~¤~◆~¤~
《Herşey göründüğü gibi olsaydı eline aldığın deniz suyu mavi olurmuydu...》
~¤~◆~¤~
Kaan ofisinde bıkkın şekilde koltuğuna yaslanarak Sarp'i aradı
"Sarp, odama gel."
Telefonu kapatıp masaya bıraktı, çok konuşmayı seven biri sayılmaz di, az ve öz konuşuyor, lafını kesilmesinden de nefret ediyordu.
Kapı tıkladı...
"Gel."
"Patroon, naber? Valla yüzünü gören cennetlik hee..."
"İdare eder, geç otur."
Sarp, Kanin bar'ından bir viski alıp
"Viski?"
Kaan olumsuz anlamında kafasını salladı, Sarp içkisini alıp masanın yanında duran boş koltuğa oturdu
"Patron, sen buralara uğrar miydin yaa ne zaman döndün?"
"Sabah. Her şey hazır, bir haftaya falan işe başlaya biliriz ondan önce 100de 30 ortaklık için sözleşme imzalamamiz lazımdi ama son anda Adnan salağa yatmaya başladı"
"Niye?" Sarp kaşlarını çattarak baktı, çünkü Kaan bu iş için 6 aydır uğraşıyordu
"Anasını satayım, ortaklık için gençmişim, evli değilmişim, o yüzdende sorumluluk alamazmışim o kadar parayı gönül rahatlığıyla dikemez mış herif"
Sarp alayla gülmeye başladı
"Sorumluluk alamazmiş misin? Domunus'e ayıt zincirleme mekanlar nerden gelmiş sanıyor o ?"
"Neyse ne... kendi kaybeder... Sarp bana yeni ortak bul."
"Emrin olur sayın Dominus'um"
Kaan arkadaşlarinin içinde "liderlik koltuğuna" oturduğunda 17 yaşındaydı, o zaman "Dominus yani büyük patron" lakabını almıştı... zaman geçince arkadaşların "çürüğü" elendi, sadece Sarp, Kenan ve lakabı kaldı onunla...
"Deme şunu ..."
"Noluyo brocum sana? Keyfin yok gibi, Motorcu yengemle mı tartıştınız?"
Sarp sırıtarak viskiyi fon dip yaptı
"Sarp! Yenge diyip durma şuna önce seni sonra beni boğacak."
"Yapar mı yapar kadın manyak, ama var yaa ikiniz bir birinizi tamamliyorsunuz"
İkiside güldüler
"Benim çıkmam lazım, buralar sana emanet"
Diye ayaklandı Kaan
"Brocum nereye? "
"Sorma yaa, her zaman olduğu gibi yapmaciktan rol yapmaya... dedem koskoca Fehmi Öztekin, akşam maa aile ile akşam yemeğini yemek istiyormuşda bir sürprizi varmış da... s*keyim böyle işi hiç gitmek istemiyorum..."
"Kaan, sen bilirsinde ama o kadar zaman geçti onlar senin ail-..."
"Sakin o cümleyi tamamlama Sarp kalbini kırarım! Onlar benim ailem falan değil! On altı yaşımda Annem'le beraber onlarida mezara gömdüm ben! Benim ailem sen Kenan ve kız kardeşim Sena o kadar!"
Sarp, Kaan'i dahada sinirlendirmemek için olumlu anlamında kafasını salladı... Kaan ofisten ayrılıp Öztekin'ler villasına geldi ama arabadan inmek istemiyordu, en son üç yıl önce kız kardeşi Sena'nın 16 yaş doğum gününde gelmişti bu eve... ama kardeşi Sena ile dışarıda sık sık görüşüp vakit geçirmeyi ihmal etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOMİNUS
RandomCemal Süreyya dediği gibi "Kim istemez ki mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın?" dedi gözlerime bakıp, "aşka inanamıyorum" diye haykıran Dominus...