YARABBIM ŞUKÜR diyenler hoşgeldimiz psmsşsjslsl
^^^^^^^^
{Aradan uzun zaman geçtiği için minnak bir flashback}
Benim olmamdan çekinmeyerek düğmelerini çözmeye başladığında pantolon anında yerle bir olmuştu. Bera ezberden Eymenin boxserını da indirdiğinde gözlerim kocaman açılmış anında aklıma az önceki cümlem geldi.
Küçük senin çükündür
Tükürdüğünü yalamakta ben gibi olun arkadşlr.
Ama bir dakika daha tükürmedim ki.
Eymen dudaklarını seri hareketlerle Beranınkinde gezdirirken vucudunda olan zelzeleyle sarsılan erkekliğini kanlı canlı görmek içimi bir hoş etmişti. Eymen dudaklarını Beranın boynuna doğru sürerken ardında bıraktığı izlerden emin olmak istercesine yavaş ilerliyordu. Beranın eymene kıyasla kaslı olmayan ama fit ve sıkı bir gövdesi vardı.
Eymen ezbere bildiği bir yolu gider gibi gözü kapalı emin adımlarla ilerlerken Bera zevkle sıktığı dişlerinin altından Eymenin erkekliğiyle oynuyordu. Elinin altındaki bir et parçası değilde oyun hamurıymış gibi sıkıyor şekil verircesine tırnaklarını bastırıp çekiyordu.
İkisi karşımda kendinden geçmişcesine birbirine dokunurken Eymenin sert öpücüklerini, Beranın tutkulu dokunuşlarını kendimde hissetmişcesine uyarılmıştım.
Bera sağ avucuna tükürüp tekrar Eymenin erkekliğini avuçlayarak iki eliyle ileri geri yapmaya başladığında boğuk bir inleme duymuştum lakin kimden geldiğini anlayamamıştım.
Birden Bera tatlı bir telaşla ellerini karşısındaki adamın sırtına doğru çıkardığında onun aksi bir yavaşlıkla ilerleyen Eymenin etli dudakları Bera'nın göğsüne yaklaşmıştı. Açık renk halkların kenarına dilini değdirdiğinde Bera aldığı zevkle kendinden geçiyordu.
Eymen biraz aşağı kaydığında dilinin tamamı Bera'nın göğüs ucunu ezmişti. Bir nefes boşluğu ile geri çekildiğinde aralık dudaklarından sıcak soluğunu üfledi. Bera'nın meme uçları taş gibi sertleştiğini görürken benimkilr bile sızlamıştı.
Eymen iri avuçlarını hafif kırdığı bacakları sayesinde alttan bir şekilde Bera'nın beline yerleştirdi. Ellri güçlü bir baskıyla kalçalarına inerken Bera istekle tırnaklarını Eymenin ense köküne bastırdığında Eymen aklına bir şey gelmiş gibi gözlerini açıp hareketlerini durdurdu. Hatta geri çekilip muntazam bir piç gülüşüyle kafasını kaldırarak Beranın sarı buklelerine doğru baktı. Bera ilkin neden durduğuna anlam verememişti lakin ansızın bir şeyi anımsamış gibi "Şaka yapıyorsun" dedi şaşkınca.
"Yoo çok ciddiyim."
"Eymen saçmalıyorsun, şimdi vakti mi?" diyerek dudaklarını öpmek için uzandı lakin Eymen geri çekilmişti.
"Yoo hiç de bile" dedi yüzündeki o imtikamvari gülüşle.
Oha olum noluyo ya? Ben en son film izler gibi izliyordum ikisini.
Beranın isyan dolu bakışları yatakta cıbıl cıbıl uzanan beni bulduğunda "Nilsu şuna bir şey der misin?" diye hayıflandı.
Ben ne alaka lan? bişi bilmiyorum ki. Çekinerek Eymene dönüp "Ne oldu?" diye sordum.
"Yaptığı yaramazlıkların karşılığını alıyor, ne olacak." diye söylediğinde sarı bakışları Beradan kaçınıyordu.
Sebebini merak ederken gözlerim aşağılara kaymış atışa hazır savaş uçağı misali dikilen skini görmüştüm. Bir yana baktığımda giydiği şortun önündeki şişlikle Bera da aynı durumda görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük
SonstigesKitap TAŞŞAANA yazılmıştır, aptal yorumlarınızı kendinize saklayın! Her ne kadar şu yaş sınırı okusun desemde herkesin okuyacağını bildiğim için bir uyarı yapmıyorum. Ama İÇERDE HER BOK VAR. KESİNLİKLE +18DİR. Evet bu kitabı okuyanların yaşı yok, he...