırkırdaya kıkırdaya giderken "Biri birini beğenmiş galiba" dedi,kapıya doğru gidip elimdeki sabunu ona doğru fırlattım "Ben beğendircem sana şimdi" dedim ve çıktım tuvaletten, nolucak yine Kağan Sıladan ayrılıp belasını benden bulacak, yine Kağanların yanına gidip onlarla sohbet ettik,beğendim mi yoksa yada kıskandı mı Asl onu bileğinden tutarken.Nefretmi,sevgimi neydi bu anlamıyordum hayatımda hiç bir kıza karşı böyle hisstemezken neydi bu şimdi,karmaşık bir duygumu?Gökyüzündeki parlamayan bir yıldızmı?
Irmak GÜRTAŞ
Asl beni çoktan sınıfa bırakmıştı,son dersin zili çaldı ders tekrar tarihti sırama oturmuş hocanın gelmesini bekliyordum,ellerimi sıranın üstünde birleştirip kafamı üstüne koyup gözlerimi kapattım ama uykum yoktu sadece dinlenmek istiyordum...
Kafamı kaldırdım sınıfta kimse yoktu sadece ben derken solumda Asl vardı diğer yanımda ise Murat ikiside bana bakıyor ikiside ayaktaydı, ayağa kalkıp "Noluyor" dedim Asl "Sen söyle asıl burda noluyo" dedi, Murat "Sana hesap verecek değildik sanane bundan" dedi ne hesabından bahsediyordu bunlar "Bir bahane bulamadın dimi" dedi Asl, Murat gülerek "Yok bulamadım,gerçeklerden kaçılmaz çünkü" dedi, ne gerçeği hiç bir şey anlamıyordum Asl "Bunlar gerçek değil Murat senin hayalperestliğin kızı zorlayamazsın" dedi, NE ZORLAMASI BİRİ BANA NE OLDUĞUNU HEMEN ANLATABİLİRMİ LÜTFEN, Murat "Eminmisin,ne sandın senin gibi bir egoistlemi çıkacağını" dedi, çıkmak??, Asl hemen bir eliyle Murat'ın yakasından tutup diğer elinide kaldırıp yumruk atmak için havaya kaldırmıştı "Gerçekler kaçınılmaz değilmi Asl" dedi Murat "Evet,gerçekler kaçınılmaz ama senin için, onu öldürmeden önce bunu düşünseydin herşey daha güzeldi" dedi Asl, Murat Asl'ı hızlıca itti ve yüzüne yumruğu atmıştı bile "Ben kimseyi öldürmedim" dedi, Asl yerde Murat ise onun üstünde iki yakasında"Gerçekler kaçınılmaz" dedi , Asl *Gerçekler kaçınılmaz* dedi bastıra bastıra, gerçekler kaçınılmazdı gerçekten ama kime yada neye göre....
"Uyan küçük hanım,gerçekleri gör"(Ayas)
"Nerdesin sen kalbimde mi,
aklımda mı"(Ayas)Okuduğunuz için teşekkür ederimmm
Yeni bir bölümde görüşmek üzere
sağlıcakla kalınnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayas
Ficção AdolescenteGecenin rengi neydi? mavi,kırmızı,lacivert bir anlamı var mıydı? Ay neyi temsil ediyor? Güneşi özlüyor,tutulmayı bekliyor aynı Irmağın intikamını almak için o geceyi beklediği gibi Texting vardır Başlama tarihi (2/06/2024)