Bölüm 1

77 12 6
                                    

Elis Çevik ( Erkuran )

Elimdeki kask ile hastaneye girdiğimde adımlarımı danışmaya yönelttim. 

'Başhekimin odası ne tarafta acaba ?' dediğimde kadın kısaca bana tarif etmişti . Ona teşekkür ederek yanından ayrıldığımda adımlarımı merdivenlere çevirdim . 2 kat yukarı çıkıp merdivenlerden sağa döndüğümde koridor boyunca bekleyen bir sürü takım elbiseli bey amcalarla karşılaştım . Bakışları bana doğru döndüğünde yüzümdeki sert ifadeyi bozmadan ilerlemeye devam ettim .

Başhekimin odasının önüne geldiğimde kapıyı hafifçe tıklattım . İçeriden gelen onaylayıcı ses ile kulpu indirip içeri doğru adımladım . Arkamdan kapıyı kapattığımda tam karşımdaki masada beyaz önlüğü ile oturan kadın ile göz göze geldim . 

'Elis Hanım da geldiğine göre işlemimize başlayabiliriz . ' deyip ayağa kalktığında boş sandalyelerden birine ilerledim .

Odada tanımadığım bir kaç kişi ve çok sevgili aile bireylerim vardı . Onlara aldırmadan sandalyeye oturdum kaskımı da önümdeki sehpaya bıraktım ve elimdeki eldivenleri çıkartmaya başladım .

'Öncelikle babaları alalım testimiz için buyurun ' diyerek eliyle perdenin arkasını gösterdiğinde pek sevgili babam ve tanımadığım adamlardan biri ayağa kalktı .

Eldivenleri çıkarttıktan sonra boynumdaki buufı ve deri ceketimi de çıkartıp sehpaya bıraktım . Sandalyede geriye yaslanıp kafamı kaldırdığımda tam karşımdaki sandalyede oturan kızla göz göze geldim . Benden bir kaç yaş küçük duruyordu mavi kocaman gözleri ve koyu renk saçlarıyla epey sevimliydi . Aniden göz göze gelmemizden çekinmiş olacak ki gözlerini kırpıştırarak benden kaçırdı . Onun hemen yanında kafasını telefona gömmüş benim yaşlarımda olduğunu tahmin ettiğim bir kız daha oturuyordu . 

Onlar harici 40'lı yaşların sonunda alımlı bir kadın ve sert mizaçlı bir adam daha vardı . Daha fazla onlara bakmadan kafamı çevirdiğimde bu seferde sevgili babamın 2. karısı ile karşılaşmıştım . Kenafir gözleri bedenimde gezerken bakışlarıyla kendince beni yargılıyordu .

Aralanan perde ile bakışlarım oraya dönerken önde sevgili babam arkasından da diğer adam çıktı . 

'Evet kızlar sizi şöyle alayım ' diyen doktor ile ayaklandım . Diğer kız da telefondan kafasını kaldırmış doktorun yanına ilerliyordu . 

Perdenin arkasına geçtiğimde elinde enjektör ile bekleyen hemşireyle karşılaştım .  Bana hafifçe tebessüm edip sedyeyi işaret ettiğinde yavaşça oturdum . Yan taraftaki diğer sedyeye de ismini bilmediğim kız oturmuştu . Hemşire hızlıca kanımı aldığı sırada yan tarafımdan gelen çığlık ile oraya döndüm . 

'Ayyy ben iğneden çok korkarım bakamam ' diye yakınan kızı duyduğumda perde hızla aralanmış ve bir adam içeri girmişti . Hemen kızın yanına oturduğunda kıza kısıkça bir şeyler söylemeye başlamıştı .

'Kalkabilirsiniz ' hemşirenin sesini duyduğumda oturduğum yerden ayaklanıp sakin adımlarla perdenin arkasından çıktım . Benim çıkmam ile odadaki bakışlar bu tarafa dönerken odaya bir kaç kişinin daha gelmiş olduğunu fark ettim . 

Hiçbiri ile göz teması kurmadan az önce kalktığım sandalyeye geri oturdum . Elimdeki pamuğu da kolumdan çektiğimde kan olmadığını gördüm . Hemşirenin verdiği küçük yuvarlak bandı da koluma takıp elimdeki pamuğu sehpanın üzerine bıraktım . O sırada kız ve adam arkalarından da doktor perdenin arkasından çıkmıştı .

'Sonuçlar 1 saat içerisinde çıkar ' dediğinde sehpanın üzerine koyduğum eşyaları alarak odadan çıktım . Bir saat boyunca o oda da onlarla oturmaya hiç niyetim yoktu .

Koy Göte GitsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin