Elis Erkuran ( Çevik)
Tip bakışlarım biyolojikler üzerinde gezerken onlarda bana bakıyorlardı . En sonunda gözlerimi devirip bakışlarımı müdüre hanıma çevirdim .
' Eeee bakışmaya mı geldik ? ' dedikten sonra müdüre hanım boğazını temizleyerek söze girdi .
' Öncelikle Elis'cim senin de tahmin edeceğin üzere öz ailen yurtta kalmanın uygun olmadığını seni yanlarına almak istediklerinden bahsediyordu . ' dediğinde kısa bir süre duraksamıştı . O sırada Atilla isimli devasa vatandaş konuşmaya dahil olmuştu .
' Ve sizde prosedür ile ilgili bilgi verecektiniz ki yarıda kaldı değil mi Beliz Hanım ?' deyip gözlerimin içine baktı . Kendi göz rengimin aynısı olan harelere bakarken bakışlarım bomboştu ama o anlamlandıramadığım bir ifade ile bakıyordu .
' Evet ben de tam prosedürden bahsediyorum . Öncelikle yurdumuz sosyal hizmetlerin denetimi altında olan bir yurt olduğu için isteğinizin gerçekleşmesi zaman alacaktır . Bu yurt şiddet , terk edilme vb. geçmişi olan çocuklar için özel bir yurttur . Bu nedenle yurttan ayrılıp ailesinin yanına yerleşecek çocuğun yaşayacağı ortam , kişiler , özel alanı gibi önemli şeyler öncelikle denetimden geçer . Denetim sonu uygun görülürse çocuk kendi rızası da alındıktan sonra aile evine yerleştirilir . ' dediğinde biyolojik bireylerin yüzünde bunu beklemediklerini aşikar eden bir ifade vardı .
Ben keyifle arkama yaslandığımda az önceki özgüvenli ifadeleri sarsılmıştı . Özellikle Maran denen dağ ayısı kılıklı herif derin düşüncelere dalmıştı . Hastanedeki ahkam kesmelerinden sonra şu surat ifadesi aşırı hoşuma gitmişti . Haspam sıralı dağları ben yarattım havasından sıyrılıvermişti .
Oh olsundu
Kardeşim aklı olan insan derki yav bu kız bizi tanımıyor biz bu kızı tanımıyoruz hemen löpçük diye yapışıp götürme çabası neden ayol .
Hayır biri de gelip bana demiyor ki yavrum evladım sen bizle yaşamak ister misin ? Ya insan bir sorar değil mi ? Ama nerdeeee .
Bana bir sor bizimle yaşamak ister misin Elis ? de ben de cevap vereyim . Sor hadi sor bekliyorum. Tamam sordun sayıyorum cevap için hazır mısın ben bomba gibiyim .
Tabiki de HAYIR
Yani ben aklını , zekasını , mantığını bir arada kullanarak en sağlıklı cevabı verdiğimi düşünüyorum . Haksız mıyım ? Bence değilim .
' Elis'cim resmi işlemler hallolana kadar yurda bildirmek şartı ile ailen ile gün içerisinde vakit geçirebilirsin . Tabi bunlarda sen istediğin müddetçe olacak şeyler herhangi bir zorlama , tehdit gibi durumlarda direkt olarak bana gelip bildirebilirsin . Gerekli tutanakları tutar seninle iletişime geçmelerine engel oluruz . Tamam mı canım ? ' deyip gözlerimin içine bakıp tebessüm ettiğinde bende gülümseyerek karşılık verdim. Seviyordum bu kadını . Şapşik .
' Tamamdır . Şimdi müsaadeniz ile odama geçebilir miyim ? diye sorduğumda eliyle bir dakika işareti yaparak çekmecelerini karıştırmaya başladı .
' Gitmeden canım şu formu al doldurursun yarın sabah da okula gitmeden önce seni odamda bekliyorum . Şimdi gidebilirsin .' elindeki kağıdı alıp onu onaylayarak oturduğum sandalyeden ayaklandım . Benim ayaklanmam ile geldiğinden beri hiç konuştuğuna şahit olmadığım çocuk bir anda bağırarak öne atılmıştı .
' BİR DAKİKA GİDEMEZ !! ' dediğinde herkesin sorgular bakışları ona dönmüştü .
' E şey numarasını vermedi ona nasıl ulaşacağız ? ' dediğinde bağırdığı için utanmış olacak ki kafasını kaşıyarak kalktığı köşeye geri oturdu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koy Göte Gitsin
ChickLitErcüment ; Sen benim kardeşimsin Ercüment ; Bende senin abinim Ercüment ; Karışmış olman bir şeyi değiştirmiyor Ercüment ; Biliyorsun değil mi ? Ercüment'in 'Vaaalidem sen ne dersen o ' cümlesi kulaklarımda yankılanırken yazdığı mesajlara götümle g...