8. Bölüm

96 14 113
                                    

Yıllar sonra gelen o bölüm, fazla beklettiğim için üzgünüm..

Onlar için doğru olan her şey, herkes için yanlış olarak gözüküyordu.

Hyunjin sözlerinden sonra Felix'in dudağına yapışması bir olmuştu. Felix ilk baş şaşkınlık içerisinde hiçbir şey yapamamıştı, ancak üzerinde olan etkiyi atarak Hyunjin'i ileriye doğru itekledi.

Felix gözlerini Hyunjin'e çevirerek, "Zaman kaybetmeyi sevmiyorum Hwang, bunu bitirelim artık." demiş ardından ileriye atılarak Hyunjin'in dudaklarına dudaklarını kenetlenmişti.

Hyunjin, Felix'i kaldırarak bacaklarını beline dolamış, ardından dudaklarını ayırmadan Felix'in odasına doğru ilerlemeye başlamıştı. Felix nefes almak adına dudaklarını geri çekmiş, ardından gözlerini Hyunjin'e çevirmişti. Hyunjin bir yandan da Felix'in odasına doğru ilerlemeye başlamıştı. Kapıdan içeriye girerek yatağa doğru ilerlemiş ardından Felix'i yatağa bırakmıştı.

Hyunjin Felix'in üzerine doğru uzanmış ve dudaklarını tekrardan birleştirmişti, bir yandan da üzerinde olan gömleği çıkarmaya çalışıyordu. Çıkardığı gömleği bir kenara fırlatarak ellerini Felix'in eşofmanına atmıştı. Çıkardığı eşofmanı orada bırakarak dudaklarını Felix'in boynuna götürmüştü.

Felix ise sadece Hyunjin'n hızına yetişmeye çalışıyordu öylece. Hyunjin ellerini Felix'in tişörtünün içine sokarak orada oyalanmaya başlamıştı.

Hyunjin hızlı bir biçimde üzerinde olan pantolonu ve Felix'in üzerinde olan tişörtü çıkarmış, ardından dudaklarını Felix'in karnına yaklaştırmıştı. Son olarak ise üzenlerinde olan iç çamaşırlarını çıkarmaya başlayacaktı ki, Felix'in sesi ile durmuştu.

Felix, "O zaman beni unuttuğun için ve benden nefret ettiğin için senden nefret ediyorum Hwang Hyunjin," demişti. Hyunjin ise gözlerini Felix'e çevirerek, "Sana tekrardan aşık olduğum için özür dilerim Felix, ancak sana dokunmam için içten içe yalvardığın gözlerinden her şey açığa çıkıyor," dediğinde Felix üzerinde olan Hyunjin'in altından çıkarak Hyunjin'in üzerine çıkmıştı. Felix, "O halde son kez seninle görüşeceğiz Hwang," demiş ardından Hyunjin'in üzerinde olan son parçayı da çıkarmıştı.

Felix elini Hyunjin'in penisine atarak okşamaya başlamıştı, bu nedenle Hyunjin kafasını geriye atarak boynunda Felix'e yer açmıştı. Felix, Hyunjin'in üzerine eğilerek dudaklarını boynunun açık olan yerine yerleştirmiş ve orada gezintiye çıkmıştı.

Hyunjin bir yandan da Felix'in üzerinde olan kıyafetleri çıkarmaya başlamıştı. Ellerini hareket ettirerek Felix'i daha da çok kendine çekiyordu.

Hyunjin alttan çıkarak yeniden eski pozisyonuna geçmişti, diğer yandan ise iki parmağını Felix'in içine doğru itmişti. Felix'in dudaklarından çıkan küçük bir inleme sesi ile Hyunjin, "Daha bu hiçbir şey değildi Doktor Lee," demişti. Ellerini ileriye doğru itekleyerek dudaklarını Felix'in dudaklarına kapatmıştı.

RESİDUE || HyunlixWhere stories live. Discover now