kesit

158 11 7
                                    


~¤~◆~¤~

Murat: Ohhhh... huuuhh...

Dedi nefes nefese, son üç darbesinden sonra Sibel'in içine boşalıp...

Sibel Murat'ı yeniden tahrik etmek için boynundan öpüp, emmeye başlarken, Murat hemen kendini çekip Sibel'in içinden çıktı

Murat: Yeter a..ina koduğumun orospusu, sabahtan beri ilikimi kuruttun.

Sibel kıkırdayarak "Senin oruspun, hadi kabul et, benle yatmayı seviyorsun"

Murat yau hee hee, der gibi kafasını salladı... yerden baksirini alıp bacaklarına geçirip yukarıya çekerken, ikilinin telefonlari aynı anda mesaj bildirim "yağmuruna" uğradı...

Murat: Noluyo amk?!

Sibel: Viral mi olduk...

Diye kahkaha atarak telefonuna uzandı, Murat'da kendi telefonunu alıp arkadaşından gelen son mesajı açtı

"Kanka, şu videodaki senin değil mi? Linkten siteye geç, haber gündemi sikti resmen..."

Murat kaşları çatılmış şekilde linke tıkladı, karşına çıkan görüntü ile affalladi...

"Olay! Olay! Olay! Unlu iş adamı Milyarder Dominus sevgilisiyle kameralarımıza poz verdi ve "Merakınızı gidereyim, bu küçük hanım Ada Ateş... Öztekin. Bence yeterince açık oldu? He yinede anlamadıysaniz, Ada benim karım" diye yorumlayıp minik bir öpücük aldı... Kaan bey ne bu acele? Yoksa tez arada bebek haberi mi alırız? Sizce havada aşk kokusu mu var yoksa bu bir anlaşmalı evlilik mı? Hep beraber takip edip öğreniriz... Bu gibi olaylari kaçirmamak için kanalımızı tak-....

Murat telefonu kapattıp "Gebertirim!" Diye bağırdı.

~¤~◆~¤~

DOMİNUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin