Yine Aynısını Yapma

35 23 2
                                    

Bölümler hızlıca geliyor
İyi okumalarrr

"Çukurdan çıkmam lazım ama önce seni bulacağım"(Ayas)

Murat ASLAN

Irmak omzunda uyumuştu, ağlaya ağlaya, kaldıramıyordu hem annesi hem teyzesi ikisini birden kaybetmişti.

Annem, Irmağın annesi Sena ablayla dün tanıştığını söyledi ve Irmağı evde tek bırakmamak için bize götürmemi söyledi, uyandığında çok hoşuna gitmese bile onun için iyi olacaktı.

Elimle kafasını yavaşça kaldırdım, ayaklarından ve belinden tutup yavaşça kucağıma alıp, merdivenlerden yukarı çıktım, aşağısı kalabalıktı git gide daha fazla insan geliyordu, annem kapıyı açtı, kendi odama götürüp yatağın üstüne koydum, ama bir sorun vardı, Sena ablanın elinde bulduğum notu Irmağa versemiydim yoksa bende kalsamıydı, şimdi verirsem olmazdı, bence birazdaha bekleyebilirdi, notu okumadan çalışma masamın yanındaki çekmeceye koyup kapattım ve odadan çıktım, yanında kalmam iyi olmazdı belki uyandığında içini dökmek için tekrar ağlardı ona daha fazla acı veremezdim.

1-2 Saat sonra

*Arama sesi/Kağan YURT/* Elime telefonu alıp hemen açtım.

M; Noldu?
K; Murat acil gelmen lazım!
M; Uzatma söyle kızın yanındayım ne var.
K; Çocuklar kameralara baktırmışlar siyah kapşunlu bir adam sizin siteye girmiş, elinde silahla.
M; Görüntüleri bana atarsın olum kızın yanındayım, tek bırakamam.
K; Yusuf!
M; Ne Yusuf'u lan!
K; Yusuf'a benzettik.
M; Görüntüleri at hemen!

Kapattım, Yusuf olamazdı onun derdi benleydi eğer oysada karın ağrısını fena çekicekti.

Odadan ses gelmişti, kapıyı yavaşça aralayıp baktım.

Uyanmıştı, odaya sessizce girdim.

Irmak etrafına baktıktan sonra beni gördü, gözlerini kocaman açtı ve "Burası neresi" dedi, ayağa kalkarak, duvara yaslandım ve sakince "Benim evim ve odam" dedim, yatağa tekrar oturdu, burnunu çekti "Annem sözünü tutmadı" dedi, eliyle gözyaşlarını sildi, yanına gittim ve oturdum.

"12 yıl önce babamı yine evdeyken biri silahla vurdu" dedi, gözyaşları yanaklarından akarken, onu dinliyordum, ses çıkarmadan "Annem ozaman bana söz verdi, asla seni bırakmayacağım diye ama şimdi yok bir başımayım yine" dedi, burnunu çekerek sonra gözlerimin içine baktı ve "Ailem artık yok, derin bir çukur dayım, 12 yıl önce düştüğüm çukura yine düştüm" dedi, hıçkıra hıçkıra ağlamaya yine başladı, hiç birşey yapamazdım 11 yıl önce babamı kaybettiğimde  bende aynı histeydim.

Ayağa kalktı "Asl geldimi" dedi "Bilmiyorum, sen uyurken buradaydım" dedim iç çekerek "Ben yapamam" dedi, ayağa kalktım "Yaparsın Irmak yaparsın, nasıl 12 yıl önce düştüğün çukurdan çıktıysan bunda da  çıkıcaksın"dedim,  aniden bana sarılıp kafasını göğsüme koydu, elimi kafasına götürdüm ,ellerini belimde hissettim "Annem yanımdaydı, çıktığımda" dedi, burnunu çekerek "Bu seferde biz, ben yanındayım" dedim, elimle kafasını okşayarak 11 yıl önce düştüğüm çukurdan aynı şekilde bende annemle çıktım takıla takıla, düşe kalka ama yine çıktım, Irmakta çıkacaktı bu sefer annesi yerine bizle ,benle...

Asl MAZİOĞLU

(Irmak uyurken)

Irmak ve Murat eve gittikten sonra bende eve gitmiştim, kapıyı açmamla  Murat beni aramıştı.

M; Nerdesin?
A; Hayırdır?
M; Sana konum atıcam oraya gel.
A; Açık konuş.
M; Irmağın annesi ve teyzesi vefat etti yatağıma koydum uyuyor uyanınca sorar seni gel.
A; Konum at.

Murat konum attıktan sonra hızlıca evden çıktım, Irmak beni aramasının sebebi bu ölüm olabilirdi.

Murat'ın attığı konuma gittiğimde çok kalabalıktı, ya komşularıydı  yada akrabaları, sitenin kapısından girip B bloğuna girdim, asansörde 3'e bastım ve yukarı çıktım, sağ dairenin önüne geldim, iç çekerek zile bastım, kapıyı açan Murattı, kapıyı iyice  açıp kafasıyla içeri girmemi söyledi,içeri girdim ve "Irmak nerde" dedim, kapıyı kapattıp "Odamda uyuyor" dedi "Tam senlik hareket" dedim "Sırası değil salona geç geliyorum" dedi,salona doğru ilerledim ve ilk koltuğa oturdum.

Murat elinde telefonla karşımdaki koltuğa oturdu ve telefona bakmaya devam etti, "Irmak nasıl" dedim iç çekerek onu görmek istiyordum ama ne yapacağımı bilmiyordum "İyi değil, yapamayacağını sanıyor" dedi, ayağa kalktım, Murat kafasını kaldırıp bana baktı onun odasına doğru ilerledim tam kapıyı açıcakken Murat elini elimin üzerine koyup "Uyuyor" dedi, ama bana bakmıyordu "Elini çekersen  bakacağım" dedim, elimi kapıdan çekip "Ya otur yada git, uyuyor zor sakinleşti" dedi, gözümün içine bakarak, dalgasına "Bugün olanları bilmiyorsun değilmi" dedim, ellerimi cebime koyarak "Nolmuş" dedi, ellerini göğsünde birleştirerek "A demekki Irmağın senin yüzünden okulda ağladığını bilmiyordun" dedim, Murat anında ellerini yakama yapıştırdı ve "Ne saçmalıyorsun(!), ne ağlaması" dedi, sırıtarak "Irmak son dersteyken rüya görmüş, beni öldürmüşsün Irmakta benim yanıma geldiği için onuda öldürmüşsün" dedim ve Murat'ın elini tutarak yavaşça yakamdan ayırdım.

"Benden ve Irmaktan uzak dur* dedi, Murat yine sırıttım ve *Senden uzak dururum ama ondan sanmıyorum* dedim Murat bir eliyle yakamı diğer elinide yüzüme yumruk atmak için kaldırdı "Sen ne saçmalıyorsun daha onu yeni tanıyoruz" dedi sırıtarak "Evet, daha onu yeni tanıyoruz sence ona bu kadar yakınlaşman doğrumu" dedim,Elini yakamdan çekti, diğer elinide indirdi "Tamam, öyle diyorsan öyledir*kafasını bana doğru kaldırıp, sırıtarak* onu daha yakından tanırım" dedi sırıtarak, onu kulanacaktı Suna'yı kullandığı gibi, iki elimi yakasına götürerek Murat'ı duvara yasladım ve "Suna'ya yaptığını onda da yaparsan seni sikerim" dedim, ona bunu yapamazdı Suna'yı kullanıp bıraktığı gibi Irmağa da  bunu yapamazdı, eğer yaparsada bedelini çok ağır ödicekti.

Murat kafasını sola çevirdikten sonra yüzüme bir yumruk geçirdi,acımıştı,elimde dudağımı silip tekrar doğruldum "Bir bok bilmeden konuşma şimdi siktir git" dedi "Seni uyarıyorum, eğer kalpsiz sen, onu düşünmeden hareket edersen bedelini ödetirim" dedim ve kapıya doğru ilerledim, kapıyı açtım arkama bakıp, kapıyı sertçe kapattım ve asansöre doğru ilerledim, aşağı inmek için 0'a  bastım, kendimi asansörün duvarına yasladım ve koca bir iç çektim.

Hayır bu olmazdı, ondan hoşlanıyormuydu  yada onu tanıyormuydu anlamıyordum, onu en iyi ben tanırdım..

Zeynep hariç hiç bir kızla yakın değildi ama şimdi kendi odasında yatağına yatırmış annesi ve teyzesi ölmüş olabilir ama Murat'ın asla yapmicağı bir şeyi aniden yapması çok saçmaydı, yada bana saçma geliyordu....

"Onu daha yakından tanırım"(Ayas)

"Bu sefer ben yanındayım"(Ayas)

Nasıl gidiyor, yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar

AyasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin