Bu bölüm neye girer bilmiyorum
Garip bir şey oldu
Prno videosu gibi
İstemeyen okumasın^^^^^^^^
"Ahhhh"
Makine hızlandıkça sallanan memelerimi izlemek öyle hoşuma gidiyorduki. İçime, en derinlerime vurup sonra tamamen geri çıkıp aynı hızda tekrar girmesi, hiç bitmeyecek bir zevkti.
Ellerim yatağın üst kısmına kelepçeliydi. Memlerimdeki piercingler kalın ve ağır bir zincirle vajinamdakilere takılmıştı. Sağ mememdeki kalın zincir yaşadığım sarsıntıyla göbeğimin yanına sarktığında sağ vajina dudağımın açıldığını, memenin ise yana doğru çekildiğini hissetmiştim. Bu daha dehşet bir zevke yükseltirken aynısının sol tarafa da olması için o yöne doğru döndüm.
İki kalın zincir belimin iki yanına sarkarken ağırlığı taşımak için vajına dudaklarım açılmış memelerim o tarafa çekiştiriliyordu.
Makinenin kuvvetiyle yukarı aşağı sarsılırken boşalmamak için kendimi kasıyordum. İstemsizce bacaklarım kapanmak için harekete geçtiğinde ayak bileklerime bağlı çubuk baskı uyguladığım için daha da açıldı. Böylece bacaklarım daha çok ayrılmıştı.
Kontrollü bir şekilde bu halde olmama yardımcı olan Vuslat abi yanıma geldiğinde eline tükürüp yaydığında avucunu kadınlığımın üst kısmına, klitorisime bastırdı. Anında inlerken baş parmağıyla o çıkıntıya dokundu. Ustaca sıkıp bastırıp masaj yaparken aldığım çok yönlü zevkten delirecektim.
Sona gelip boşalmamın etkisiyle kasılan vajinam makineye bağlı takma penisi daha da hissetmemi sağlıyordu. Bacaklarımı bir kez daha içe büktüğümde sopa tamamıyla açıldı.
Çığlıklar eşliğinde boşaldığımdan vuslat abi geri çekildi. Makine yavaşça durduğunda uyuz olmuştum.
Tüm kameralar kapandığında bu yaptığıma şaşırıyordum. Nasıl böyle bir zevk alabilmiştim? Vuslat abi iyi iş çıkardığımı söylediğinde biraz utanmıştım. Ama alacağım paraya değerdi.
Bir süre beni çözmelerini beklerken neden bu kadar uzun sürdüğünü merak etmiştim.
.
.
.Uyandığımda kol bacak ve belimde kalın halatlarla yerde yatıyordum. Elimde ve ayağımda baskı yaptıkça aksine uzayan o demirden vardı. Çırılçıplaktım.
Yüzünde maskeyle iki adam yavaş adımlarla iki yanıma geldiğinde, bunun ikinci kayıt olduğunu anlamıştım.
Ellerinde tuttuğu renkli mumlara bir çakmak yaktılar. İpler yanmaya başladığında mumlar dehşet bir hızla erimeye başladı. Eriyen damlalar apaçık memelerime düştüğünde önce bir sızı oluştu sonrası ise zevk oldu.
Biri bir mememe diğeri bir mememe aynı anda mum bitene kadar akıttıklarında göğüs çizgime kadar donmuş mum olmuştu. Sağımdaki adam gittiğinde diğeri bir tane daha yakıp vücudumda gezdirmeye başladı. Kasıklarıma doğru gittiğinde zevkle inledim. "Ahhh"
Neden bilmiyorum ama şuan tek isteğim sexti. Kendimi kastığımda ayaklarımdaki çubuk uzamaya başladı. Adam o mumu kasıklarımda erittiğinde kendime dokunma çabalarım çarmıha gerilmiş gibi olmakla sonuçlanmıştı.
Bir anda iş makinesine benzer bir ses duyduğumda etrafa bakındım lakin kimse yoktu. Daha sonra bedenimdeki iplerin sıkılaşmasıyla havaya yükseldiğimi fark ettim. Bir mutfak tezgahı boyunca yükseldiğimde yüzüm yere bakıyordu. Memelerim aşağı sarkmış sallanıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük
AléatoireKitap TAŞŞAANA yazılmıştır, aptal yorumlarınızı kendinize saklayın! Her ne kadar şu yaş sınırı okusun desemde herkesin okuyacağını bildiğim için bir uyarı yapmıyorum. Ama İÇERDE HER BOK VAR. KESİNLİKLE +18DİR. Evet bu kitabı okuyanların yaşı yok, he...