Fang'in attığı kahkaha ile tüm ev inlemişti. Edgar yataktan düşüp panikle annesini arayan Yavru ördek gibi etrafına bakınmaya başladı." Noluyor lan?! "
Fang ise gülerek yerdeki sevgilisine baktı.
" Delirdin mi oğlum ne götüm gibi gülüyorsun "
Edgar yerden kalkıp kendini geri yatağa atarken Fang sırıttı.
" Götün gülüşüm kadar güzel yani "
Edgar bu berbat benzetme karşısında sadece göz devirdi ve yorganın altına girdi. Fang ise kıkırdadı. Edgarın bu hallerine çok alışmıştı, yadırgamıyordu.
" Geçen "
Diye söze başladı Fang. Edgar örtüyü biraz yüzünden çekip Fang'in hafif ciddi ifadesine baktı.
" Beni evine getirdiğin gece. "
Edgar bu sefer çatık kaşlarıyla dinlemeye başladı. Fang'e o geceyi sormamıştı oda anlatmamıştı zaten.
" Biri vardı, eski bir arkadaşım. O gelmişti ve ben onu o kadar görmeye hazır değildim ki "
Fang'in yüzünde buruk bir gülümseme oluştu. Edgar ise parçaları oturtmaya çalışıyordu.
" O iyi şeyler yapmadı hem bana karşı hemde başkalarına karşı. Bende ona yaklaşmadım. Ama beni gene bulmuştu "
" Bulmuştu ? "
Edgar bu sefer yerinde dikeldi.
" Ölmüş "
Fang yutkundu. Bu habere sevinmişti ama geçmişi hatırlayınca içinde bir yerlerde bir kırgınlık oluşmuştu. Edgar derin düşüncelere dalan çocuğa yaklaştı. Yüzüne yaklaşıp burnunu burnuna değdirdi.
" Takma kafana geçmiş bitmiş bir olay üzülmene değmez "
Fang sevgilisinin yüzüne baktı. Onun her yerini incelerken gülümsedi. Ardından Edgar kollarını Fang'in omzuna sarıp usulca kucağına oturdu. Fang anında kafasını sevgilisinin omzuna koydu. Biraz öyle durduktan sonra kafasını kaldırıp sevgilisinin yüzünü elleri arasına aldı.
" Ben seni hak edecek ne sevap işledim lan? "
" Ne günah işledim diye soracaksın "
Edgarın Fang'in elleri yüzünden yüzü iyice büzüşürken Fang kıkırdadı.
" Tipe bak ya "
Yaklaşıp büzüşmüş dudağına bir buse kondurdu sevdiğinin. Edgar sinirle olduğu yerde çırpınırken Fang'in ellerinden kurtulamıyordu. Fang en sonunda Edgarın yanaklarını bıraktığında sevdiğinin yanaklarının kızardığını gördü. Dayanamayıp iki yanağınıda sulu sulu öptü her öpüşündede bir şap sesi çıkmıştı
" Ohh "
Edgar yanaklarını silip ona iğrenmiş bir ifade ile baktı. Fakat Fang onun iğrenmediğini biliyordu. Edgar sevgilisini tekmeleyerek yatakta kendi tarafına geçti. Fang vücuduna yediği tekmelerden etkilenmeyerek hemen sevgilisinin yanına yattı. Tek elini beline sarıp kafasını omzuna yasladı.
" Off sende ne yapıştın sıcak zaten "
Fang kaşlarını çatıp Edgar'a kötü olduğunu düşündüğü bir bakış attı. Ama daha cok yavru bir kedi annesine kızıyormuş gibi bir ifade vardı yüzünde. Hızlıca yatağın diğer ucuna geçip arkasını döndü. Edgar birkaç saniye afallasada çok geçmeden küçük bir kahkaha atıp Fang'in yanına kaydı. Edgar Fang'in arkasından sarılıp kollarını sıkıca beline doladı. Fang ise elini Edgarın elinin üstüne koyup gözlerini kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKE // FANGAR \\
Storie d'amorehangisi gerçek hangisi yalan artık ayırt etmek istemiyorum..