GirlxBoy BÖLÜMÜDÜR ONA GÖRE
^^^^^^^^
Evliliğimin üçüncü haftasındaydım ama balayımız bittiğinden beri pek sevgili kocam yatakta yüzüme bakmıyordu.
Çırılçıplak karşısına dikilsem bile bir kaç öpücükten fazlası olmuyordu ve kendimi tatmin etmek artık yetmemeye başlamıştı.
Bebek gibi sevmesine de hayranım lakin adamın siki vites kolu sanki, ben çekmeden kalkmıyor.
Ve son olarak işleri.
Öylesine işkolik bir insandı ve ben zerresini anlamıyordum. Benim tek işim gezmek tatil yapmak eğlenmek olur. Bu adamın zevki iş, iş, iş. Sevgiliyken böyle değildi.
İlk günler utanıyordum lakin artık canıma tak etmişti.
Üzerime annem çeyiz alışverişinde alırken renkten renge girdiğim bir fantezi kıyafeti giymiştim. Tenimin beyazlığını ortaya çıkaracak siyahlıkta bir tül göğüslerimi sıkıyordu. Bikini bölgemde ise o tül ikiye ayrılıyordu.
Aynadan son kez bedenimi süzerken tazelediğim kan kırmızı rujuma baktım. Simsiyah atkuyruğumdan belime değen saçlarımı savurup şuh bir gülümsemeyle odadan çıktım.
Bir kaç adım sonunda koridorun ucundaki odaya vardığımda kapıyı tıklatmadan kolu indirip kafamın yarısını içeri soktum.
Batın her zamanki masasında bilgisayarıyla bir toplantıdaydı. Üstünde gömlek, kravat, ceket üçlemesi varken altında geniş bir şort vardı. Görüntüsüne istemdışı gülerken bakışları beni buldu. "Bir saniye," diyerek tuşlardan birine dokunduğunda tamamen bana döndü. "Güzel karım kendine yanaşır bir gülümseme takınıyor..."
İltifatıyla salisesinde utanırken gözlerimi gözlerinden kaçırıp aşağı kaydırdım. Sağ elini kaldırıp saatine baktığında "Ama akşam yemeğine var daha." Dedi "Bir şey mi oldu?"
Ebenin awı demek vardı da
Tekrar yüzüne baktığımda "Evet seni özledim, yanında olmamda sakınca var mı?" diye sordum. Anında gülüşüyle dişleri göründüğünde kalbim hop etti.
"Tabiki olmaz, gel otur." diyerek önüne döndü. İçinde bir hödüklük olmadığının bilinciyle bedenimi kapı aralığından geçirdiğimde o ekrana bakıyordu. Adam konuşmaya başladıklarında Batın da konuya girip bir şeyler diyordu.
Kadraja girmeyecek şekilde sağ tarafına geçtiğimde bilgisayarıyla epey ilgili olduğu için beni fark edememişti. Yinede yakalanıp vazgeçme ihtimalim yüksek olduğu için dizlerimin üstüne çöküp masanın altına emekledim. Batın ancak fark ederek bana, aşağı baktığında gözleri şaşkınlıkla açılmıştı. Hafifçe eğilip adımı seslendi "Özge! Ne yapıyorsun orada?"
Gözlerimi gülümsemeyle yüzüne diktiğimde "Parti veriyorum kocam gelecen mi?" diye alay ettim.
Kocaman maviş gözlerini saran ifade oldukça hoşuma giderken dudakları bir şeyler söylemek için aralanmıştı ki bilgisayardan "Batın bey, bu fikri nasıl buldunuz?" diye yükselen sesle anında kafasını dikti.
Afallamış yüz ifadesiyle bilinçsiz bir tonla "Çok fena" dedi, delici bakışları üstten üstten dudaklarımı süzerken.
"Ee- ııı- iyi anlamda mı efendim?"
"Evet"
Yanaklarım ısınmaya başlarken ellerimi harekete geçirdim. Parmaklarım hızlıca şortunun lastiğine gittiğinde aşağı çektim. Bilgisayardaki adam bir şeyler söylemeye başladığında Batın'ın deli mavi bakışları üzerimdeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük
AléatoireKitap TAŞŞAANA yazılmıştır, aptal yorumlarınızı kendinize saklayın! Her ne kadar şu yaş sınırı okusun desemde herkesin okuyacağını bildiğim için bir uyarı yapmıyorum. Ama İÇERDE HER BOK VAR. KESİNLİKLE +18DİR. Evet bu kitabı okuyanların yaşı yok, he...