Dün akşam fazla çalıştığımdan olacaktı ki gözlerim sabah kalktığımda oldukça ağrıyordu.
Bugün büyük gündü.
Sonunda merak ettiğim o davanın detaylarını en ayrıntılı şekilde öğrenecektim. Genelde aile hukuku ilk tercihim değildir lakin bir futbolcu üstüne üstlük tuttuğunuz takımın futbolcusu olduğunda işler değişiyor.Dişlerimi fırçalayıp günlük cilt bakımımı yaptıktan sonra saçlarımı da düz olacak şekilde yapmıştım.
Hemen sevdiğim koyu lacivert renkte bir takımı giyip içine de kar beyazı bir gömlek giydikten sonra takılarımı taktım.
Güneş kremimi sürüp, ayakkabılarımı da giydikten sonra çantamı alıp kendimi dışarı atacaktım ki hafiften yağmur çiselediğini gördüm. Yaz yağmuru gibi gözükse dahi bu yoğun tempolu dönemlerde hasta olmayı hiç ama hiç istemezdim.
Bu yüzden takımımla aynı renkteki kabanımı da ne olur ne olmaz diye yanıma aldıktan sonra arabama bindim.Araba sürerken dedem yazmıştı.
Dedem: Edin Dzekonun ve menajerinin numarasını sana atıyorum. Detayları konuşursun.
Katre: Ok 👍
mesajına cevap verdikten sonra Edin'i ve menajerini kaydettim. Herhangi bir değişikliğin söz konusu olup olmadığını öğrenmek amacıyla Edin'e mesaj attım.Katre: İyi günler. Ben boşanma davanızla ilgilenecek avukat Katre.
Edin: Merhaba. Evet haberim var memnun oldum. Bugün görüşeceğiz değil mi?
Katre: Evet konum bilgisi sizde var sanıyorsam. Görüşmek üzere.
Edin: Size de.Ofise geçip bir iki işimi hallettikten sonra Edin ile detayları görüşmeye gidecektim.
Her zamanki gibi kahvaltımı alıp ofise geldim. Dedeme bir selam verdikten sonra işlerimi halletmek için odama geçtim.
Müvekkillerime gereken tavsiyeleri verdikten sonra kabanımı, ajandamı ve laptopumu yanıma alıp buluşacağımız yere geçtim.
Burası boğaz tarafında bir restorandı.
Arabamı valeye verdikten ısonra kapıdan içeri girdim. Karşılayan görevli kabanımı aldıktan sonra teşekkür edip Edin ve Menajerinin yanına geçtim.Beni gördüklerinde ikisi de selamlamak amacı ile ayağa kalkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İş paslayanzi - EDIN DZEKO
RomanceHer şey Katre'nin dedesinin Katre'ye müvekkil paslamasıyla başlar...