Eve geldiğimde tahmin ettiğim gibi annemden güzel bir fırça yedim ve ardından nerede kaldığım konusunda sorguya çekildim. Annem söylediğim küçük pembe yalanlara, aslında yalan falan sayılmaz, eskikliklere tatmin olup geç kaldığım için yemek yediklerini benimde dolaptan pilav'ı ve karnıyarığı alıp sonra ısıtıp sonrada yememi tembihledi. Ama aklım çok fazla şeyle meşguldü zaten, yemek yeme fikri aklımın ucundan bile geçmiyordu. Tok olduğumu söyleyip odama gittim. Pijamalarımı giyip balkona çıktım ve salıncağıma oturdum. Hafif bir esinti vardı havada. Tekrar içeriye girip üzerime ince bir şal aldım. Öylece oturdum ama garip bir heycan ve sitres, saçma bir ritimle salıncağı sallama hissi uyandırıyordu bende. Gittikçe hızlanınca salıncağın bir ayağı havalandı ve yalpalayan salıncakta kalp krizi geçirmeme sebep olunca cırtlak bir çığlık kopartıverdim. Şöyleydi sanırım "hıııaavvvvvv" Öyle bir sesi nasıl çıkardığım hakkındaysa hiçbir fikrim yok. Ama teorim can havli. Ne hallere düştün sen Meryem ya! Şuan sanki beynimde küçük bir kene var ve kafamın içini kemiriyor.
Acaba hayatında başka biri varmıdır?
Beni hiç mi sevmiyor?
Biraz bile mi?
Hediyemi beğenir mi?
Acaba onun tarzına uygun mu?
Ya çift kıyafeti giymeyi çocukca buluyorsa?
Kafayı yememe nekadar kaldı?
Az önce guruldayan benim karnım mıydı?
Acaba ne yesem?
Bu arada o hastanedeki bayan çalışanların derdi ne öyle?
En iyisi gidip yemek yiyeyim. Öfleye pöfleye mutfağa girdim dolapta bulduğum pilav ve karnıyarığı çıkarıp ısıttım. Gece gece kalorileri aldıktan sonra karnı tok sırtı pek bir şekilde odama geri döndüm. Namazımı kılıp tesbihimi çektikten sonra yatağıma yattım ve mavi tavşanıma sarılıp uyumak için koyunları saymaya başladım. 1 koyun, 2 koyun, 3 koyun yok anacım daha fazla dayanamayacağım.
Gönderilen: Çocukluğumun hırsızı
Uyudunmu?
Tırnaklarım telefon kılıfının üzerinde ritim tutmaya başlamıştı. Bu sefer koyunlar yerine dakikaları saymaya başladım bende. Ve beklediğim o mesaj sonunda geldi.
Çocukluğumun hırsızı:
Meryem?
Ben:
Telefonum kayıtlı değil heralde?
Çocukluğumun hırsızı:
Ondan değil sadece şaşırdım. Saat çok geç olunca hastaneden çağırıyorlar sandım.
Allahallah saat sanki ka.......ooooo cidden mi? 2:17
Vasiyetimdir. Beni deniz manzaralı bir tepeye gömün. Mezar taşımda kıskançlıktan gitti yazın. Tüm sözlü kızlara ibret olsun.
Ben:
Özür dilerim saatin farkında değilim.
Çocukluğumun hırsızı:
Önemli bir mesele mi? Çünkü yarın erkenden bir ameliyate girmem lazım.
Ben:
Ben sadece şeyi aldın mı merak etmiştim.
Çocukluğumun hırsızı:
Neyi?
Demek ki görmemiş bile.