9. Bölüm

77 8 37
                                    

İyi okumalar dilerim☆

Belki bir zaman ölüm çiçeği mezarlığına gideriz beraber, senin isteğin üzerine Hwang Hyunjin.

Jeongin sinirle çiftin etrafında tur atıyordu, bu sefer gerçekten de sinirlenmişti. Etrafında tür atmayı bırakarak, Felix ve Hyunjin'n gözlerinin içine baktı. Jeongin, "Bana artık bir açıklama yapacak mısınız?! Neler oluyor bu lanet olası evde?" dediğinde ise Hyunjin sadece, "Kardeşin ile bir-" demesine kalmadan Felix Hyunjin'in ağızını eli ile kapatmış ve, "Sadece gece gelip benim ile uyudu," demişti.

Tabii buna Jeongin pek fazla inanmamıştı, ancak pek fazla da bir şey dememişti. Şimdi soracaksınız, Felix çıplak değil miydi? Aslında evet, bir nevi öyleydi ancak Jeongin bunu görmemişti. Daha doğrusu üzerlerinde olan çarşaf dolayısı ile görmemişti bunu Jeongin.

Felix yerinden kalkmış, ardından Hyunjin'i de kolundan tutarak kaldırmıştı. Felix gözleri ile kapıyı işaret etmişti. Hyunjin ise sadece, "Kahvaltı etseydim öyle gitseydim ne olurdu sanki?" diye söylenerek kapıya doğru ilerliyordu. Felix gözlerini devirerek, "Burada biz basıldık hâlâ kahvaltıdan söz ediyorsun Hwang," demişti.

Hyunjin kapıya çıktıktan hemen sonra Felix'e dönmüş ve üzerine doğru eğilmişti, "Anladım Doktor Lee, peki ne zaman bana geliyorsun?" demişti ve sırıtmıştı. Felix ellerini Hyunjin'in kollarına getirmiş ve onu önüne çevirmişti, ardından onu itmiş ve, "Cehennemin dibine kadar yolumuz var Hwang, şimdi şu evden git hemen." diyerek kapıyı kapatarak onu dışarıda öylece bırakmıştı. Hyunjin onun arkasından gülerek, "Seninle çok işimiz var Lee Felix," demiş ve evine doğru yol almıştı.

O sırada Felix içeride Jeongin'in sözlerini duymazdan gelmekle meşguldü, "Hemen şimdi bana gerçekleri anlatıyorsun Felix! Ne demek oluyordu gece vakti o pislik bu eve geliyor? Ayrıca sizin sözlerinize gram inanmadım, gözlerinden her şey açığa çıkıyor." demiş ve mutfakta olan Felix'in yanına gitmişti.

Fakat Felix onu hiç takmayarak kahvaltıyı hazırlamaya devam ediyordu, "Felix! Sana bir şey söylüyorum burada?" diyerek elini Felix'in koluna koymuştu. O sırada Felix ona dönerek, "Onunla birlikte oldum! Oldu mu istediğiniz Yang Jeongin?! Cevabınızı alabildiniz mi? Artık yeter benim hayatıma karıştığın, hayatıma kim girerse girsin bir konu bulup çıkarttın o kişiyi hayatımdan! Senden bunu istemedim ben, beni düşündüğünü biliyorum ama bu kadarı fazla Jeongin! Her şeyime karışıyorsun, ya belki de bunca zamandır senin yüzünden ben onu unutamadım? Hayatıma bir kişiyi alsaydım belki de onu bir daha hatırlamayacaktım," bunları derken gözleri dolmuştu bile, evet biraz saçma gelecek ama belki de burada Felix haklıydı.

RESİDUE || HyunlixWhere stories live. Discover now