Merhaba arkadaşlar belki de bir çoğunuzun korkulu rüyası LİSE !
Şimdi sizi kesinlikle liseye hazırlayacak şeyler anlatacağım
1) Beyaz mus çorap giymiyoruz ! Kezban değiliz değil mi çünkü ?
2) İlk gün anneyle babayla gitmeyin derim ama giderseniz de çokta fazla bir şey diyen çıkmaz çokta takılmayın yani bu duruma.
3) İlk seçtiğiniz arkadaşı dostunuz yapmayın ! Bazıları çok adi çıkıyor çünkü. Eğer benim gibi manyak dolu bir sınıfa düşerseniz tüm sınıfla tek tek arkadaş olup hepsinden de kazık yersiniz .
4) Lise 1 de öğretmenlerden uzak durun siz onlara ne kadar gülsenız de onlar size hep somurtacaktır çünkü en çok onlar çömez yerine koyarlar sizi.
5) Lise 1'siniz diye sınıfa gelen üst sınıftaki öğrenciler sizi delirtmek için gelecektir pislik bir okula gittiyseniz muhattap dahi olmayın kendi eğlencenize bakıp okulu tanımaya çalışın .
6) Ne kadar etkinlik varsa hepsine katılın hepsine ! Ama çokta rahat olun karşınıza gelen insanlara 40 senelik dost muammelesi çekmeyin ama sanki 40 senedir tanıyormuş muammelesi çekebilirsiniz.
7) Sigara içmeyin . Tuvaletlerde sigara içmek kadar kekoca ve leş bir şey yok .
8) Öğretmenler sizi kavga ederken bile görse dönüp psikopat gibi gülümseyin ve aa hocam biz de arkadaşlarla konuşuyorduk deyin onlar öyle manyakları severler.
9) Sessiz ve kavgadan uzak duran biriyseniz kendiniz gibi arkadaş edinin sessizliğinizin de bir kalitesi olsun . Karşında ki sizin taktığınız kadardır . BOŞVERİN !
10) Müdür yardımcılarıyla kanka olun. Evet kanka olun kavgada dertte tasada yanınızda olurlar. Ben Nasıl mezun oldum sanıyorsunuz ?
11) Bir de benim gibi siyasi suçlar işlemeyin ha öğretmen ve öğrenciler sizin kafadaysa işleyedebilirsiniz tabii. Ama cidden okul bunun pekte yeri değil .
12) Çevrenizde havalı kızlar olacak onların ben ağzına sıçiim . Takmayın demeyeceğim çünkü onlar her alanda varlar . Havalı olamam diyorsanız da bakımlı olun kızlar o saçlar yağlanmasın o dişler sararmasın o ağız kokmasın o tırnakların arasında pislik olmasın kıyafetleriniz ütüsüz ve kirli olmasın kaş ve bıyıkları kesin alın rica ediyorum bıyıklarını adam asılcak dereceye getirenler oluyor sonrada dalga geçerler mazallah tüü tü.
13) 9. Sınıfta sakın sizden üstlere aşık olmayın üzeeerleer. Ben 12. sınıftan bir çocukla bakışıyordum hep, adi herif meğersem herkese bakıyormuş . Gözü içine kaçasıca :)
Haydi kendinize cici bakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin Tavsiyeler
Non-FictionBelki Bu tavsiyeler hayatınızı değiştirir umuduyla yazıyorum :) <3