Ben bu bölümü hangi akılla yazmışım bilmiyorum, Allah da beni kahretmesin yni
❗Esaret ve bdsm içerir. Kan olduğu için iş biras pisleşti midesi bulanacak olan okumasın❗
^^^^^^^^
Bugün farklı ve büyük bir çekimim vardı, oldukça heyecanlıydım. İlk zamanlar parayla yaptığım bu iş benim için artık bir isteğe, bağımlılığa dönüşmüştü.
Kameranın açılmasına dakikalar kala soyunmuş üzerimde ince bir havluyla bekliyordum. Komutla kayıt başladığında yüzünde bir kar maskesiyle Verda abla yanıma geldi. Havluyu atıp beni kamera kadrajına çekti.
Yavaş adımlarla bodrum katına inerken merdivenlerin ıssızlığı ürkütücüydü. Her basamakta sallanan memelerime baktım. Oldukça iri ve dirilerdi. Öyle iskelet gibi bir kadın değildim. Bayağı balık etliydim.
İçeri girdiğimizde odayı bu kadar büyük beklemiyordum. Öyle çok malzeme vardı ki hepsini denemek istedim.
Verda abla Tavandan sarkan iki kalın zircire doğru ilerlediğinde peşine gittim. Tam ortasına geçtiğimde iki kolumu da tamamıyla açtım, bileklerimden kelepçesini geçirdiğinde aynı işlemi ayaklarıma da yapmışlardı. Avuçlarımla zincirleri kavradığımda maskeli adamlar makaralarla çekerek yavaşça yükselmemi sağladılar.
Pozisyonum, iki kolum birleşik biçimde tavana yükselmiş, bacaklarım da iki yandan ardına kadar açılmış şekildeydi.
Verda dolaptan çıkardığı maden suyu şişesinin kapağını açacakla açtığında yanıma yaklaşıp açıkça duran vajinamı avuçladı. Bir iki ileri geri hareketten sonra buz gibi şişeyi birden kadınlığıma itti. Hızla girip çıkarmaya başladıkça sıvı köpürüyor, fışkırarak akıyordu. Birde zevkiyle beni bitiriyordu.
Yarısından az kalan maden suyunu memelerime boşalttığında soğukluğuyla gerildim.
Arkasına dönüp birşeyler alarak yanıma geldiğinde ince plastik bir çubukla mememe sertçe vurmuştu. Acıyla inledim. Daha sert şekilde diğer mememe vurduğunda bağırdım. Zerre umursamadan göğsümden kasıklarıma kadar sürterek klitorisime geldiğinde durdu. Geri çekip hızla dudakları açık vajinama da vurduğunda acısı ve zevkiyle bacaklarımı kapatarak iplerden kurtulmaya çalıştım ama boş bir çabaydı.
Verda abla dizlerine kadar gelen gömleği birden çıkarıp attığında gördüklerimle ağzım sulanmıştı. İçinde baya fantezili bir jartiyer vardı. Mayo gibi duran siyah derinin göğüs ve bikini kısımları açıktı yalnızca.
Kafamın üstünden bir bez parçası geçtiğinde başka birinin gözlerimi bağladığını anlamıştım. Ama manzaram güzeldi benim...
Durgun saniyelerin ardından iç bacaklarımda ufak ufak dokunuşlar hissettim. Ve sonrasında tüy gibi yumuşak dudaklar.
Açık kadınlığımda gezinen dudaklar kasıklarımda bir sızı oluştururken bir anda vakum gibi çektiğinde istem dışı bir inleme kaçmıştı ağzımdan. "Ihhmmm..."
İnlemem onun hızını artırarak dişlerini de eklemesine neden olmuştu. Deliğimden klitorisime kadar diliyle yalıyor, vakumlayarak aynı yolu geri dönereken dişleriyle de çıkıntıları ısırıp bırakıyordu.
Eş zamanda göğüs ucumun aç bir bebek gibi emilmesiyle tekrar ve tekrar inledim. Sonrasında soğuk bir demirle sıkıştırıldığını hissetmiştim. Ellerim dokunmak için karıncalanıyordu, lakin bağlıydı.
Vajinamdaki dudaklar deliğimde durduğunda birden dilini içeriye itmesiyle zevkle çığlık atmış, avucumu yumruk yapmıştım. "Immm, çok iy-" derken mememe giren sivri şeyle bağırdım. Meme ucuma dikine giren iğnenin yarısının içerde olduğuna emindim. Aynı şekil diğer mememde olduğunda bu kez acısı daha sertti.
Gözlerimin sızladığını hissederken ellerim ve ayaklarım çözüldü. Ellrim göz bağına giderken "Açma" dedi Verda abla. Elleriyle belimden destek verdiğinde beni bir yere yönlendiriyordu. Her adımımın şiddetiyle sarsılan memelerimin hareketi garip bir şekilde şu haldeyken bile hoşuma gidiyordu.
Bir süre sonra durduğumuzda "Buraya yatacaksın" demesiyle onun yardımıyla önce oturdum. Ama hiç yatak gibi değildi. Sanki bir sürü küçük küçük iğne batıyordu kalçama.
Buraya oturmam gerektiğine emin mi diye soracaktım ama videoyu bozmamak için usulca arkaya bıraktım bedenimi. Bir kaç dakika sonunda bacaklarım açık ellerim tepeden yatak başlığına bağlı bir şekilde bekliyordum. Sırtımda sanki binlerce çubuk beni dürtüyor gibi his vardı.
Göz bandım nihayet açıldığında loş ortama hemen alıştım. Hızla olduğum yer göz gezdirdiğimde bakışlarım şaşkınca etraftaki kameraları buldu.
Çivili bir yataktaydım.
Gerçi böyle bir şeyin var olduğundan bile şüpheliydim. Verda abla tüm sexyliği ile karşıma dikildiğinde kayıtı boşverip bir şeyler söylemek için ağzımı açmıştım ki o saniye dev bir dildoyu soktu. Dudaklarım arasında gelgit yaparken "Islanmadık yer bırakmayacaksın" dedi emreder bir tonda.
Dildo ağzımda öylece beklerken dediğini yapmadığım için öfkelenerek zevkle ıslanmış vajinama bir şaplak attı.
Hemen tükürüklerimle her yerini yalamaya başladım. Az önce şaplak attığı parmaklarıyla kadınlığımdan arka deliğime kadar okşadı.
Diğer eliyle hızlıca ağzımdakini çıkartıp "Kalçanı kaldır" dedi. İtaatkarca sözlerini uygularken sırtımdaki çiviler kendini belli etti. Daha nefes almamışken dildoyu arka deliğime soktu. Dildonun beş topu da aynı anda içime girdiğinden "Ahhhm" diye inlemiştim.
Bedenim tekrar yatağa -tabi yatak denirse- serildiğinde vajina girişimde de bir hareket hissetmiştim. O sırada bir adam kafamdan lastik geçierek ağzıma bir top yerleştirdi.
Verda yatağın iki yanınadan ayaklarıyla destek alarak tam kasıklarıma oturduğunda aynı anda inlemiştik. Verda kendi kadınlığının dudaklarını ayırıp klitorisimin üzerine doğru kaydı. Bana sürtünmeye başlayında zevkten kasılmaya başlamıştım.
Yavaşça bednime eğildinde elleriyle iki mememdeki enjektör iğnesini de çekip attı. Kasıklarımda gelgit yaparken yüzü sağ mememle denk gelecek şekilde durduğunda hemen meme ucumdan akan kanı emmeye başladı. Sol mememinde ucuna bastırarak akmasını engelliyordu.
Vajina girşimdeki hareket bir makine sesiyle sertçe içime girdiğinde aynı zamanda götümdeki dildo titreşmeye başlamıştı. Makineye takılı penis kadınlığımı sonuna kadar zorlayıp tamamen geri çekiliyor ve her seferinde aynı güçle geri köklüyordu. Hareketiyle sarsılırken Verda klitorisimdeki hızını arttırırdı.
Ağzımdaki top sebebiyle boğuk ama dev bir çığlık eşliğinde boşaldığımda zor bile dayanmıştım.
Yeni boşaldığım için maskeli bir adam elinde kayganlaştırıyı makine girip çıktıkça vajinama sürüyordu. Kastığım bedenimden Verda üzerimden kalktı. Gittiğini dişünürken tekrar yanıma geldi.
Topu ağzımdan sertçe çıkarıp hiç beklemeden aynı sertlikle yüzüme oturdu. Neyseki kafamın altında çivilerden yoktu.
Kayganlaştırı süren adam klitorisimi okşarken Verda saçlarımdan çekerek ağzımı kadınlığına bastırdı.
Ağzımı dişlerimi sürterek yukarı aşağı hareket ettirdiğimde inlemesini istiyordu. Dilimi üst kısma çıkarıp zevk noktasını emmeye başladım. Ondan dişlerini sıkması dışında bir tepki alamadığım için hırsla ısırdım. Saniyesinde inlediğinde altımdaki deliklerimdeki hareketler sebebiyle tekrar zevke gelmiştim.
^^^^^^^
Devamı hayal gücünüze kalmışşş
Bu arada soda fantezimi sorgulamayın, ok?
ŞSŞALZOWĞSJSĞALSLWNXJ neyse bbbb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük
RandomKitap TAŞŞAANA yazılmıştır, aptal yorumlarınızı kendinize saklayın! Her ne kadar şu yaş sınırı okusun desemde herkesin okuyacağını bildiğim için bir uyarı yapmıyorum. Ama İÇERDE HER BOK VAR. KESİNLİKLE +18DİR. Evet bu kitabı okuyanların yaşı yok, he...