Merhaba arkadaşlarrr🥂
Nasılsınız?Bu kitap şimdiye kadar üzerinde çalıştığım en derin kitap olabilir. İlk kez böyle bir kurgu yazıyorum. Ve bunun için çok heyecanlıyım.
Sizden gelecek tepkileri çok merak ediyorum açıkcası. Linçleriniz veya sevgi dolu yorumlarınız fark etmez. Hepsi benim için çok değerliler.
Beğenicekseniz ne mutlu bana, beğenmeyip linç edeceksenizde yine ne mutlu bana.Kitapın konusundan asılı olmayarak her yazarı linçleyen bir kitle olmuştur. Ama linçlere değilde gelecek güzel mesajlarınıza odaklanacağım. Birlikte iyi işler çıkaralım diye.
Gelecek okurlarım, sizler olmadan büyüyemem. Hedefim kısa sürede yüksek rakamlı okunmaya ulaşmak.
Değerli diğer yazarlar arasında yıllar içerisinde adımın söylenmesi. Ve kitabımı ellerime alıp o tarif edilemez duyguyu hissetmek. Şimdiden çok heyecanlıyım.
Bana destek vereceğiniz için çok teşekkürler...:)
📌HİKAYE TANITIMI İÇİN İNSTAGRAM ÖNE ÇIKANLARINDAN LİNKE TIKLAYARAK İZLEYEBİLİRSİNİZ
♡İnst/ aylinnyazarrwtp
YAYIN TARİHİ:
17 HAZİRAN 2024Başlama tarihini benimle paylaş♡
(Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız)🎶:
BJ Lips
Cannibal- Kesha
Skyfall- Adele
Cold Blooded
Камин- EMİN & JOHY1 BÖLÜM
-Blair Martin-
Ellerimi havaya kaldırıp sağa sola sallarken zihnimde yankılanan şarkı bedenimi ritme uygun kıvırtmama neden oluyordu. Mayışmış bedenimi sanki ben değilde alkol yönetiyordu. Alkol böyle bir şeydi. Kanınıza girdikden sonra sizi kontrol eden beyniniz değil, bir bardak sıvı olurdu. Bu kötü bir şey miydi? Evet. Peki yapmaya devam edecek miydim? Evet.
Yanımdan geçen garsonun tek eliyle tuttuğu tepsinin üzerinde duran içki dolu kadehlerden birini aldım. Tek seferde kafamdan aşağı dikerken ağzımın kenarlarından akan sıvıyı elimin tersiyle sildim kıkırdayıp. Midem kötü durumdaydı ama bu gecenin tadını çıkarmak istiyordum. İlk kez hayatımda bu tür eğleniyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DALGALARIN SESSİZLİĞİ +18
Action... "Lütfen! bunu yapmak zorunda değilsin. Kimseye bir halt anlatmam yemin ederim" Tepkisiz kaldım ama biliyordum. Yalan söylemezdi. Eğer söylemem dediyse söylemezdi. Ancak bende elime geçen bu fırsatı değerlendirmeden edemezdim. "Seç birini!" Dedim...