İnst/ aylinnyazarrwtp
Tt/ aylinnyazarr🎶;
Long Whale Song/ SymphoCat
-6 Bölüm-
Bakışları ısındı. Elinde ki kadehi bana doğru kaldırdı dudakları yukarı doğru kıvrılırken. Gülümsedim zorlukla. Ona karşılık verip kadehlerimizi sofranın üzerinde naif şekilde çarpıştırıp dudaklarımıza götürdük. Sonunda üzerime giysiler giymiştim ve bir masaya oturmuştum. Çatal kaşık kullanıyordum. Tıpkı normal bir insan gibi. Lanet olası bu basit şeyi yapmayı özleyeceğimi bu kadar sanmazdım. Ama yaşadığım şeylerden sonra bunu özlemeden nasıl yapabilirdim?
6 aydır burada yatakta giysisiz bir halde bağlı yatıyordum. Bu kadın tarafından kullanılıyordum. Yalnız tuvalet ihtiyaçlarımı karşılamak için beni çözüyordu.
Öfkelendi mi? Zarar verip canımı yakıyordu.
Mutlu muydu? Bedenimi istediği gibi kullanıyordu.
Üzgün müydü? Yanıma uzanıp onu teselli etmemi bekliyordu.Bakışlarımı tabağa indirip enfes kokan etin kokusunuu ciğerlerime çektim. Tabağın yanında üçgen şeklinde özenle katlanmış peçetenin üzerinde duran çatalı elime aldım. Nasıl kullanılıyordu bu? Bakışlarımı İblisin Kızı'nın ellerine çevirdim. Bıçakla tabakta duran pişmiş eti kesip ardından kestiği kısmı çatala batırarak ağzına götürmüştü. Çiğnerken etin enfes olduğunu bildirecek bir şekilde ses çıkardı.
Bakışlarım kendi tabağıma döndü. Bıçağı elime aldım ve çatalı etime batırıp bıçakla parçaladım. Kestiğim eti ağzıma götürürken bıçağı giydiğim siyah tişörtün kolundan içeri ittim. Eti çiğnerken bunu fark etmemesi için Tanrıya dua ettim. Sanırım buraya bakmıyordu bile. Çatalı ve bıçağını tabağının iki yanına yerleştirip dirseklerin masaya yaslayarak ellerini çenesinin altında birleştirdi. Gözlerime baktığında ürperdiğimi hissettim. Rengim kaçmıştı ancak bunu başımı eğerek saklamaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DALGALARIN SESSİZLİĞİ +18
Action... "Lütfen! bunu yapmak zorunda değilsin. Kimseye bir halt anlatmam yemin ederim" Tepkisiz kaldım ama biliyordum. Yalan söylemezdi. Eğer söylemem dediyse söylemezdi. Ancak bende elime geçen bu fırsatı değerlendirmeden edemezdim. "Seç birini!" Dedim...