Yakınlaşmaları biraz hızlı olmuş gibi olabilir ama zaten birbirlerini iki yıl kadar tanıyorlar ve yakın arkadaşlar yani o yönden de bakın cok sorun olmayacaktır.
İlk defa böyle yazdığım için kötü oldu gibi deldi bana, mazur görün.
Birde bir karakterin gözünden bu tip sahneler yazmak zor. anlayış gösterirsiniz diye umut ediyorum.
Neyse çok konuştum iyi okumalarr.
**************************************
Eve gelmiş, yemek yemiştik. Yatağıma oturmuş düşünüyordum. Aslında Hyunjin'i lunaparktan ayırmak biraz zor olmuştu ama neyse. Birde Seungmin'e aldığım gazoz var. Fakir kaldım yemin ediyorum. Kareokedeki yakınlaşmayı ise ne siz sorun ne de ben söyleyeyim. Son gecemiz bu gece. Ondan sonra okula gidiyoruz. Kazasız belasız atlatmak dileğim. Ha! Şu sevişme teklifi tamamen tepkisini merak etmemden kaynaklanıyor. O anki dürtüyle söyledim. Sahi, aşıkmıyım acaba? Benimle sadece eğleniyor gibi duruyor çünkü. Ondan da kendimden de emin olamıyorum. Çok belirsiz...
"Biri bana yardım etsin lütfen!"
Bir saniye bunu yanlışlıkla sesli söyledim değil mi? Kahretsin. Umarım duyulmamıştır.
"Hanjiii, gel uno oynayacağız. İyi misin bu arada? Biri bana yardım etsin dediğini duydum. Abim gönderdi. Evet sesin aşağıya kadar geliyordu."
Lanet olsun! Hadi ama o kadar da sesli değildi.
"Geliyorum Lix, iyiyim merak etme."
Ne giyeceğim şimdi? Hava sıcak olduğu için üstümü değiştirmeye çıkmıştım. Terledim aga yani.
Neyse en iyisi şort tişört.
(Fotoları koyamıyorum o yüzden anlatacağım.)Şortum çok kısa ve griydi. Tişörtüm ise beyaz, salaş ve uzundu. Şortum görünmüyordu. Bu aslında bana havalı bir tarz katmıştı. Ama kıyafetler sıradandı.
İçinde ben olduğum için güzel oldu. Zırlayın hahahah. Şaka yaptım sizde mükemmelsiniz. Neyse birazdan bazı arkadaşlar bana söveceği için bir an önce aşağıya inmeliyim. Anne seni kurtardım!
"Sonunda gelebildi piremses."
"Piremses olduğum doğrudur Changbin aşkom." Diyerek havadan bir öpücük gönderdim ona. Tabiki kinaye yapıyorum.
"İltifat olarak mı algıladı bu gerizekalı?"
Felix, Hyunjin ve Jeongin gülüyor, Chan hyung ve Seungmin de bıyık altından sırıtıyordu.-Neresi komik bunun ya zorbalık görünüyorum.-Minho ise... Bacaklarımı gözleriyle yiyordu. Bacak fetişi var sanırım. Bir dakika bacaklarıma mı bakıyor? Sanırım Changbin haklı biraz gerizekalıyım her şeyi sonradan farkediyorum.
"Kırıldım ama Changbin. Ayıp yani."
Chan hyung dalga geçercesine konuştu,
"Ayıp Changbin üzdün kardeşi utan hemen!"Minhocum şöyle bakmayı keser misin acaba?
"Hadi otur otur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gör Beni~Minsung
FanficHan Jisung ve Minho birbirini seven yakın arkadaşlar... Ama ikisi de birbirlerine olan hislerinden bir haber. Kendi hislerinden bile emin değilken bir başkasının hislerini nasıl anlayabilir ki bir insan. Kafalarında tek bir ses yankılanıyor "Gör ben...