5. Bölüm ile sizlerleyim:)
★
Herkesin istediği tek şey vardır değil mi? Hayallerimize ulaşmak veya mutlu olmak. Belki de yalandır bu, ancak Felix'in istediği tek şey mutlu olmaktı. Ve bu onun için bir imkansızdan bile ötedeydi.
Karşısın da olanları sadece ayırmaya çalışıyordu, ancak pekte bir faydası olmuyordu çünkü Hyunjin onu bile görmüyordu. Felix en sonunda Hyunjin'in yüzünü elleri arasına almış ardından, "Hyunjin yeter! Katil olmak istiyorsan devam et, ancak biri senin fotoğrafını çekebilir, yapma!" bağırarak söylediklerine karşı Hyunjin ellerini çekerek bir adım arkaya geçmişti.
Felix hızlıca Hyunjin'in yanına geçmiş ve vücudunu kontrol etmeye başlamıştı. Zaten adam çoktan oradan ayrılıp, koşarak gitmeye başlamıştı. Felix, "Neden bunu yaptın ki? Ya seni şikayet ederse, ayrıca neden benim durumuma karışıyorsun Hyunjin? Ben kendimi koruyabilirim," dediğinde Hyunjin sadece onun gözlerine bakıyordu.
Kafasını kaldırdığında kendisine baktığını gören Felix gözlerini başka bir yere çevirerek, "Benim hayatıma karışmayı bırak, kendimi koruyabilirim! Ama ya sen? Seni biri burada böyle görse kariyerin biter, böyle davranmayı bırak artık!" Felix'in sinirli sözlerine nazaran Hyunjin kimsenin duymayacağı bir biçimde, "Kendini koruduğun belli oluyor Felix," içinden söylediği sözlerin ardından arkasını dönerek oradan uzaklaşmaya başlamıştı. Bir yandan yürürken arkasından Felix'e seslenmişti, "Bugünlük seans yok Doktor Lee! Evine git dinlen, kendini çok iyi koruyabildiğin için yorulmuş olmalısın." dedikten hemen sonra arabasına binerek oradan uzaklaşmaya başlamıştı.
Felix arkasından öylece bakarken elini telefonuna atarak 'Bay Hwang' yazılı isme dokunarak Hyunjin'i aramaya başlamıştı. Çalıyordu ancak telefon açılmıyordu. Tam kapatacağı esnada gelen nefes sesi ile tekrardan telefonu kulağına götürdü, "Bay Hwang, lütfen kliniğe gelin. Seansınızı ben ayarlıyorum, bu yüzden siz sonlandıramazsınız. Lütfen geli-" cumlesinin devamını getiremeden Hyunjin sessiz bir biçimde söylediği, "Kokunu özledim Yongbok-ah," cümlesi ile suspus olmuştu Felix.
Hyunjin telefonun açık olduğunu bilmiyordu bile, ancak şöyle bir durum vardı ki Felix dediği her şeyi duymuştu. Suratına kapanan telefon ile etrafı öylece boş boş izlemeye başlamıştı. "Kokunuözledim mi dedi o? Yok ebesininki Felix saçmalama, yıllar geçmiş üzerinden şuan mı hatırlamaya başladı sanki. Şizofren oldum çıktım iyice ya!" Felix kendi kendine söylenirken bir yandan da evine doğru ilerliyordu.
YOU ARE READING
RESİDUE || Hyunlix
RandomÜnlü şarkıcı Hwang Hyunjin ve hayatını başıboş öylesine bir psikolog olan Lee Felix. Hyunjin'in aslında pekte bir psikolojik durumları yoktu, ancak en yakın arkadaşının ısrarı ile gitmişti psikoloğa. Aslında ilk zamanlar normal bir psikolog-hasta i...