Filizlenen arkadaşlıklar

165 55 4
                                    

     Birinden yardım istemeyi pek hoş görmüyordu.Kendisinin küçük düştüğüne inanıyordu.Fiziksel gücü konusunda kendine güvenemiyordu.Eğer gücü herhangi bir materyali hareket ettirebilme olsaydı çok rahat edebilirdi.Ama kendi gücünü,psikolojik savaşın ve karşındaki düşmanı kontrol etmenin önemini çok iyi biliyordu.Sun Tzu adlı bir generalin yazdığı ''Savaş Sanatı'' kitabını odasının baş köşesinde tutuyordu.Sun Tzu,savaşı başlamadan kazanmayı ilke edinmiş ve savaş olacaksa bile minimum kayıpların yaşanacağı şekilde konum alabilmeyi ona öğretmişti.Bu tip kitaplar sayesinde liderlik becerisini geliştirmişti.Ona grubu toparlayabilirse iyi bir lider olabilmesi için gerekli yetenekleri sağlamıştı.Bunun gibi bir çok kitabı daha vardı.Bunları garajda bulunan üslerine getirmek mümkün değildi.Sadece birkaç tanesini masasının üzerinde bulunduruyordu.Canı sıkıldığında veya geç vakte kadar araştırma yapıp zihnini dinlendirmek için kahve içerken bir yandan kitap okuma fırsatı da olacaktı.Lucy'i arayıp aramama konusunda hala tereddütlüydü.Daha önce hiçbir arkadaşını evine yardımcı olması için veya başka sebepten ötürü çağırmamıştı.Utangaçlığı yüzünden bir türlü aramıyordu.En sonunda Lucy'i aradı.Biraz kekeleyerek. ''Selam Lucy ! Senin yardımına ihtiyacım var.Bir süreliğine Athene'i de alıp verdiğim adrese gelebilirmisiniz? '' dedi.Lucy bunun karşısında içten içe değer vermeye başladığı Jason'ın tehlikede olabileceğini düşündü ve sesi titremeye başladı.''Bir sorun mu var Jason ?'' dedi.Jason ona hiçbir sorun olmadığını söyledi ve durumu anlattı.Lucy,Jason'dan şüphelenmemişti ama tam olarak güvenemiyordu.En sonunda anladığını belirtti ve yirmi dakika içinde orada olacaklarına dair söz verdi.

     Jason telefon görüşmesinden sonra annesinin yaptığı kurabiyeleri almak için mutfağa yöneldi.Kurabiyeleri bir tabağa paylaştırdı.İçecek olarak dolapta bulduğu meyve suyunu mavi cam bardaklara doldurdu ve salona bıraktı.Bahçelerinde bulunan banka oturdu ve beklemeye başladı.Tam o sırada telefonu tekrar çaldı.Arayan Lucy'di.''Jason,yetişemeyeceğimiz için ışınlanmam gerekiyor adresini biliyorum ama yakınlarda başka birisi var mı ?'' dedi.Jason, ''Hiç kimse yok. Gelebilirsiniz.'' dediği anda evlerinin karşısında hafif bir parıltı ile Lucy ve Athene belirdi.Jason,yaklaştıklarında ellerini sıktı ve salona davet etti.Athene ve Lucy salona girdiği anda masanın üzerine bırakılan kurabiye ve meyve suyunu gördü.Jason duruşunu bozmadan,''Evde bunları bulabildim umarım sizi karşılamak adına bir şeyler yapabilmişimdir.'' dedi.Lucy çekingen tavır takınsa da Athene teker teker kurabiyeleri mideye indirmeye başlamıştı.Jason kendisine kahve hazırlarken konuşmasına devam etti.''Sizi buraya çağırmamın altında yatan asıl sebep küçük çaplı bir üs kurmakta bana yardımcı olmanız ve görev dağılımına şimdiden başlamanızdı.Bu kadar acele etmemin bir nedeni var.Bizim gibi güçlere sahip insanları erkenden tespit etmemiz!Çünkü bu zamana kadar meydana gelen bazı paranormal olayları araştırdım.Bu tip olaylar olduğunda halk ortaçağdakine benzer davranışlar sergileyip o insanları infaz ediyor.İnfaz etmeyip yüksek kademelerdeki memurlara teslim ettiklerinde ise dünyanın diğer kesimine duyurmadan onları hapsediyorlar.'' dedi.Kahvesini hazırlayıp siyah bir kupaya koyduktan sonra Lucy ve Athene'e onların üsleri olacağı garajı göstermek yürümeye başladı.Garaj kısmına geçtiklerinde ortalığın dağınık olduğu açıkca görünüyordu.Jason kahvesini masasına bıraktı ve konuşmaya başladı :''Lucy,senin güçlerine ihtiyacım var.Ben kutuları paketledim ve çatı katına götürdüm.Büyük olanları ise ben kaldırdığımda birlikte çatı katına ışınlanacağız ve onları oraya bırakacağız.Ortalama on iki kere bunu tekrarlayacağız.Ve Athene, sen şuan benim bilgisayarımla araştırma yapacaksın.Şu Thengom'un blog sayfasına benim ağzımdan bir mesaj yaz.Buluşmak istediğimi söyle.Az önce size anlattıklarımı ona da anlat.Eğer benimle buluşma konusunda tereddütleri varsa bu sözler onun tereddütlerini minimum seviyeye indirecektir.'' dedi.İkiside başlarını onaylarcasına salladı.

Evren YolcularıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin