İŞTE GELDİ O SAHNE GELDİ(Niye bu kadar erken yaptığımı sorgulamayan, sadece fic'in erkenden bitmesi için)
★★★★Belki de her şey yalandır, belki de sadece o gerçektir. Her şey yalanken, onun gerçek olması Felix için yeterli olurdu.
Felix, Hyunjin'in söylediklerine karşı hiç bir şey diyememişti. Zaten ne diyebilirdi ki? Yerinden kıpırdamadan duran Felix ve ondan cevap bekleyen Hyunjin öylece Felix'e bakıyordu. Ancak şöyle bir durum vardı ki, Felix asla onun gözlerinin içine bakamıyordu.
Hyunjin kendisini tekrarlayarak, "Doktor Lee, kardeşiniz ne demek istiyor? Bana açıklayabilir misin bu durumu?" dediğinde Jeongin yerinden kalkmış ve mutfağa geçmişti. Sanki her şeyi kendisi karıştırmamış gibi, kahve yapmaya başlamıştı.
Felix elleri ile oyalanırken Jeongin mutfaktan içeriye doğru seslendi, "Ben size açıklayayım Bay Hwang Hyunjin, karşınızda oturan kişi sizin eski sevgiliniz. Demeden geçemeyeceğim, unuttuğunuz eski sevgiliniz." diyerek sözlerini bitirmişti. Hyunjin ise gözlerini hâlâ Felix'ten ayırmamıştı. Felix başını kaldırarak Hyunjin'e bakınca, Hyunjin yerinden kalmış ve Felix'in bileğinden tutarak yerinden kaldırmıştı.
Jeongin içeriye girdiğinde gördüğü görüntü ile, "Hey! Ne yapıyorsun sen? Bırak kardeşimin kolunu," demiş ardından Felix'in diğer bileğini eline dolamıştı. Hyunjin sinirle, "Az önce hiç kardeşine karşı konuşuyormuş gibi görünmüyordun, şimdi elini Felix'ten çek yoksa işin sonu kötü bitecek." diyerek Jeongin'in elini Felix'ten çekmiş ve kapıya doğru ilerlemeye başlamıştı.
Dışarıya çıktıkları gibi Hyunjin, Felix'i kendi arabasına doğru ilerletmeye başladı. Felix kısık çıkan sesi ile, "Bay Hwang," demiş ve gözlerini Hyunjin'e çevirmişti. Hyunjin kendisine seslenen kısık ses ile gözlerini Felix'e çevirmiş ardından, "Şuan bence hiç Bay Hwang'lık bir durum söz konusu değil Doktor. Sen nasıl? Nasıl Yongbok olabilirsin ki? Bu mümkün olamaz, onun yüzünü hatırlamıyorum ama senin yanında sanki onunlaymışım gibi hissediyorum. Ben seni deli gibi aradım! Ben Yongbok'u deli gibi aradım! Her yerde, Seul'de aramadığım hiç bir yer kalmadı. Neden sana geldim sanıyorsun sen? Deli miydim ben? Hayır, ama ben seni her yerde aradım, Yongbok olan seni her yerde aradım." bu sözleri söylerken bir yandan da Felix'e yaklaşmıştı ve aralarında hiç boşluk kalmayacak şekilde durmuştu.
Felix kafasını kaldırarak Hyunjin'e bakmış ardından, "Ben Yongbok değilim, o uzun zaman önce içimde kayboldu. Siz onu arıyorsunuz ama o yok, lütfen gidin Bay Hwang. Lütfen gidin ve bir daha görüşmeyelim, bu ikimiz içinde iyi olacak." dediğinde Hyunjin gülerek, "İyi olacak öyle mi? Sen öyle sanıyorsun Doktor Lee, ancak öyle olmayacak. Ben seni yıllarca aradım, bırakacağımı mı sanıyorsun?" demiş ardından arabasına doğru ilerlemişti.
YOU ARE READING
RESİDUE || Hyunlix
RandomÜnlü şarkıcı Hwang Hyunjin ve hayatını başıboş öylesine bir psikolog olan Lee Felix. Hyunjin'in aslında pekte bir psikolojik durumları yoktu, ancak en yakın arkadaşının ısrarı ile gitmişti psikoloğa. Aslında ilk zamanlar normal bir psikolog-hasta i...