Sabah kalktığımda tüm arkadaşlarımdan, dedemden ve Edinden bir sürü mesaj ve aramayla karşılaşmıştım.
Bir magazinci bizim sarılırken ve yakın olduğumuz anları fotoğraflayıp sanki sevgiliymişiz gibi bir magazin hesabına atmıştı.Başımdan aşağı kaynar sular indi resmen. Böyle bir rezillik nasıl olur diye geçirmedim değil içimden.
Edini de ofise çağırdıktan sonra dedemle Edine açıklama yapacaktık.
Edin gerekli açıklamayı sosyal medya hesabı üzerinden yapmıştı ama benim sosyal medya hesabım onun kadar aktif değildi.
Ve hesap vermem gereken tek bir kişi vardı, o da dedem.Adımlarını yere vurarak girdi dedem odama.
"En hızlı şekilde açıklamanı bekliyorum."
dedi hemen.
"Gerçekten öyle bir şey yok dede. Emeklerimin karşılığı için bir hediye vermek istemiş. Bende teşekkür amaçlı sarıldım. Olay bu kadar. Yemin ederim başka bir şey olmadı.""Tamam, daha fazla uzamasın sakın mesleğini etkilemesine izin verme kızım." diyip çıktı.
Derin bi nefes aldım ve iki üç dakika sonra Edin odama geldi."Ya ben gerçekten üzgünüm böyle olacağını tahmin etmiyordum senin için de çok köt-" lafımı kesen şey Edinin dudaklarıydı.
Şaşırsam da sorgulamadan karşılık verdim çünkü bunun olacağını öngörmüştüm.Ayrıldığımızda ikimiz de sarıldık.
Bir süre sohbet ettik ve Edin maçtan önceki son antrenmanına gitti.
Maç yarındı.Akşam kızlar eğlenmeye çağırdığı için işten çıktığım gibi onların yanına gidip gece 1-2 gibi evime döndüm.
Edinin mesajını şimdi görüyordum.
Kaydettiğim şekli değiştirmeyi akıl edince hemen yaptım.
Can'ım: İyi geceler 😘 Yarın bekliyorum ❤️
Katre: Sana da aşkım. Formanı verirsin artık ahahaha :)
Can'ım: Sen iste yeter ❤️telefonumu kapattım.
Yüzümde salak salak bir gülümseme vardı. Yarın için heyecanlıydım. Duşumu alıp bakımlarımı yaptıktan sonra uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İş paslayanzi - EDIN DZEKO
RomanceHer şey Katre'nin dedesinin Katre'ye müvekkil paslamasıyla başlar...