▪️4 bölüm alıntı-|Seçim| ▪️

48 6 0
                                    

Merhaba!!!

Nasılsınız?

Bölümü yakında yayınlayacağım. Ondan önce sizlere yeni bölümden bir kesit ile geldim.

Başlamadan önce yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın gözbebeklerim.

KEYİFLİ OKUMALARR🌊


🎶;
High Enough- K.Flay



4 BÖLÜM
[Kısa Bir Kesit]

Bakışlarım adamlara döndü. İblisin Kızı burada yoktu. Anlaşmamıza sadık kalıyordu. Beş yıl yüzünü görmeyecektim. Tabii ki üçüncü yasağımı bozmazsam. Eminim yapacaklarını uzaktan izliyordu.

Bu kadının aklı neden böyle çalışıyor? Aklından geçen ne?

"Bu yılan neden burada?" Dedim küçük yılanı gösterip. Adam bir şey demeden beni küçük yılanın yanından geçirdiğinde içim rahatladı. Buradan yan tarafta duran odaya geçtiğimizde gözlerim far görmüş tavşan gibi açıldı. Neredeyse gözlerim yuvalarından çıkıp kaçacaklardı. Kalbimi söylememe gerek bile yok. O çoktan bitikti.

Burada beş metre uzunluğunda kırmızı ve siyah renkleri sahip bir piton vardı. Siyah çatallı dilini dışarı çıkardığında yutkundum. Korkunç manzara karşısında bayılmak üzereydim.

Gerçekten bu sıçmamın habercisiydi.
Ne olacağına dair en ufak bir fikrim yoktu.

Kafeslerin olduğu yerden çıkan adam elinde demirden yapılmış giysilerle bana doğru adımladı. Önümde durup giysileri ayaklarımın dibine attı. Ardından benden uzaklaştı.

Bakışlarım yüksek tavanın köşesinde duran megafonlara döndü. Bir gıcırtı sesi geldi. Koni biçiminde olan aygıttan yükselen sesle yılan kasılmıştı, tıpkı benim gibi.
"Sözümü tuttum Enzo. Yüzümü görmüyorsun. Süren dolmadan veya yasağını bozmadan görmeyeceksin" diye seslendi alayla. O da biliyordu yüzünü görmeye meraklı olmadığımı.

"Şanslısın iyi tarafımdan kalktım Enzo. Şimdi! Sana iki seçenek sunacağım. Birini seçeceksin" diye tısladı adeta. Cevap vermedim ve dinlemeye devam ettim. Eminim sunduğu seçimlerle beni zor durumda bırakacaktı.

"Biliyorsun sevgilim, anlaşma gereği beş yıldan erken olmadan seninle ilişkiye giremeyiz. O yüzden koyduğun kuralı sana bozduracağım" dedi kararlı bir şekilde. Gözlerim kıslırken yutkunmamak için büyük bir çaba sarf ettim. En sonunda cevap vermemi istediğini anladım. Dudaklarım aralandı ama yılan bana doğru süründüğünde birkaç adım gerileyip duvara sindim.

"Ya şartı bozup benimle iki gün geçirecek ya da önünde duran giysileri giyip yılanın midesinde on dakikalık bir yolculuğa çıkacaksın" dediği an bakışlarım megafona döndü. Başımı olumsuz anlamda sallarken rengim bembeyaz olmuştu. Kanım donmuştu.

Az önce ne söyledi o?

"Seç birini Enzo. Sana aç olan beni mi seçeceksin yoksa günlerdir yiyecek yemeyen bir aç yılanın midesine mi ineceksin. Kararını ver. Yoksa ben karar vereceğim" dedi tehdit savurarak. Başım geriye düştü ve çaresizlikle inledim.

Hala az önce maruz kaldığım şeyin etkisindeydim. Onunla yatmak mı yoksa bir yılan tarafından diri diri yutulmak mı? Sanırım en kötüsü onun vereceği karardı.

Yerimde kalıp bana sunduğu seçimleri aklımda ileri geri savurarak kendimle tartıştım. İki seçiminde eksilerini ve artılarını tarttım.

Karar vermek zorundaydım.

Ve karar verdim.

Söylemek üzere olduğum şey muhtamelen ağzımdan çıkan en tuhaf cümle olacaktı, sanki bana seçilen sunumlar çok normalmiş gibi...

...

Yeni bölüm görüşmek üzere♡

Sevgilerle🙏🏻🌊

~Tt/ aylinnyazarr~
~İnst/ aylinnyazarrwtp~

DALGALARIN SESSİZLİĞİ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin