Bdsm sayılabilcek bir kaç unsur var, okuyanların dikkatine. Hoşuna gitmeyenler için diyorum
^^^^^^^Vücudum ikiye katlanmış bir biçimdeydi. Ayak tabanlarım belimin iki yanındaydı. Sürekli jimnastik yaptığım için bu duruş benim için zor değildi, rahatsız hissettiğim konu gözümü açar açmaz bağlı ve çıplak bir şekilde açık alanda olmamdı.
Kafamı kaldırmayı denediğimde boynumdaki kalın ip sebebiyle başarısız oldum. Tamam minik bir durum analizi yapalım.
Tepemdeki ağaçlar ve bu ıssızlığa göre bir ormanın ortasında, vücudumun bir çok yerinden halatlarla topraktan bağımsız sert bir zemine sabitlenmişken anadan doğma bir şekilde uyandım. Bu hale kendi kendime gelmiş olmam imkansızdı.
Ellerim kafamın altına bağlamıştı. Onları kullanamayacağım için vücudumu hareket ettirdim ama öyle sıkı bağlanmıştım ki nefes alabildiğime şükrettim.
Tamamen açık mahrem bölgelerimde bir dokunuş hissettiğimde kaşlarımı çattın. Hemen sonra memelerimin üzerinde bir ağırlıkla eş zamanla ıslaklık oluştu. Göz ucuyla baktığımda kadrajıma giren sarı saçlarla şaşkınlığa uğradım. "Zerda?"
Yüzü tam olarak ortaya çıktığında elleri yanaklarıma yaklaştı. Parmakları dudaklarımı okşarken ağzımı aralıyordu. "Aşkım..." diye söyledi içli içli.
Yüzümü ondan çekmek istedim ama o lanet ipler sebebiyle yapamadım. Bunun yerine "Ne aşkı lan!? Ayrıldık biz. Sen aldattın beni, aldattın! Ben seni deli gibi severken sen aldattın!" diye bağırdım. Ama o zerre etkilenmeden gülümsedi.
Yüzüme yaklaşıp fısıldadı. "Şşşhh, sakin ol bebeğim. O gün kafam yerinde değildi diye daha kaç kez söyleyeceğim sana."
"Yav bi sikt-" diyordum ki parmaklarıyla yanaklarımı sıkıştırıp dudaklarımın o şeklini almasını sağladı. Mavi küçük bir hapı ağzıma soktuğunda dilimle itmeme kalmadan direkt boğazıma attı. Ve yutkunduğum an hapı yutmuştum.
Sinirle ona bakarken "Ne bu?" diye sordum.
Ayağa kalkıp uzaklaştığında onunda çıplak olduğunu gördüm. "İstek artırıcı bebeğim, 50ml. Yarım saat arayla iki tane daha içtin."
Zerdayla ilişkimizde de cinsel anlamda genelde onun kadar istekli olmazdım. Şuan hiç istemeyeceğimi bildiğinden bana hap vermişti. Hemde üç tane.
Dakikalar sonra tekrar yanıma geldiğinde kafama bir lastik geçirdi. Lastiğin ucundaki top dudaklarımın üzerine geldiğinde dişlerimi bir birine kenetledim.
Ağzımı açmayacağımı anladığında gözümün önünden çekildi. Ne yapacak diye beklerken kadınlığımda hissettiğim soğuklukla dişlerimi sıka sıka inledim. Eline sıktığı bir avuç kremi kadınlığıma sürerken hızlı hızlı bastırarak ileri geri yapıyordu. Bedenim kıvranırken kıpırdayamıyordum. Parmakları arkaya kalçama doğru gittiğinde tekrar bir soğukluk hissettim. Kremi oraya da boca ettiğinde bacak aramı ve kalçalarımı boydan boya okşamıştı. Ben kısık kısık inlesem de sonunda üzerimden çekildiğinde ona karşı gelebilmeyi başarmıştım.
O aptal şeyi benim üzerimde kullanamayac– "Ağğğhhhhh"
Bağırışımla aralanan ağzıma topu ittiğinde erken sevindiğimi anladım.
İçime dev bir dildo sokmuştu. Net yirmi santim vardı, net.
Biraz geri çıkarıp parmaklarıyla vajina dudaklarımı açtı. Klitorisim açıkta kaldığında dildoyu dehşet bir hızla içime soktu. Böylece sex oyuncağı tüm kadınlığıma değiyordu.
Zerda emekleye emekleye üzerime çıktığında çıplak kadınlığı sol mememi ıslatıyordu. Telefonundan bir şeyler yaptığında ellerini başımın iki yanından yere yaslayıp sürtünmeye başladı. O sürtündükçe memem aşağı yukarı sıkışıp duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük
SonstigesKitap TAŞŞAANA yazılmıştır, aptal yorumlarınızı kendinize saklayın! Her ne kadar şu yaş sınırı okusun desemde herkesin okuyacağını bildiğim için bir uyarı yapmıyorum. Ama İÇERDE HER BOK VAR. KESİNLİKLE +18DİR. Evet bu kitabı okuyanların yaşı yok, he...